Oorspronkelijk geplaatst door
Grungie
Inderdaad, ik had ook meer reacties verwacht.
Gisteren heb ik op de chat wel gezegd "eindelijk actie" toen Vettel en Webber botsauto'tje speelden.
Een moeilijk geval om te oordelen wie er nu in fout was maar volgens mij ligt het grootste deel van de schul toch bij Vettel.
Webber had het volste recht om zijn positie te verdedigen, wat hij ook deed. Hij wijkt ook niet plots van zijn lijn af en maakt zeker geen bewegingen naar Vettel toe.
Vettel van zijn kant was dan wel met zijn neus voorbij Webber toen hij terug instuurde naar rechts maar hij was er met zijn poep (ik had bijna geschreven 'gat'
) nog niet voorbij. Een beetje een overmoedig maneuver van Vettel. Mooi dat hij het probeerde maar op dat moment had hij moeten afhaken ipv insturen naar rechts.
Ok, Webber had meer ruimte kunnen laten maar waarom zou hij? En zelfs al kreeg Vettel wat meer ruimte dan nog stuurde hij zo vroeg in dat er toch een botsing zou zijn van gekomen.
En bekijk het eens zo : Stel dat Vettel en Webber nu eens voor verschillende teams reden. Wie zou dan de schuldige zijn.
Lowie'tje en Button was leuk om zien. Fair duel op het scherp van de snee. Maar het was opvallend dat Button daarna braaf achter Lowie bleef hangen en zelfs wat terugviel. En toen Eddie Jordan na de race op de BBC tot 3 keer toe aan Martin Withmarsh vroeg wat er op dat moment over de radio gezegd werd kreeg hij geen antwoord. Tot 3 keer toe he?
Fons dan nog met zeer veel moeite voorbij Petrov die er nog een lekke band aan overhoud. Misschien wel niet opzettelijk van Fons maar misschien dat een waarschuwing wel op zijn plaats zou zijn. Net als voor Vettel trouwens.