Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: De droom die bleef knagen

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    29 April 2010
    Berichten
    1

    Standaard De droom die bleef knagen

    Hallo allemaal,

    Ik ben een groot liefhebber van franse klassieke auto's en bezit momenteel een Peugeot 504 berline uit 1969 en een 504 coupe uit 1974. Dus tsja, ook al ben ik een fervent bezoeker van het Peugeot forum.....ik denk dat ik qua passie hier ook wel goed zit. Die passie voor klassieke auto's is ook waarom ik een bericht hier post. Op het Peugeotforum, Saabforum, Alfaforum, Bimmerboard, Autoforum en vele anderen, heb ik hetzelfde (onderstaande) bericht geplaatst en daar werd het met veel enthousiasme ontvangen, vandaar dat ik hem hier ook even plaats. Uiteraard ben ik zeer nieuwsgierig naar jullie reacties!

    Vorig jaar ben ik met een vriend een oldtimerplatform begonnen, wat helaas door een verschil van inzicht in september 2009 abrupt tot een einde is gekomen.

    Die droom (genaamd Goldtimers) bleef knagen en vanuit de passie die ik heb voor klassieke autos en meer, heb ik inmiddels met een nieuwe compaan het avontuur weer opgepakt. Na maanden van uitwerken, denken, brainstormen, veel wijn en kaas en een hoop gezelligheid, is het bijna zover. De nieuwe Goldtimers websites staan op het punt van lancering.

    Maar wat is een lancering in je eentje? Juustum, saai en niks aan. Daarom staan momenteel op www.goldtimers.be & www.goldtimers.tv, twee verschillende teasers. Op die manier kunnen jullie alvast een kleine indruk krijgen van wat Goldtimers gaat worden. Om de lancering mee te maken en na de lancering op de hoogte te blijven van al het klassiekernieuws en aanverwante zaken, kun je je direct inschrijven voor de Goldtimers Nieuwsbrief.

    Een forum ga ik zeker niet beginnen op Goldtimers. Blijven jullie dus absoluut net zo vaak op WWW.AUTOSPORTFORUM.BE komen als nu!!

    Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties op de beide teasers. Hoop dat jullie mijn initiatief kunnen waarderen en ik zie jullie inschrijvingen voor de nieuwsbrief heel graag in mijn mailbox belanden!

    Alvast hartstikke bedankt!!

    Ciao,

    Vincent

  2. #2
    Senior Member Schumi_09's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 February 2010
    Berichten
    709

    Standaard

    Zeer tof! Je zal je werk hebben omdat te onderhouden. Succes!
    #GetWellSoonMichael #KeepFightingSchumi #Win92

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •