Pagina 4 van 15 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 142

Discussie: USA Grand Prix 2007

  1. #31
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Fons en Lowie ook snelste in VT2. Al waren ze wel een sjiek trager dan in VT1.
    Flupke heeft in VT2 de kloof verkleind naar 3 tiende maar ivm de snelste tijd van vandaag (Fons in VT1) is de kloof nog steeds 5 tiende.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  2. #32
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Smile

    Dat de Ferrari duidelijk trager is tegenwoordig is duidelijk, maar dat dat aan de feedback van de rijders zou liggen? Bwa misschien ergens wel natuurlijk, maar dan kunnen ze toch even goed Schumacher laten testen op Fiorano ofzo als hij dan toch daar zooo goed in was. Hij gaat de wagen niet veel sneller kunnen maken door aan de pitmuur te zitten of daar staat te blinken hoor.

    Ferrari moet gewoon een nieuwe manier vinden om de wagen te evolueren, Schumacher is (spijtig genoeg) geen F1 rijder meer, ze moeten gewoon zien dat ze nu zo snel mogelijk weer de draad opnemen en zich niet verder laten zakken.

    Straks zegt Raikönnen nog dat die Ferrari rijd als een vrachtwagen (Prost zei dat ooit eens als ik me niet vergis)

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    359

    Standaard

    Ik dacht dat dat Lauda was en die kon maar zien dat ie sneller ging rijden of hij kon vertrekken. De volgende races was hij ook sneller.

  4. #34
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henne Bekijk bericht
    Dat de Ferrari duidelijk trager is tegenwoordig is duidelijk, maar dat dat aan de feedback van de rijders zou liggen? Bwa misschien ergens wel natuurlijk, maar dan kunnen ze toch even goed Schumacher laten testen op Fiorano ofzo als hij dan toch daar zooo goed in was. Hij gaat de wagen niet veel sneller kunnen maken door aan de pitmuur te zitten of daar staat te blinken hoor.
    Nee, via de pitmuur gaat hij de wagen niet sneller maken.
    Maar het is algemeen geweten en iedereen, zelfs zijn grootste tegenstanders hebben dit ooit al aangegeven dat Schumacher als geen ander een groep mensen, een team kan motiveren om toch dat ietske meer te kunnen.

    Dat is de reden denk ik dat Schumacher de laatste paar races zo duidelijk in beeld is langs de pitmuur
    Life is a highway to hell

  5. #35
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Nee, via de pitmuur gaat hij de wagen niet sneller maken.
    Maar het is algemeen geweten en iedereen, zelfs zijn grootste tegenstanders hebben dit ooit al aangegeven dat Schumacher als geen ander een groep mensen, een team kan motiveren om toch dat ietske meer te kunnen.

    Dat is de reden denk ik dat Schumacher de laatste paar races zo duidelijk in beeld is langs de pitmuur
    Ja, dat hij een team-man is dat weet iedereen wel denk ik, maar ik denk dat hij daar nu vooral zit, 1 voor die reden die jij aangaf, en 2 omdat hij Todt eens zou kunnen gaan vervangen... Die is er ondertussen ook al 60.

  6. #36
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Nu weet ik waarom Kubica zo graag wou rijden in Indianapolis.
    Zijn vervanger Vettel is verdomd snel. Die heeft zonet in VT3 de 2e tijd gereden, tussen de 2 McLarens in.
    Hij heeft zelfs een tijdje de snelste tijd gehad.

    De snelste Ferrari toch weer een halve seconde trager dan de snelste McLaren.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  7. #37
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Vettel is ook de enige van de 2 BMW's die voorlopig zijn banden op een deftige temperatuur krijgt. Heidfeld zegt dat zijn setup niet goed is, zijn banden warmen niet deftig en hij glijd overal teveel...

    Ik denk wel niet dat het zo verstandig zou zijn van Vettel om bvb volgend jaar bij Red-Bull te gaan rijden (zal wel Torro Rosso zijn dan) want dan is de kans wel groot dat zijn talent niet bovenkomt. Tenzij dat Red-Bull of Torro Rosso een grote stap voorwaarts maakt natuurlijk.

  8. #38
    Seniel Member Scuderio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    1.644

    Standaard

    ik ben heel benieuwd wat Vettel straks in de kwalificatie en morgen in de race kan klaarmaken, dat hij vrije trainingen kon rijden, wisten we al van vorig jaar.
    Als hij ook in de race alles onder controle houdt en dan hoogstwaarschijnlijk snel blijkt te zijn, moeten ze bij Ferrari hem misschien aannemen ipv Raikkonen
    Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
    http://scuderio.fotopic.net
    BATracer - Browser Based Race Simulation

  9. #39
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henne Bekijk bericht
    Ik denk wel niet dat het zo verstandig zou zijn van Vettel om bvb volgend jaar bij Red-Bull te gaan rijden (zal wel Torro Rosso zijn dan) want dan is de kans wel groot dat zijn talent niet bovenkomt. Tenzij dat Red-Bull of Torro Rosso een grote stap voorwaarts maakt natuurlijk.
    BMW zal hun goudhaantje niet gemakkelijk lossen.

    Er zijn zoveel piloten die persoonlijk gesponserd worden door Red Bull .... en het is niet omdat ge persoonlijk gesponserd word door Red Bull dat ge voor hun moet rijden hé.
    Life is a highway to hell

  10. #40
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    al bij al valt er mij ook iets anders op... de eerste ferrari's (de echte) vind je al pas op de zesde plek, maar op de laatste lijnen zie je tegenwoordig vaak ferrari staan met die spykers en die rode stieren!

    ach, om 19u wordt het allemaal weer een beetje duidelijker

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •