Ze zouden beter de eerste 8 in omgekeerde volgorde laten starten (zeker op gravelproeven - eerste 8 uit kampioenschap in leg 1, eerste 8 van vorige leg in overige legs), dan zouden ze vanaf de eerste seconde voluit kunnen strijden.
Dat roept iedereen al sinds ze het systeem hebben afgeschaft, en toch blijft de FIA doof.
op kp3 is hij aan de finish maar wel met tijdverlies
Het F1 manneke zal de pits moeten opzoeken, hij heeft duidelijk nog niet door dat rallyrijden niet weggelegd is voor mietjes die gewend zijn rondjes te draaien op circuits van 50 m breed.
Ben heel benieuwd of Hirvonen de schade wat kan beperken op de eerste proeven vrijdag, als eerste de baan op moet normaal een serieuze handicap zijn. Latvala heeft al gezegd dat hij gaat proberen de leiding te nemen vrijdagavond zodat Hirvonen zaterdag niet de weg moet openen. Dat is wel al heel ver vooruit gedacht...
Misschien wordt daar letterlijk en figuurlijk zand in de ogen van de concurentie gegooid!
Het F1 manneke zal de pits moeten opzoeken, hij heeft duidelijk nog niet door dat rallyrijden niet weggelegd is voor mietjes die gewend zijn rondjes te draaien op circuits van 50 m breed.
Dit is dus uw kennis van de autosport,dat verklaart veel
Laatst gewijzigd door GeDi; 5 March 2010 om 18:57Reden: een spellingsfout maakte mijn tekst blijkbaar onverstaanbaar