Ja, zeer knap die subaru!
Goh, zou ook wel wat livery's willen. Kan je bv een URT N14 livery gebruiken op een Prodrive en omgekeerd?
Rallystopwatch for Android: post your splits online.
Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.
Juist de Rallye d Envermeu uitgereden. 3 x Falstone en Harwood Forest II op tarma in slechte omstandigheden. Vindt 'm veel moeilijker dan Mexico, moeilijker dan Curitiba...
Iemand al eens verder gekeken voor de subaru N14 URT.
Normaal zal ik deze gebruiken voor het frans kampioenschap tarmac & gravel.
Voor de Franse proeven is hij redelijk. probleem zit hem in de andere tarmac proeven.
Nog niet het ideaal compromis gevonden. Ofwel staat hem te zacht resultaat een waggelende eend en controle verlies spin ofwel te hard waardoor hem wordt weggekatapulteert op bumps
We gaan eens beginnen aan de 3de leg van Mexico, kijken of er nog iets te redden valt
WRC Prono Poland 2009
IRC Prono San Remo 2011
IRC Prono San Marino 2012
F1 Prono China 2012
F1 Prono Germany 2012
WRC Prono Italy 2013
F1 Prono Singapore 2014
WRC Prono Sweden 2015
Ik wil de renstal ook wel joinen als ik mag.
Rij voorlopig wel maar met een N2 Saxo om beetje te leren, was redelijk goed bezig in IRC tot mijn pc rebootte door probleem met geluidskaart :s.
Is er een recce gepland voor Circuit des Ardennes.
Gingen we ons eigen kampioenschap bijhouden? Ik wil gerust wekelijks de puntentelling bijhouden.
Ik stel voor de puntentelling van het WRC te gebruiken:
1st: 25 points
2nd: 18 points
3rd: 15 points
4th: 12 points
5th: 10 points
6th: 8 points
7th: 6 points
8th: 4 points
9th: 2 points
10th: 1 point.
DNF op laatste leg scoort geen punten.
Wedstrijden van BK, NK, IRC en WRC tellen voor kampioenschap. Geen onderscheid in groepen en klassen, enkel een algemeen kampioenschap.
Laten we een aantal schrapresultaten toe? (Vakanties, blok??)
Telt week 9 (Corona - Curitiba) mee of starten we vanaf week 10?