Dag Allemaal,

Ben totaal nieuw op dit forum. Ik ben wel... franstalig (in voorhand sorry voor de foutjes) en ben aktief al meer dan 15 jaar in de regelmatigheid en navigatie rallyes (als co-piloot, piloot of organisator). Een paar van jullie kennen me al... Ik heb bijvoorbeeld een stuk van de franse deel van de ACP-Bryghia website voor 'dupanton' gedaan.

Het is mijn eerste bericht hier en ik doe het om de organisatie van mijn vriend Benoît te ondersteunen :
De derde editie van Les Boucles du Pays Vert zal op 28 maart 2010 in de streek van Aat (Ath in het frans) plaats vinden, het land van de groene heuvels. Benoît heeft al een paar folders aan verschillende deelnemers gegeven, toen wij ze gedurende de Ronde door Vlaanderen (dat wij samen voor de 2de keer hebben meegedaan) ontmoet hebben.
Aarzel niet om een mailtje of berichtje te sturen voor verdere informatie in het dederlands. U kunt al zijn website bezoeken :
www.boucles-pays-vert.be .

Later in juni (zaterdag de 5de) organiseren Benoît en ikke samen een andere navigatie wedstrijd : de 2de editie van La Ronde de l'Escargot (letterlijk vertaald 'de Ronde van de Slak' ). Deze keer gaan wij de streek van Namen bezoeken. Ook hiervoor is er een website :
www.ronde-escargot.be .

Binnenkort komt er een nederlandse versie !

Tot dan !

Michaël