3 jaar na de verkiezingen hebben we weer geen regering.....

Hoeveel hebben we er eigenlijk al gehad in die afgelopen 3 jaar? 5 als ik goed tel. Eerst hebben ze een half jaar ruzie gemaakt om een regering te vormen waardoor de ontslagnemende regering Verhofstadt II heeft verder gedaan. Toen was er 3 maanden lang Verhofstadt III en dan was er Leterme I. Die heeft het hoelang uitgehouden? Een maand of 8-9 ofzo? Toen volgde Van Rompuy I, de meest stabiele en langst zittende regering van de afgelopen 3 jaar.
Eind vorig jaar kan Van Rompuy dan president van Europa worden. En toen kwam Leterme II. We zijn nog geen 4 maanden verder en waar ligt onze regering????


Kleine kinderen zijn het, al die politiekers. Leterme op kop maar de rest is niet veel beter. Godverdomse kleine kleuters, ik heb er geen beter woord voor. Nee, ze zijn nog veel slechter dan kleine kleuters. Veel te vet betaalde omhooggevallen windbuilen....
Ik snap geen enkele politieker meer. Niet waarom die onderhandelingen over BHV zo lang aanslepen en zeker niet warom de VLD nu de regering verlaat en zo de stemming over de splitsing van BHV in gevaar brengt. Of teniet doet.
Al wat ze moesten doen was een paar dagen wachten en die wet was gestemd. Miljaar zo moeilijk kan da toch niet zijn?

Nee, politiekers zijn vanaf de dag dat ze verkozen zijn bezig met een strategie te bepalen om bij de volgende verkiezingen verkozen te raken. Alles wat ze willen is herverkozen raken. Maar regeren? Nee, het partijbelang en het zitje, dat telt.

En al wat die politiekers nu vertellen om tv of radio is gewoon goedkope verkiezingspraat. Het is deze of diegene zijn schuld, onze schuld zeker niet, blablabla. Verkiezingspraat.
Rotpolitiekers, er komt niets anders uit.

Dankzij de heren politiekers kan ik binnen een goei maand wellicht terug naar het stemkotje. Tegen mijn goesting, een vol jaar te vroeg. En dat gewoon omdat de heren en vrouwen (niet discrimineren...) gewoon een bende kleuters zijn. Corectie: Kleine kleuters.