ga u gang...
't leukste aan verkiezingen :
's namiddags op tv. Iedereen heeft gewonnen !
't zijn niet altijd de snelsten die winnen
Inderdaad Skjef .....
Die verkiezingshows vind ik één van de betere humor show die in 't jaar op den TV te zien zijn.
Ook al verliest men 10 % ..... toch keren en draaien ze het dat ze gewonnen hebben
Life is a highway to hell
daarom kijk ik pas naar ne verkiezingsshow als de uitslagen zo goed als bekend zijn, anders het toch maar opscheppen van jan en alleman...
F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net
Het enigste wat ik hoop is dat die paarse regering serieus op zijne bek gaat.Zo in de zin van agalev enkele jaren terug
Het heeft al lang niets meer te maken met geven of nemen,het gaat er nog enkel om om hun postjes veilig te stellen.Ze zullen nog wel het een en ander uit hun mouw proberen te schudden
Al die deadlines is grote zeverij,ze wisten op voorhand al dat er geen grote staatshervorming mogelijk is.De gewone burger wist het wel
Scheur dat land nou gewoon in 2-en, leer normaal Nederlands en kom bij ons gezellig de moslims demoniseren en oranje kleden in geval van chauvinisme...
Ik werk al in wallonië,als het zover zou komen ga ik er ook wel wonen
F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net