Pagina 25 van 34 EersteEerste ... 152324252627 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 250 van 336

Discussie: verkiezingen

Seniel Member Scuderio's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    2 regeringen in de Walen ??????

regering van de Waalse gemeenschap
    regering van de Vlaamse gemeenschap
    regering van de Duitstalige gemeenschap
    regering van 't Brussels gewest

Welke regering is die 2e Waalse ?
    De regering van het Waalse gewest.
    Vlaanderen heeft die twee (gemeenschap en gewest) vrij vlug na de oprichting samengesmolten, in Wallonië hebben ze die regeringen apart gehouden.
    Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
    http://scuderio.fotopic.net
    BATracer - Browser Based Race Simulation

the living legend Dead_Man's schermafbeelding

Standaard

Ahzo .... dat wist ik niet.
    Dus hebben we 6 regeringen in dit kleine apeland.

Geen record voor dat dik recordenboek ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Op de radio blijft men maar verkondigen dat een staatshervorming noodzakelijk is.
    Ik begrijp het nog altijd niet.....

Als iemand mij nu eens zou willen uitleggen waarom een staatshervormming mogelijk is? Ik zou het persoonlijk echt niet weten waarom? Om nog méér ruzie te kunnen maken met de Walen misschien?
    Die, door ons overbetaalde pipo's moeten zich toch met iets amuseren anders kunnen ze 's avonds niet meer slapen
    Waarom een staatshervorming wenselijk is : http://www.nieuwsblad.be/GT/Index.as...leID=GT41UB8SD
    Life is a highway to hell

I am mine Grungie's schermafbeelding

Standaard

En de debacle blijft duren.
    Het zal nu toch onderhand wel duidelijk zijn Leterme totaal maar dan ook totaal onbekwaam is om dit land te leiden.....
    Ik zeg het al meer dan een jaar, nu zal het toch wel duidelijk zijn voor iedereen zeker?

Waar zitten die kerels hun gedachten, zich een beetje moeien met het gerecht. Wat een bende knoeiers, klungelaars, foefelaars. Kleine kinderen.....

Deze regering kwam al zeer moeizaam tot stand, na 9 maanden. En nog eens 9 maanden ofzo later is het alweer gedaan. Wat een onbekwame lapzwams is die Leterme eigenlijk......

Nog een kleine voetnoot. Zou dat geen record zijn voor Leterme? Het record aantal keren zijn ontslag indienen bij de koning? Hij zit al aan 4 keer.....
    2 keer heeft hij zijn ontslag gegeven als formateur en 2 keer nu al als premier. En dat binnen een tijdsbestek van pakweg 15-16 maand. Man toch....

Ik zie het overigens Albert al denken als Leterme aanbelt aan zijn 'stulpje'. "Ohnee, komt die ***@@# nu weeral zijn ontslag geven."
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

Senior Member daelko's schermafbeelding

Thumbs up Prutsers

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    En de debacle blijft duren.
    Het zal nu toch onderhand wel duidelijk zijn Leterme totaal maar dan ook totaal onbekwaam is om dit land te leiden.....
    Ik zeg het al meer dan een jaar, nu zal het toch wel duidelijk zijn voor iedereen zeker?

Waar zitten die kerels hun gedachten, zich een beetje moeien met het gerecht. Wat een bende knoeiers, klungelaars, foefelaars. Kleine kinderen.....

Deze regering kwam al zeer moeizaam tot stand, na 9 maanden. En nog eens 9 maanden ofzo later is het alweer gedaan. Wat een onbekwame lapzwams is die Leterme eigenlijk......

Nog een kleine voetnoot. Zou dat geen record zijn voor Leterme? Het record aantal keren zijn ontslag indienen bij de koning? Hij zit al aan 4 keer.....
    2 keer heeft hij zijn ontslag gegeven als formateur en 2 keer nu al als premier. En dat binnen een tijdsbestek van pakweg 15-16 maand. Man toch....

Ik zie het overigens Albert al denken als Leterme aanbelt aan zijn 'stulpje'. "Ohnee, komt die ***@@# nu weeral zijn ontslag geven."

en die moet ik als brave burger een dikke pree geven godv.....omme

Senior Member Holkers's schermafbeelding

Standaard

whoehahaha

Standaard

Zijn er hier sukkelaars die moeten gaan zitten zondag ??

I am mine Grungie's schermafbeelding

Standaard

Zitten gelukkig niet nee. Hebt gij prijs misschien?

Ik moet wel gaan stemmen maar mocht ik niet verplicht zijn, ik zou er mijn botten aan vegen. Geen haar op mijn hoofd (en wie mij kent weet dat er dat meer zijn dan op de Dead_Man zijn hoofd) die er dan aan zou denken om te gaan stemmen.

Ik weet totaal niet welke ruziemaker of nietsnut ik zijn bolleke zou moeten kleuren. Het kan dus goed gebeuren dat ik gewoon blanco stem. Zoveel vertrouwen heb ik nog in de hedendaagse politiekers.
    Wat ik wel zeker weet is dat ik dat potlood ga nat maken. Ze moeten er verdomme maar geen bordje bij zetten om dat te verbieden. Dát is er gewoon om vragen.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

Standaard

Nee, gelukkig moet ik daar mijne zondag niet gaan verprutsen.

En just hetzelfde als gij ..... moest het niet verplicht zijn ging ik ook nie.
    Waarom moeten we gaan stemmen ?
    "De kiezer heeft gekozen .... de kiezer kent er niks van .... we doen toch gewoon verder onze zakken te vullen"

Is 't bij jullie nog met een potloodje ?
    Spijtig, hier nie meer .... anders zou ik me ook amuseren zulle

Aan zo'ne verkiezingsdag is maar één ding goe ..... en dat zijn 's avonds die verkiezingsshows. Die wil ik nie missen, da's één van de beste humoristische shows van 't jaar op den televies

Senior Member sartro's schermafbeelding

Standaard

er is geen stemplicht in belgië, dit ff ter verduidelijk! wel stemrecht, verkregen door onze voorouders die gevochten hebben voor een beter leven: op de arbeidsvloer en in ons gewone leven!
    onze stem doet er zeker toe, al lijkt die te vergaan in een massa, maar dat is niet zo. zie maar naar Bush vs Al gore en Bush vs Kerry!
    stem dan ook niet blanco, anders had je inderdaad beter in je bed blijven liggen! ('t is maar een kleine boete wi!) nee serieus! als je niet willen stemmen op ruziemakers bekijk dan even enkele programma's en stem daarvoor! das altijd beter dan stemmen voor ene haar schoon ogen!
    niet stemmen is het einde van de democratie en zal ervoor zorgen er enorm radicale standpunten zullen worden gevormd, want alleen radicalen gaan stemmen, en radicaal is nooit goed. Einde van de democratie = begin van een dictatuurregime, dat geeft de geschiedenis al meer dan eens uitgewezen, dus voor je het weet leef je terug in de fascistische staat van Hitler, of in de communistische staat van Stalin!
    Nuja, ik wil hier niemand overtuigen! jullie doen waar jullie zich het best bij voelen!
    sandropov.wordpress.com

Standaard

Heb jij dan echt nog zoveel vertrouwen in de hedendaagse politiekers of de politiek in zijn algemeen?

Ik ga al heel lang stemmen ..... in 't begin vond ik dat tof en vond ik dat een recht maar hoe meer ik die gasten bezig hoor hoe meer ik het begin te aanzien als een verplichting, omdat het moet. Ik betaal al genoeg aan vader'ke staat, de boete die op niet-stemmen staat krijgen ze niet.

Ik heb van alle partijen hun programma gelezen .... ik lees graag op 't wc
    Wie dat allemaal geloofd wat ze beloven is toch een super naief iemand.

We zijn in ons landje nog steeds aan 't wachten op de uitvoering van het programma en verkiezingsbeloftes van Leterme en zijn CD&V van de vorige verkiezingen ..... en tussen ons gezegt en gezwegen, daar zullen we nog lang op moeten wachten.

Wat die politiekers en partijen allemaal beloven is totaal onrealistisch, volledig onuitvoerbaar. Ik betwijfel het zelfs dat ze het zelf allemaal geloven.

De stemplicht/stemrecht afschaffen gaat bijlange zo geen gevolgen geven zoals je denkt zulle ..... zijn die nu aan de macht zijn gaan hun postjes niet zo gemakkelijk afgeven, ze doen het nog niet bij gewone verkiezingen.

Wie gaat er zondag veel stemmen krijgen volgens mij ...... De Wever
    En da's niet om zijn programma maar gewoon omdat hij wreed populair geworden is dankzij zijn opreden in de Slimste Mens

Regels voor berichten