Pagina 21 van 34 EersteEerste ... 11192021222331 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 201 t/m 210 van 336

Discussie: verkiezingen

  1. #201
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Leterme heeft gewoon te hoog gegrepen. Beloofd wat hij niet kon uitvoeren.
    En vooral, tegen de schenen van de Walen geschopt. En die gaan dat niet vergeten.

    Nu afwachten hoelang hij het gaat volhouden. Ik geef hem hooguit een jaar. Volgend jaar trekken we terug naar het kieskotje. Of is Verhofstad terug eerste minister.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  2. #202
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Ik geef hem een maand of 4 - 5

  3. #203
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    En daar hebben we 9 maand op gewacht

    Ik ben nieuwsgierig naar 15 juli toe ..... alléé, den 16e .... eens zien of de cd&v hun woord gaat houden
    Life is a highway to hell

  4. #204
    Senior Member vlotte eduard's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    835

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Leterme heeft gewoon te hoog gegrepen. Beloofd wat hij niet kon uitvoeren.
    En vooral, tegen de schenen van de Walen geschopt. En die gaan dat niet vergeten.

    Nu afwachten hoelang hij het gaat volhouden. Ik geef hem hooguit een jaar. Volgend jaar trekken we terug naar het kieskotje. Of is Verhofstad terug eerste minister.


    Zou zijn afkomst daar voor iets tussen zitten

  5. #205
    Senior Member SKJEF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    3.338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Leterme heeft gewoon te hoog gegrepen. Beloofd wat hij niet kon uitvoeren.
    En vooral, tegen de schenen van de Walen geschopt. En die gaan dat niet vergeten.

    Nu afwachten hoelang hij het gaat volhouden. Ik geef hem hooguit een jaar. Volgend jaar trekken we terug naar het kieskotje. Of is Verhofstad terug eerste minister.
    niet vergeten, dat we niet kunnen gaan stemmen in Belgie,
    zolang BHV niet officieel gesplitst is, hij zal wel moeten door doen !

  6. #206
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SKJEF Bekijk bericht
    niet vergeten, dat we niet kunnen gaan stemmen in Belgie,
    Waarom moeten we nog gaan stemmen ?

    Wat is er veranderd na de overwinning van oranje en de nederlagen van blauw en rood.
    Beide verliezers zitten nog steeds in de regering.
    Binnen- en buitenlandse zaken zijn nog steeds in handen van blauw.


    Alleen is Leterme eindelijk premier ..... maar voor hoelang?
    Life is a highway to hell

  7. #207
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Ik vraag me nog altijd af hoe Leterme onmogelijke dingen kon beloven en toch 800.000 mensen vinden die op hem stemden. Of dacht er werkelijk iemand dat één Vlaamse partij de wet kan dicteren en dat de Franstalige partijen gewoon gingen ja knikken?

    Partijen zoals LDD zorgen ook mee voor alle misérie. Hoe meer die en VB scoren hoe zwakker de anderen worden en dan moeten er coalities komen waarin niemand zijn gehele plan kan uitwerken. Als bij de Vlaamse verkiezingen die 2 nog wat winnen dan kunnen de groenen er weer bijkomen .... joepie

    Je kan nu direct stellen neem LDD of VB erbij maar mensen die ooit al eens buiten de grenzen hebben gekeken weten dat die slagzin,inhoudsloze,niet constructieve partijen er nog nooit iets van bakten.

    Ik kan nu ook wel klagen dat ik te weinig verdien, te weinig verlof heb en te veel uren moet werken maar uiteindelijk kan geen politieke partij me daarin helpen....k'moed zelf maar zien dat ik ook ambtenaar kan worden

  8. #208
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    awel, hé, kama, dàt versta ik dus ook niet... moeten we er nu uit concluderen dat er nog veel meer mensen dan gedacht niet écht nadenken voor ze stemmen, en gewoon blindelings geloven?

    Leterme is premier, nog maar een dag en de vlamingen zien Verhofstadt al meer zitten... hélp?! (niet dat ik iets heb tegen de laatstgenoemde, maar 't is gewoon absurd)

    Bart De Wever (of is dat in één woord?) zegt zo vaak verstandige dingen, gisteren ook weer, dat het mij verbaast dat hij dingen wil zien gebeuren die net zo waarschijnlijk zijn als dat ik ooit minister wordt?!

    Och, 't woordje is 'absurd'... we leven in een land waar zoveel kan, waar zoveel rijkdom en potentieel is, en blijkbaar moeten we dat perse verkwanselen

  9. #209
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Och ja, partijen als LDD en 't Blok.
    Waarom scoren die partijen? Heeft daar nu echt nog niemand serieus over nagedacht?

    De gewone burger heeft totaal geen vertrouwen meer in de traditionele partijen (CD&V - VLD en SP) en daarom zoeken ze een alternatief, ze protesteren tegen de politiek.
    Het succes van het Blok is grotendeels te verklaren in het wantrouwen tegenover de politiek alsook in de poging van de traditionele partijen om 't Blok te isoleren. Dat cordon sanitair heeft het Blok deels grootgemaakt.

    Ik ben zeker gene racist .... ik ben ook gene Blok aanhanger
    Maar als ge ze bezig hoort .... zij zeggen de feiten zonder rond de pot te draaien die de andere partijen misschien denken en dat spreekt de mensen nog altijd aan.
    En als ge een beetje eerlijk bent ..... over veel punten hebben ze gelijk .... ook veel punten die zij in 't verleden hebben aangekaart zijn nu reeds al in de praktijk gezet door de regeringspartijen, alleen is het zo dat wanneer 't Blok iets zegt dat het als racisme word afgedaan en wanneer de regeringspartijen hetzelfde voorstellen dat het als realiteit word afgedaan.

    En ja, ik noem het nog steeds het Blok .... want die verplichte naamswijziging vind ik één van de belachelijkste initiatieven om het succes van 't Blok tegen te houden.

    Het succes van LDD is ongeveer 't zelfde ..... JM zegt waarop het staat zonder rond de pot te draaien.


    Tegenwoordig is iedereen vol lof over Bart De Wever .... Moest hij geen kartel vormen met CD&V had men zijn partij'tje al lang is 't hoekske gestampt waar 't Blok en LDD zit.


    Tegenwoordig is iedereen vol afgrijzen over madame Milquet ..... awel, ik begin meer en meer respect voor madame "non" te krijgen.
    Nee is nee bij madame en ze blijft bij haar standpunt en de anderen kunnen kiezen, bijdraaien of ook hun been stijfhouden ..... en wat is het resultaat, nee is nee en de anderen zijn bijgedraaid.

    't word hoog tijd dat er in Vlaanderen ook zo eens nen meneer of madam nee opduikt.
    't word hoog tijd dat er in Vlaanderen eens iemand opduikt die het succes van 't Blok en LDD relativeerd ipv direct ze uit te schelden voor racisme en dergelijke.

    't word hoog tijd dat er in Vlaanderen eens een sterke partij op de voorgrond komt die hun plannen doorzet want nu weten de Waalse partijen zeer goed dat wanneer zij het been stijf houden dat de Vlamingen zwichten.
    En waarom niet terug het oude "Volksunie" .... een coalitie van nva - blok - ldd - spirit.
    Dan hebben we in Vlaanderen terug 4 serieuze partijen : CD&V - VLD - SP en VU in plaats van de zeventwintig dingskes die we nu hebben.


    En nee .... ik ben zeker niet tegen Belgie en zeker niet voor een onafhankelijk Vlaanderen maar wat ik tegenwoordig allemaal lees en hoor is mijn wantrouwen tegenover de Belgische politiek zeer hoog.
    Als je de verkiezingsbelofte van Leterme en CD&V in den tijd hoorde .... en je hoort nu de regeringsverklaring van diezelfde ..... pfffff
    Life is a highway to hell

  10. #210
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Awel, ee, DeadMan, je hebt uiteraard een punt. Persoonlijk heb ik het (over dat blok) altijd verwoord als volgt: die gasten hebben wellicht de verkeerde antwoorden, maar ze durven tenminste de juiste vragen stellen!
    De vraag stellen is niet verkeerd, mijns inziens... de vraag ontlopen daarentegen zal nooit iets oplossen
    Voor mij is 'het' probleem van onze huidige 'democratie' dat het systeem toch wel erg op nep begint te lijken... in buurlanden zoals GB, FR, D zijn er twee vrij gepolariseerde kampen, als de kiezer verschuiving wil, schuift er tenminste nog iets (waarmee ik niet gezegd heb dat daar ideale toestanden zijn hoor). Hier schuift er juist de nogabollen!
    Over Bart De Wever... 'k moest eigenlijk toch wel lachen toen hij onlangs verklaarde (over Milquet en haar 'non') dat het toch wel erg was dat in Belgie de kleinste partijen het voor het zeggen hebben... unlike the nva?

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •