@scuderio: idd - probleem is gewoon dat men meer wil 'herverdelen' dan er is om te verdelen - of soms ronduit de grote middenmoot doet opdraaien voor de steun aan de ietsminderbedeelden (op zich niets tegen) terwijl daar waar het 'échte' geld zit, er alleen rijker van wordt (ah ja, die kopen die gebouwen om ze te verhuren )
@dead_man... ik snap het vaak ook niet meer, nochtans lang geboeid geweest door de politiek, ook hier...het eeuwige probleem blijft mijns inziens wel dat veel mensen vanalles beloven bij verkiezingen, dat ze niet kunnen waarmaken, gezien het kiessysteem en gezien de tweeledigheid van het land!
en toch even iets dat me deze week zo raar overkwam... Dehaene die gaat zeggen 'het is allemaal de schuld van de walen'... en dan heeft ie het over 1932! gelijk zal ie wel hebben, maar om dat nu als argument te gebruiken, dat begrijp ik niet helemaal... zo ga je in het leven niet écht vooruit (pas op: ik minimaliseer de historische betekenis van eea niet, hé... 'k zeg alleen dat het geen geschiedenisles is, maar het leven)