Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 210111213 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 126

Discussie: Grand Prix van Canada 2007

  1. #111
    Sneller dan het licht ! Phil69's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Waregem
    Berichten
    509

    Standaard

    Vreselijk crach, kdenk dat niemand gerust was toen Kubica in zn wrak tot stilstand kwam langs die muur. geen beweging te zien aan zijn lichaam en de verschrikkelijke schokken dat hij o.a aan zn hoofd had gekregen. Ik vreesde toen ook voor het ergste, maar eind goed al goed dus.

    Spectaculair in de goede zin dat Kubica er weinig of niks aan overhield.
    De veiligheidsvoorzieningen in de F1 zijn er enorm op vooruitgegaan, chapeau.
    alhoewel dat ik het wel vreemd vind dat je op die plaats nog mogelijk frontaal op een muur kan knallen, de wagen ging ook van de grond voor ie op het gras kwam, kvraag me dus af of er daar een curb of iets dergelijks lag.
    Ale en nu maar hopen voor hem dat ie terug kan racen op Indy.

    De race: wel onderhoudend, zelfs iets teveel met al die safetycar-procedures.
    Maar goed, twas nodig
    Hamilton weer foutloos of toch genoeg, hij bekende dat zijn start wat minder was, voor de rest reed hij iedereen naar huis en bleef ie mooi uit de muur.

    Alonso onder druk volgens sommigen , ook de reporter vd rtbf had het erover telkens Fernand de 1ste bocht niet had.

    tja de jonge Lewis word steeds beschouwd als een rookie, maar reed het hele seizoen zonder fouten, haalde 6 podiums, waaronder nu een overwinning en vooral hij staat daar helemaal bovenaan voor al die grote namen, die het er minder goed en consistent van afbrengen.
    D'as gene rookie, met die gast zal men serieus moeten rekening houden en dat bewees hij telkens weer. d'as een product en een heel goe product, eentje met een hoge kwaliteitslabel.
    Ma goed t'seizoen is nog lang en we Alonso blijft Alonso.

    Ma wat met ferrari, die gaan serieus moeten aan de alarmbel trekken want die zijn nu een achterstand aan het opbouwen, er rijdt nu ook al ne BMW tss hen en de Macs.

    Kimi zonder glans en vuur, even een tikje bij de start en wat brokstukken opgeraapt en thad nog slechter kunnen zijn i.pv. beter.

    En Massa ziet het licht niet en mag op de pitwall plaatsnemen naast zn broer met zn rose hemdeke .

    En natuurlijk Sato nie vergeten, de inhaalactie vh jaar wellicht. Wurz podium hoed af.
    Rosberg goe gereden maar pech.
    Webber net toen de safety car binnengaat, ook binnen, lag toen 2de, later Barrichello ook zoiets
    En Kovalainen , die kan nu wat ademen zijn bakken kritiek.

    op naar indianapolis.

  2. #112
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    jaja wurz, hij vond het allemaal wel rock&roll toen hij het podium opging
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  3. #113
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Ik vond het een leuk podium.
    Met Heidfeld en Wurz toch 2 namen die men zelden daar ziet staan. Heidfeld heeft er al gestaan maar voor Wurz was 't den eerste keer.
    Leuk om nog eens een Williams-piloot daar te zien staan ...
    Life is a highway to hell

  4. #114
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Let op wat ge zegt he Dead_Man...
    Wurz nog nooit op het podium?

    San Marino 2005 : 3e voor McLaren-Mercedes
    Silverstone 1997 : 3e voor Benetton-Renault

    Het was zijn 3e keer op het podium.
    Voor Heidfeld was het de 6e keer. 3 keren op het 2e hoogste scahvot en 3 keren op het laagste schavot.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  5. #115
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Wat lagen die 2 zeikers van Canvas dan gisteren te lullen ?
    Beste resultaat van Wurz volgens die 2 was een 4e plaats .....
    Life is a highway to hell

  6. #116
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    op RTL wisten ze wel dat Wurz in 2005 nog een podium haalde.

    daar zegt ge het, de zeikers van canvas!
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  7. #117
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Het zijn dan ook 2 lullen....


    Volgens hun commentaar te horen volgden ze de race nochtans ook via de live-timing (net als ik). Ze hadden dus internet bij de hand. 101 site die een muisklik verwijderd zijn om zulke dingen te controleren.
    Zo sta je niet voor lul.

    Hetzelfde met de nieuwe SC reglementen. Vermersch kon die met een paar muisklikken nalezen maar hij vertikte het.
    Het verschil tussen goede en slechte commentaar. Of liever gezegd, tussen goed commentaar en gelul.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  8. #118
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Mooi samenvattend artikel over het incident van Kubica

    http://www.f1-live.com/f1/en/headlin...12140129.shtml

    28 tot 40 g

  9. #119
    The dude abides The Amazing Filidude's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    109

    Standaard

    Ik heb zo mijn reservaties bij deze "spectaculaire" race. Akkoord, het was het beste dat we dit jaar al gezien hebben, maar dit enkel en alleen omwille van de nieuwe safetycar regels. Dat de safetycar alles bij elkaar brengt was vroeger ook al het geval, maar door de nieuwe regels wordt de rangorde ook nog eens compleet dooreen geklutst.
    Spectacuair, dat wel. Koersvervalsing eveneens. Deze regels werken fantastisch in NASCAR, omdat er daar meer cautions zijn en track position op ovals minder delangrijk is (als je maar op de lead lap blijft). Maar in F1 vind ik dat ze niet werken. Een piloot verplicht voor de keuze stellen een overtreding te maken tegen het reglement of stilvallen zonder brandstof, dat is regelrecht onfair. Wie de chance heeft al gepit te hebben krijgt het in feite een beetje cadeau.
    Bovendien was het reglement mij niet helemaal duidelijk. Ik had het moeilijk om te volgen. Dat is op zich geen ramp, dwz dat er te veel tegelijk gebeurt en dat is altijd beter dan dat er anderhalf uur lang niks gebeurt, maar wanneer de teams en de piloten zelf niet meer kunnen volgen is dat minder leuk. Vraag maar aan Massa en Fisico.

    Genoeg de zagepé uitgehangen: het was een leuke race, ook al was het spectakel een beetje kunstmatig gefabriceerd.
    Ten eerste: de winnaar was sowieso terecht. Lew zat in een aparte klasse, de hele race lang. Mooie 1e zege.
    Ten tweede: ondanks de oneerlijke terugzetting door de nieuwe safetycar regels, hadden Kimi en Fonske het tegenvallende resultaat vooral aan zichzelf te danken.
    Ten derde: ook al kunnen Massa en Fisico (in den disico) verzachtende omstandigheden inroepen: de FIA is hier consequent geweest in zijn acties: door het rood is black flag (cfr. Monty een paar jaar terug in diezelfde GP, wat Grungie al wist aan te stippen).

    Leuk voor Wurz, Sato en hun respectievelijke teams.

    Kubica: wat een geluk dat dat goed is afgelopen. Ik was er echt niet goed van... en dat was al even geleden dat dat nog gebeurd was. Burti op Spa in 2001 om precies te zijn. Had veel erger gekund. Ik hoop in alle geval dat ze op die plek een "safer-wall" (zoals bvb die op indy volgende week) installeren tegen volgend jaar.
    F1 prono kampioen 2003 & 2010
    F1 prono criterium kampioen 2010


  10. #120
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Wat ze ook zeiden op de RTBF waar ik een beetje van verschoot was het feit dat statistisch gezien er rond deze tijd weer iets zwaar moet gebeuren in de F1.

    Hopelijk zijn de statistieken deze keer goed mis.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •