Pagina 49 van 376 EersteEerste ... 3947484950515999149 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 481 t/m 490 van 3760

Discussie: Patattentijd

  1. #481
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Ik denk niet dat er al veel gevallen zijn geweest waar 2 man voor een titel vechten en de teambaas dan doodleuk zegt dat ze tegen één van die 2 rijden. Dat de overgrote meerderheid bij McLaren liever Hamilton ziet kampioen worden is niet meer dan normaal maar Alonso verdient een eerlijke kans.

    Der was al een beetje heisa rond de kwalifs in China en ik denk dat de F1 nog meer dergelijk gezever kan missen.

  2. #482
    Senior Member Hillfan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    En waarom ?
    omdat er daar éne altijd een voorkeursbehandeling kreeg...

    Waar de FIA zich al gaat mee bemoeien...ze maken er nog een grotere poppenkast van dan je voor mogelijk zou houden

  3. #483
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hillfan Bekijk bericht
    omdat er daar éne altijd een voorkeursbehandeling kreeg...

    <...>
    euh... ben niet echt schumi-fan, maar je vergelijkt appelen met peren!

    noem me één rijder die in hetzelfde team als schumi reed en hem écht zou hebben kunnen verslaan?!

  4. #484
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hillfan Bekijk bericht
    omdat er daar éne altijd een voorkeursbehandeling kreeg...

    Waar de FIA zich al gaat mee bemoeien...ze maken er nog een grotere poppenkast van dan je voor mogelijk zou houden
    Bij Ferrari was dit algemeen bekend ..... niemand ontkende dit, ze zegden het zelf

    McLaren daarentegen ontkent dit in alle toonaarden ook al beweerd één van de twee piloten dit.


    En het is op vraag van de Spaanse federatie dat de FIA gaat toezien of McLaren zich houd aan hun woord dat beide piloten gelijke kansen krijgen
    Life is a highway to hell

  5. #485
    Senior Member Hillfan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NewTown Bekijk bericht
    euh... ben niet echt schumi-fan, maar je vergelijkt appelen met peren!

    noem me één rijder die in hetzelfde team als schumi reed en hem écht zou hebben kunnen verslaan?!
    Is ook appelen met peren vergelijken hé...je weet nooit welke middelen de 2de rijder ter beschikking had...herinner me nog vaag dat er al wel eens enkele waren die er éne mosten voorbijlaten
    Is hetzelfde vragen als hoeveel keer Schumi kapoen zou zijn geworden als Senna niet was verongelukt

  6. #486
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hillfan Bekijk bericht
    Is ook appelen met peren vergelijken hé...je weet nooit welke middelen de 2de rijder ter beschikking had...herinner me nog vaag dat er al wel eens enkele waren die er éne mosten voorbijlaten
    Is hetzelfde vragen als hoeveel keer Schumi kapoen zou zijn geworden als Senna niet was verongelukt
    ach komaan?!
    had schumi ooit écht grote calibers als co

    als senna niet was verongelukt, als prost niet gestopt was, als hakkinen niet op pensioen gegaan was, als ferrari niet geleid werd door het mannetje todt...

  7. #487
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hillfan Bekijk bericht
    Is ook appelen met peren vergelijken hé...je weet nooit welke middelen de 2de rijder ter beschikking had...herinner me nog vaag dat er al wel eens enkele waren die er éne mosten voorbijlaten
    Is hetzelfde vragen als hoeveel keer Schumi kapoen zou zijn geworden als Senna niet was verongelukt
    Op die laatste vraag kunt ge makkelijk antwoorden. Misschien 1x minder. Senna ging ook geen 10 jaar meedraaien hoor.

    En dit blijft een eindeloze discussie. Ik dacht het nog toen ik de aanzet ervan las: "Hupla hier gaan we weer..." Deze discussie is al zoveel keer gevoerd op het vorige pitstopforum...

  8. #488
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Hehehe (lachje van Bender uit Futurama )

    http://www.autosport.com/news/report.php/id/63217

  9. #489
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Veronderstellingen over Senna

    Senna die met een wagen rijdt die 3 van de volgende 4 titels wint....daar horen geen vraagtekens bij. Misschien moest Bernie dan zelfs niet zo zacht zijn voor het team van het komende gezicht van de F1 en is er een 4 op 4

    en dan zou Schumi mss ook nog niet gestopt zijn....

  10. #490
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NewTown Bekijk bericht
    ....als ferrari niet geleid werd door het mannetje todt...
    Deze is er wel ferm over vind ik.
    Sinds wanneer is todt een mannetje???? Dwerg is het enige juiste woord.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •