Als dat geen schuldbekentenis is!!! Briatore en Symonds bollen het af uit schrik voor een publieke afgang die zal volgen door hun ongetwijfeld ontslag. Daarom dat ze de eer nu aan zichzelf houden. Fucking losers!!
Ik wist het wel dat die vatsige Briatore een foefelaar was. Ik hoop nu dat ze het team een zeer zware straf opleggen en ze gedeclasseerd worden voor dit seizoen.
Maar allee, toch één goed ding aan dit. We moeten nu niet meer op Briatore zijne mottige kop liggen loeren.
Een Belg in de F1 volgend jaar, de kans zit er in:
Baguette
http://www.autosport.com/news/report.php/id/78674
D'Ambrosio
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/200...aar-formule-1/
Maar dan zal der nog veel geld moeten vloeien...
Had D'Ambrosio niet één of andere anonieme milijonair die hem steunde...?
Ronneke weg, Flavio buiten, den dwerg waren we al kwijt maar die keert misschien terug als FIA baas......
Wat blijft er nog over? een bende grijze mussen........
Ik weet niet of deze zet Renault gaat helpen. Een straf zullen ze toch niet kunnen ontlopen. Als ze de beschuldigingen niet gaan betwisten zijn ze dus schuldig (of pleiten ze toch op zijn minst schuldig). En dan volgt een straf.
Ik denk gewoon dat ze bang zijn voor een boete van 100 miljoen en dat ze hopen dat het ontslag van deze 2 heren het bedrag een beetje zal verminderen.
WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015
het 'toevallige' vertrek van een zekere RD hielp bij McLaren begin dit jaar
vraag is of indien deze beide heren schuldig zijn, wié daarvoor gestraft moet worden.
het geheel blijft ook bizar in combinatie met de strafrechterlijke klachten die neergelegd werden...
à suivre?
Wie gestraft moet worden?
Dat is toch duidelijk? Team Renault.
Beide heren werkten in dienst van het team en waren verantwoordelijk voor het reilen en zeilen binnen het team. Of ze nu nog werken voor het team of niet doet er eigenlijk niet toe.
WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015
Normaal zou ik het erg vinden dat iedereen bij Renault gestraft zou worden omdat een zeer beperkt aantal mensen iets misdaan heeft. Als iemand veroordeeld wordt voor moord worden zijn collega's op't werk toch ook niet in den bak gesmeten? In dit geval zijn het echter de nummers 1 & 2 van de F1 organisatie...
Gezien de bekentenissen van 2 van de hoofdfiguren lijkt het maar om 3 man te gaan. Alle 3 liggen ze buiten bij Renault.
Ik denk dat Renault nu sowieso toch stopt maar een boete zal hen definitief begraven. Terecht? Onterecht?
Die 3 moeten terecht direct weg uit de F1. De rest had er niets mee te maken dus ik hoop dat de onschuldigen niet moeten lijden voor het breinfalen van anderen.
Ik heb wel moeite om dit te vatten. Briatore en Symonds hebben alles in de F1 al meermaals gewonnen en zoiets riskeren voor betere kans om één GP te winnen? Piquet Jr is gewoon dom om dit te doen. Buiten het feit dat zijn carière nu helemaal gedaan is moet je gewoon onozel zijn om dit te doen.
Flavio Briatore en Pat Symonds zouden toch zowiezo ontslagen worden uit het Renault F1 team. Want het waren "zij" die aan de pitmuur zaten tijdens die bewuste race, en het waren "zij" die de beslissing namen om Nelsinho in de muur te laten crashen en zo de integriteit van de sport te beschamen. Het is nog niet bewezen, maar het is gewoon een kwestie van tijd. Renault hoopt idd veel kans dat het ontslag van Symonds en Briatore strafvermindering zal teweeg brengen. Maar dat het team een serieuze straf boven het hoofd hang staat buiten kijf. En terecht.
Grote kuis in de Formule 1. Napoleon weg, Dennis weg, Briatore weg. Het begint duidelijk frisser te ruiken in de paddock nu we een paar maffioso kwijt zijn
Laatst gewijzigd door Schumi-fan; 17 September 2009 om 01:28
Wie gaat de FIA straffen ?
Flavio - Symonds - Piquetje ?
Alle 3 zijn op dit moment niet meer actief in de F1, men kan er dus enkel voor zorgen dat ze nooit meer in de F1 terugkomen
Team Renault ?
De FIA weet ook wel dat wanneer ze Renault een boete opleggen van pakweg 10 miljoen dat de grote bazen van Renault in Frankrijk de stekker uit hun F1 team trekken.
Dus , mijn gedacht .... Renault komt er vanaf met een waarschuwing, in 't beste geval een "voorwaardelijke schorsing"
In 't allerslechtste geval moet Fons'ke zijn overwinning afgeven ..... en dan heeft Rosberg "1 zege" op zijn palmares staan
Life is a highway to hell
dito
over dat 'het team verantwoordelijk is en moet gestraft worden'... wel dat ligt moeilijk. want, imho, hetgeen ze deden, als ze het deden (ze kunnen net zo lief geofferd worden als zondebokken, dat weten we niet en de kans dat we het ooit weten, gezien de voorbije zaken in de F1, lijkt me bijzonder klein), ligt wel héél ver van wat hun opdracht was. als morgen één mijner werknemers, om zijn verkoopcijfer op te drijven, een revolver op een klant richt, hoop ik daar toch niet voor op te draaien. indien wel; morgen iedereen zijn C4