Pagina 152 van 376 EersteEerste ... 52102142150151152153154162202252 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.511 t/m 1.520 van 3760

Discussie: Patattentijd

  1. #1511
    Seniel Member Scuderio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    1.644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Waarom denk je dat Massa voorbij Vettel is geraakt in Barcelona? Omdat Massa zijn KERS gebruikt heeft.
    Massa heeft bij de start in Barcelona zijn KERS nochtans niet (of nauwelijks, max 0.2 seconden ofzo) gebruikt, hij had gewoon een hele goeie start en zou zonder KERS er ook voorbij geweest zijn
    Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
    http://scuderio.fotopic.net
    BATracer - Browser Based Race Simulation

  2. #1512
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Na Toyota, Red Bull Racing & STR en Ferrari ..... nu ook Renault.
    Zijn er dus al 5 die dreigen de F1 te verlaten in 2010 ....
    Life is a highway to hell

  3. #1513
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Ach allemaal geen probleem want USF1,Lola en Prodrive kunnen er bijkomen. En gezien de problemen rond Tom Bonen is de timing nu ook perfect voor Quickstep F1

    Kan er iemand nog eens uitleggen wat er precies vekeerd was met de laatste jaren die we gekregen hebben binnen de F1

  4. #1514
    Senior Member Holkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Voorschoten (nl)
    Berichten
    1.562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kama Schumi Bekijk bericht
    Kan er iemand nog eens uitleggen wat er precies vekeerd was met de laatste jaren die we gekregen hebben binnen de F1
    Er was maar 1 ding verkeerd; de mening van Mosley...

  5. #1515
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kama Schumi Bekijk bericht
    Kan er iemand nog eens uitleggen wat er precies vekeerd was met de laatste jaren die we gekregen hebben binnen de F1
    Wat was er precies verkeerd de laatste jaren

    - 3 verschillende kapoenen de laatste 3 jaar.
    - 3 verschillende wagens waarmee de kapoentjes kapoen werden de laatste 3 jaar.
    - 2 jaar na elkaar dat de kapoen maar bekend werd in de allerlaatste race van 't seizoen.
    - de kapoen 2008 werd maar bekend in de laatste 10 seconden van 't seizoen.


    Met dit seizoen erbij zal het hoogstwaarschijnlijk :
    - 4 verschillende kapoenen de laatste 4 jaar
    - 4 verschillende wagens waarmee de kapoentjes kapoen werden de laatste 4 jaar
    Alleen zullen we de kapoen vermoedelijk al veel vroeger kennen
    Life is a highway to hell

  6. #1516
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kama Schumi Bekijk bericht
    Ach allemaal geen probleem want USF1,Lola en Prodrive kunnen er bijkomen. En gezien de problemen rond Tom Bonen is de timing nu ook perfect voor Quickstep F1
    Ge zijt er nog ene vergeten : iSport


    Laat me raden, de hoofdsponser van Quickstep F1 word "Coke" en aan de zijkanten van de wagen zal een "lijn" te zien zijn
    Life is a highway to hell

  7. #1517
    Senior Member Hillfan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Uiteraard wordt het bij de start gebruikt. Kijk jij niet naar de voorbeschouwingen op de BBC? Elke keer opnieuw hebben ze het over het voordeel van KERS bij de start. In Barcelona was dat voordeel aan de eerste bocht ongeveer 20 meter.
    Waarom denk je dat Massa voorbij Vettel is geraakt in Barcelona? Omdat Massa zijn KERS gebruikt heeft.
    Dacht dat Martin Brundle iets zei van een voordeel van 11m, maar dat scheelt toch ook weer een startrij
    F1 manager kampioen 2012, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono kampioen 2009, F1 prono criterium kampioen 2009

  8. #1518
    Senior Member Hillfan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Pfft. Ferrari heeft in het verleden wel meer gedreigd om uit de F1 te stappen. Enkele jaren terug was het al van dat, met de FISA/FOCA oorlog in '80 was dat al zo, ergens in de jaren '60 hebben ze ook al eens edreigd. Telkens waren het losse flodders. Loze dreigementen.
    Waarom zou het nu menens zijn?


    Veel meer druk zou het op de FIA zetten als ze in blok niet inschrijven. Liefst Brawn, Force India en Williams ook niet. Al zullen die laatste 3 wel inschrijven omdat F1 hun core-bussiness is. Ze hebben niets anders dan 1.
    Volgens mij is Ferrari gewoon niet in staat om met een budget van 44milj een deftige auto de baan op te krijgen...het is niet meer het superieure dessing team van de schumi periode hé. Dus die moeten dan zowiezo al een groot gedeelte van hun personeel op straat zetten, dus veel minder capacitieit... Ze hebben nu al een ferme achterstand in de ontwikkeling, dat halen ze niet snel meer op...
    Brawn, Force India en Williams zitten als "onafhankelijke" zowiezo met een lager budget, al twijfel ik sterk bij Brawn, daar zal Honda nog wel wat tussen zitten, dus die teams hebben alleen maar voordeel bij een lager budget.

    Het wordt moeilijk denk ik, er gaan er zeker enkele groten op afknappen, maar langs de andere kant gaan er een aantal van de nieuwelingen ook afhaken als het budget te groot wordt.
    Dus ofwel volgend seizoen grotendeels hetzelfde veld, of een halve nieuwe grid hé...
    Laatst gewijzigd door Hillfan; 14 May 2009 om 14:41
    F1 manager kampioen 2012, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono kampioen 2009, F1 prono criterium kampioen 2009

  9. #1519
    Back from the future Schumi-fan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 April 2009
    Locatie
    West-Europa
    Berichten
    394

    Standaard

    Die mannen van 'USF1' hebben hun plannen bekend gemaakt voor hun entry volgend jaar. Als hun entry althans aanvaard zal worden. Dat weten we pas op 12 juni als de volledige startup lijst van volgend seizoen bekend gemaakt zal worden. In alle geval, ze hebben momenteel een personeelsbestand van om en bij de 20 werknemers in hun thuisbasis in Charlotte, NC. Tegen November willen ze hun auto klaar hebben. En in de lijst van piloten die ze voor hun team willen(allemaal Amerikanen uiteraard) zit ook een vrouw, Danica Patrick. Zou er dus enkele jaren na de eerste zwarte in de F1 nu ook de eerste vrouw haar intrede doen? Ik weet het, er zijn al vrouwen geweest die het in de F1 hebben geprobeerd. Maar het is hen nooit echt gelukt. Al zou ik dan toch liever Katherine Legge zien debuteren dan Danica Patrick, want dat is nogal een 'vroom wijf'.

    Maar....gaat het team wel meedoen volgend jaar als de budget cap er bijvoorbeeld NIET komt? Want ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat de FIA hunne kak zal moeten inhouden als er zoals nu al 5 teams zijn die het voor bekeken willen houden mocht die budgat cap van $40 miljoen er komen. En dan zal die budget cap er niet komen, althans niet voor volgend jaar. En dat is wat ik denk dat er gaat gebeuren, het hele spel gaat minstens een jaar uitgesteld worden omdat ze er binnen dit en een maand er niet gaan uitkomen vrees ik.

  10. #1520
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Als de FIA haar willetje doordrijft en de 5 teams houden zich aan hun dreigement en stoppen met de F1 staan er teams genoeg klaar.
    Ik lees juist dat het F3 team Litespeed ook al goesting heeft in de F1 onder de nieuwe budget reglementen.
    Dan zijn er al 5 mogelijke kandidaten : USF1 - Lola- Prodrive - iSport - Litespeed .... en 'k heb vorige week iets gelezen over Super Aguri.

    Van BMW-Sauber heb ik al iets gelezen dat ze dat budget ding wel zien zitten .... vraag is: wat gaat McLaren-Mercedes doen.

    Maar als Ferrari - Renault - Toyota - Red Bull en STR ermee stoppen en die 5 teams komen erbij dan heeft Max'ke zijn goesting hé .... dat wat ik al jaren geleden heb voorspeld ..... Moss'ke Maxley en zijn bende van de FIA doen er alles aan om van de F1 een veredelde versie van de ChampCars te maken.
    Ben eens curieus of de circuit-eigenaars nog steeds in de rij zullen staan om een GP te organiseren .... en of het het trouwe F1 publiek zal blijven komen.
    Life is a highway to hell

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •