Pagina 12 van 35 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 343

Discussie: Wielrennen

  1. #111
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Carriere van VDB is kort samengevat

    Groot gemaakt door de media ..... kapot gemaakt door de media.


    VDB had nen grote kunnen worden ..... maar de druk van de Belgische media en met name dat ene Vlaams commercieel stationneke die hij geestelijk niet aankon heeft hem naar "brol" doen grijpen, zoals nu blijkt iedereen in diene tijd.
    Van zodra dat bekend werd heeft de media, en met name dat ene Vlaams commercieel stationneke hem gewoon de grond ingeboord ..... in die periode was elke roddel over VDB genoeg om als hoofdpunt in hun nieuws te plaatsen.


    VDB had nen grote kunnen worden .....
    Life is a highway to hell

  2. #112
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SKJEF Bekijk bericht
    Respect voor VDB ?
    Dat zou mischien wel allemaal kunnen.
    Maar ik kan zijne spaarboek niet inkijken,dus van zijn geld weet ik niets en heb ik in feite ook geen zaken mee Duval zijne villa is anders ook al niet mis
    Over zijn druggebruik,daar maakt hij geen geheim van en dat heeft hij in humo ook volledig uitgelegd.Blijft ook een feit dat hij tijdens een wedstrijd nooit positief bevonden is op prestatiebevorderende middelen,het voordeel van de twijfel dus.
    Dealen in het peleton,ik denk dat hij daarvoor net iets te weinig in het peleton zit met al zijn andere problemen
    Over zijn prestaties : 99% van de renners heeft dan nog niets bewezen,want hebben nog nooit iets gewonnen.
    Waar je wel meer dan gelijk mee hebt is over zijn grootspraak en dat geraakt er blijkbaar niet uit

  3. #113
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Carriere van VDB is kort samengevat

    Groot gemaakt door de media ..... kapot gemaakt door de media.


    VDB had nen grote kunnen worden ..... maar de druk van de Belgische media en met name dat ene Vlaams commercieel stationneke die hij geestelijk niet aankon heeft hem naar "brol" doen grijpen, zoals nu blijkt iedereen in diene tijd.
    Van zodra dat bekend werd heeft de media, en met name dat ene Vlaams commercieel stationneke hem gewoon de grond ingeboord ..... in die periode was elke roddel over VDB genoeg om als hoofdpunt in hun nieuws te plaatsen.


    VDB had nen grote kunnen worden .....

    Dikke zever wat ge nu verkoopt. De schuld bij de media leggen, da's de makkelijkste uitleg.

    VDB zelf heeft ervoor gekozen om pillekes te slikken en spuiten te zetten. Hij en niemand anders. Hij en hij alleen is verantwoordelijk voor zijn druggebruik.
    Dat hij onder druk staat of stond is best mogelijk. Maar er zijn andere manieren om met druk om te gaan dan drugs te spuiten. Hij kon ook hulp gezocht hebben.

    Of ga je nu ook zeggen dat het de schuld is van de media dat jij verslaafd bent aan je sigaretten? Je hebt je eerste sigaret toch zelf opgestoken zeker? Zelf in je mond gestoken en opgerookt. Er was toch niemand die ze in jem ond geramd heeft?
    Neen, het was jou keuze. Net zoals het VDB zijn keuze was om een spuit te zetten.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  4. #114
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Grungie joeng ..... ik peins dat ge media toch zwaar overschat zulle

    En of ge dat nu zever vind of nie .....
    De druk van het publiek en de media heeft hem naar diene "brol" doen grijpen .... omdat hij vond dat hij moest blijven presteren.
    Life is a highway to hell

  5. #115
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.397

    Standaard

    Ik onderschat de druk van de media niet.
    Ik stel gewoon dat er andere opties zijn dan een spuit zetten. Maar hij heeft nu eenmaal voor die spuit gekozen. Er waren en zijn andere opties.

    Alleen heeft hij die niet benut. En hij hij voor de spuit gekozen. Zijn keuze, niet die van de media of het publiek, het was zijn keuze. Van niemand anders.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  6. #116
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    833

    Standaard

    Wanneer de media er niet was , had ook iemand anders de Tour gewonnen dit jaar. Daar ben ik bijna 80 % zeker van. Media kan je maken en slopen!

  7. #117
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Heb toch nergens geschreven dat de media hem diene "brol" heeft opgedrongen.

    Ik heb enkel gezegt dat de druk van het publiek en de media om te moeten blijven presteren hem naar diene "brol" heeft gebracht.
    En als ge met diene publieke druk niet om kunt .... dat het koppeke niet 100% helder is dat pakt ge rapper dan een ander naar diene brol.

    Maar ondertussen weten we nu dat iedereen in diene tijd pakte .... alle groten der aarde op hunne tweewieler
    Life is a highway to hell

  8. #118
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Boonen staat toch ook onder druk van de media, maar die weet daar mee om te gaan.
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  9. #119
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Berichten
    560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door riddler Bekijk bericht
    Boonen staat toch ook onder druk van de media, maar die weet daar mee om te gaan.
    De toekomst zal het uitwijzen?

  10. #120
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Mijn sympathie voor Boonen is wel helemaal weg nu.
    Daarstraks heb ik gehoord dat hij(en/of zijn team) maar liefst 40.000 euro vraagt om mee te rijden in een na-tours criterium (of liever kermiskoers).
    Dat is toch belachelijk veel om voor zijn eigen supporters te gaan rijden.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •