Pagina 10 van 35 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 343

Discussie: Wielrennen

  1. #91
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Berichten
    560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scuderio Bekijk bericht
    Volgens mij is het trouwens gezonder voor je lichaam om de Tour te rijden met een kleine dosis hulpmiddelen dan volledig puur natuur...
    Gezonder met of zonder,bloed inspuiten van een vreemde,allerlei soorten amfetamines,drugs,epo,aranesp,als je niet onder begeleiding staat van ieamand dan ben je zeker na een paar jaar de klos.Drie weken zoveel kilometers in de benen,lastige cols,hoog gemiddelde,zonder doping kan niemand volgens mij zo recuperen.Pue waanzin,volgens mij.Daarom is de koers bij de nieuwelingen nog altijd het mooiste,waarvan er volgens mij niemand aan de dope zit,buiten een uitzondering misschien.

  2. #92
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Ge moest eens weten wat er allemaal rondgaat bij de amateurs en jongeren,daar is het heus niet veel beter als bij de prof's.
    Over de tour,volgens mij is het goed te doen voor een dopingvrije renner.Het zal waarschijnlijk wel iets trager gaan.

  3. #93
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Berichten
    560

    Standaard

    Nog ene die waarschijnlijk op het lijstje komt te staan,de colombiaan soler.Die zou positief getest hebben na de 14 rit.
    In duitsland zou een -dopingslaboratorium ontdekt zijn en nu nog zeggen dat er rijden zonder doping.Ik geloof daar al lang niets meer van.Bende hypocrieten zijn het,doen alsof hun neus bloedt.Wat wel kan,de ene een beetje meer dan de andere.LOL

  4. #94
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Soler, is dat die met de bolletjestrui?
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  5. #95
    Seniel Member Scuderio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    1.644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door riddler Bekijk bericht
    Soler, is dat die met de bolletjestrui?
    voorlopig nog wel ja

    Als die er ook zou uitgesmeten worden en Contador blijft clean, gaat die kerel waarschijnlijk met drie truien naar huis: geel, bollen en wit. En zijn ploeg zal waarschijnlijk wel op de eerste plaats blijven staan bij de teams.
    Alleen groen ontbreekt nog.
    Laatst gewijzigd door Scuderio; 28 July 2007 om 09:23
    Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
    http://scuderio.fotopic.net
    BATracer - Browser Based Race Simulation

  6. #96
    Senior Member SKJEF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    3.338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scuderio Bekijk bericht
    voorlopig nog wel ja

    Als die er ook zou uitgesmeten worden en Contador blijft clean, gaat die kerel waarschijnlijk met drie truien naar huis: geel, bollen en wit. En zijn ploeg zal waarschijnlijk wel op de eerste plaats blijven staan bij de teams.
    Alleen groen ontbreekt nog.
    Cadel zal de puntjes op de i zetten deze namiddag !
    't zou de max zijn groen en geel voor 2 belgische teams

  7. #97
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    De jacht op Contador is ook open verklaard.
    Volgens sommigen heeft ie te veel gedemareerd op de Peyresourde

    Op die col heeft hij 4x gedemareerd op een afstand van 2 km ..... en da kan niemand volgens nen voormalige trainer van de vroegere Festina-ploeg.


    Het gaat een heksejacht worden ....
    Life is a highway to hell

  8. #98
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.397

    Standaard

    Contadinges wordt ook genoemd in de zaak Fuentes. Ook daarom ligt hij onder vuur. Volgens de ene bron was hij klant en volgens de andere bron (oa blijkbaar de UCI) vervult hij de rol van 'spijtoptant' en mag zijn naam daarom van die lijst geschrapt worden.

    En dat het UCI laks is in zijn beleid blijkt vandaag uit mijn gazet. Volgens de reglementen van het UCI mag een renner die in de 45 dagen voorafgaande aan een ronde een controle mist of een waarschuwing krijg (wegens missen van controles) niet starten in die ronde.
    Rasmussen was in overtreding met dat reglement en mocht dus niet starten.

    Laksheid van de UCI (onwil om de sport clean te maken noem ik het) dus. En Rasmussen dus terecht uit de Tour gezwierd.
    Bewijzen van doping zijn dan zelfs overbodig vind ik. Hij moet volgens de reglementen niet eens gestart zijn dus vind ik het niet meer dan terecht dat hij is buitengezwierd.



    De organisatie van de Tour ligt trouwens danig overhoop met de UCI (omwille van hun laksheid vermoed ik) dat ze besloten hebben om te breken met de UCI en niet langer hun regels te volgen. Volgen jaar werken ze samen met het WADA en de Franse anti-doping federatie.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  9. #99
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Vrtnieuws meldt dat het b-staal van Vinokoerov ook positief is.
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  10. #100
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Het gaat misschien toch nog spannend worden, op eurosport vroegen ze aan Evans of hij nog iets ging doen, en hij antwoordde niet echt. hopelijk wel, want ze zitten te kort op elkaar om gewoon naar Parijs te rijden.
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •