Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 55

Discussie: 2009 formula 1 etihad airways abu dhabi grand pri

  1. #21
    Back from the future Schumi-fan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 April 2009
    Locatie
    West-Europa
    Berichten
    394

    Standaard Lichtjes ambras...

    Tijdens the drivers meeting hebben Trulli en Sutil serieus van leer getrokken tegen elkaar. Er is zowaar ambras van gekomen. Trulli is er nog altijd niet over dat hij zichzelf van de baan heeft gereden in Brazilië. Volgens mij, en volgens de stewards was het een gewoon race incident maar Trulli blijft erover blijten dat Sutil hem heeft willen vermoorden. Truli vindt dat zijn manoeuvre aan de buitenkant op de curbstones normaal is. Sutil had Trulli waarschijnlijk wel gezien maar volgde gewoon zijn normale racelijn die op dat moment over de curbstones loopt. Maar Trulli blijft pushen en onnodige risico's nemen en komt zo door eigen toedoen buiten het circuit terecht met alle gevolgen vandien. Hij knalt dan ook nog eens Sutil van de baan. Als er in de F1 nu één iemand een reputatie heeft van in héél veel crashes betrokken te zijn dan is het toch wel Trulli zeker!
    Aan de hevigheid van de discussie te zien komt dat nooit meer goed tussen die twee.

    Ik vind dat het welletjes is nu. Het is tijd dat Trulli de F1 verlaat. Hij rijdt gevaarlijk en hij is zo goed als gepensioneerd. Tijd om 'm in zijn wijngaard te sjotten.

  2. #22
    Senior Member Wim's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    2.263

    Standaard

    Trulli is toch altijd al een zager geweest. Ik snap ook niet waarom hij al zo lang in de F1 rijdt, er zijn betere rijders.

  3. #23
    Senior Member Holkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Voorschoten (nl)
    Berichten
    1.562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schumi-fan Bekijk bericht
    Aan de hevigheid van de discussie te zien komt dat nooit meer goed tussen die twee.
    Die zien we volgend jaar toch niet meer terug, dank de heer.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    rond menen
    Berichten
    483

    Standaard

    ik zie nergens loeb staan, heb ik dat mis op. ( ik dacht dat seb deze grand prix ging rijden )

  5. #25
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Holkers Bekijk bericht
    Die zien we volgend jaar toch niet meer terug, dank de heer.
    Zijt ge daar zo zeker van ??

    Trulli is in vergevorderde gesprekken met Lotus maar de kans is nog bestaande dat hij bij Toyota nog een contractje voor een jaar krijgt.

    Glock daarentegen zullen we niet meer zien in een Toyota.
    Life is a highway to hell

  6. #26
    Seniel Member Scuderio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    1.644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door per total Bekijk bericht
    ik zie nergens loeb staan, heb ik dat mis op. (ik dacht dat seb deze grand prix ging rijden )
    hij rijdt idd niet mee.
    Seb kreeg geen superlicentie en de teambaas van STR was daar heel blij mee want hij zag het eigenlijk niet zitten om Seb in de auto te zetten voor 1 race
    Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
    http://scuderio.fotopic.net
    BATracer - Browser Based Race Simulation

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Buiten het feit dat Trulli af en toe kan zagen is het een uitstekende rijder wat zijn plaats zeker verdiend in de F1.

  8. #28
    Senior Member Holkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Voorschoten (nl)
    Berichten
    1.562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GeDi Bekijk bericht
    Buiten het feit dat Trulli af en toe kan zagen is het een uitstekende rijder wat zijn plaats zeker verdiend in de F1.
    Kom op zeg, heb je die man de afgelopen 5, 6 seizoenen zien rijden? Hij begint een jaar nog redelijk, halverwege valt hij in slaap en als hij voor zijn contract moet rijden gaat het weer een beetje. Hij heeft niets gepresteerd in de afgelopen jaren bij Toyota (en als die de ballen eens eerder zouden hebben gehad hadden ze hem al langer bij het grove vuil gezet en een echte rijder erin gezet). Dat hij volgend jaar bij Lotus aan de bak kan had ik nog niet gehoord, maar zou het erg jammer vinden als hij nog een seizoen door kan gaan, want Lotus heeft ook niets aan Trulli, ontwikkelen kan hij niet en resultaten zet hij ook niet neer.

  9. #29
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schumi-fan Bekijk bericht
    Tijdens the drivers meeting hebben Trulli en Sutil serieus van leer getrokken tegen elkaar. Er is zowaar ambras van gekomen. Trulli is er nog altijd niet over dat hij zichzelf van de baan heeft gereden in Brazilië. Volgens mij, en volgens de stewards was het een gewoon race incident maar Trulli blijft erover blijten dat Sutil hem heeft willen vermoorden. Truli vindt dat zijn manoeuvre aan de buitenkant op de curbstones normaal is. Sutil had Trulli waarschijnlijk wel gezien maar volgde gewoon zijn normale racelijn die op dat moment over de curbstones loopt. Maar Trulli blijft pushen en onnodige risico's nemen en komt zo door eigen toedoen buiten het circuit terecht met alle gevolgen vandien. Hij knalt dan ook nog eens Sutil van de baan. Als er in de F1 nu één iemand een reputatie heeft van in héél veel crashes betrokken te zijn dan is het toch wel Trulli zeker!
    Aan de hevigheid van de discussie te zien komt dat nooit meer goed tussen die twee.

    Ik vind dat het welletjes is nu. Het is tijd dat Trulli de F1 verlaat. Hij rijdt gevaarlijk en hij is zo goed als gepensioneerd. Tijd om 'm in zijn wijngaard te sjotten.
    op een gegeven moment zei Fernando Alonso, in een poging met humor de spanning te breken, tegen Kimi Raikkonen: "komaan,we zijn weg, zeker?"

  10. #30
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GeDi Bekijk bericht
    Buiten het feit dat Trulli af en toe kan zagen is het een uitstekende rijder wat zijn plaats zeker verdiend in de F1.
    Een rijder die zijn plaats verdiend.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

Soortgelijke discussies

  1. [Prono] Grand Prix van Abu Dhabi 2009
    By Grungie in forum Formule 1
    Reacties: 248
    Laatste bericht: 23 December 2009, 06:52
  2. 2009 formula 1 ing belgian grand prix
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 90
    Laatste bericht: 4 September 2009, 20:12
  3. Formula 1 grand prix de monaco 2009
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 69
    Laatste bericht: 26 May 2009, 11:10
  4. 2009 formula 1 chinese grand prix
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 51
    Laatste bericht: 20 April 2009, 07:00
  5. 2009 formula 1 ing australian grand prix
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 177
    Laatste bericht: 3 April 2009, 12:24

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •