Reacties op vraag 6:
als ze mooi zijn en niet te duureventueel als het echt een mooi iets isForumleden hun naam op de rug vanachter!grote matenhangt natuurlijk af van het uitzicht en prijsHangt van prijs afIk ben eigenlijk ni zo ene om het t-shirt dragen, ik hoop dat jullie er veel zullen verkopen.Ja wat kleur kan geen kwaad. Ontwerp een model of 3 mening vragen aan de kopers dus de forummers hé?Misschien een poll daar voor organiseren en die met de meeste stemmen nemenLaat ze er maar goed uitzienMijn weet het nog niet impliceert gewoon dat het af zal hangen wanneer de t-shirts verkocht zouden worden. Wanneer dit gebeurt in de eerst komende maanden zal het niet zo evident zijn om ene te kopen. Dit omdat er nogal wat rally's zijn en ik liever mijn laatste euros spendeer aan rally dan aan T-shirts. Maar op zich vind ik het wel een goed idee.Misschien de mensen laten kiezen tussen bepaalde kleurenMss eens een andere versie maken ?rally is not a crime mag er op staanRallycross foto of cartoon op het T-Shirt (wagens)
Catchy spreuk op het T-Shirtrallykalender afdrukken op de achterkant ofzo ?
of de t -shirt voorzien van een leuke uitspraakVooral een rally- of rallycrossauto in verwerken?waarom worden er deze keer geen stickers gemaakt ? of bestaat dit al want ik ben nog niet zo lang lidzorg voor een zeer uniek ontwerp , zodat forumleden elkaar kunnen herkennen .
Misschien een domme opmerking, maar aan windjacket's ( dunnen regenjasjes ) kan men in Belgie ook wel nood hebben tijdens autosport evenementen . Tevens de ideale kans om het forum te promoten.