hallo,

ik ben hier helemaal nieuw, en eigenlijk geen héle harde autofreak. Een klein beetje maar, 4 rallies gekeken, vanachter een dikke boom (hihi)

Ik heb eigenlijk een stomme vraag, en jullie kunnen me daar ongetwijfeld bij helpen.

Mijn huis wordt volgende week ontmanteld en afgebroken, en op dezelfde plaats zetten we een nieuwbouw. Nu ben ik op zoek naar skinetten om de werf af te sluiten.
Heeft iemand van jullie (organisatoren of zo) voor mij een 50 m gebruikte netten liggen, die weg mogen voor een héél zacht prijsje?

Jullie zien, niks met autosport te maken, of toch wel... hahaha... anders rijden de auto's hier misschien rechtdoor en maken ze er een ralley van tot in mijn caravan, waar ik ga overwinteren. Wij wonen op een "T" kruising. Ik heb nl geen dikke bomen in de tuin staan...

Alvast bedankt en tot...

Ha ja, mijn zoon (nu 19) kreeg zijn eerste boete wegens overdreven snelheid in een bocht, en ('t is niet om te stoefen), ik heb hem leren rijden en leren bochten nemen. Want rechtdoor hard rijden, dat kan iedereen hé.

saluuuuuuuuuuuuu