ben ik helemaal mee eens
wat zou rallycross nog mooier worden als we éénmaal per jaar eens zouden supporteren voor AL de belgische rijders
of ze nu joochen, patrick, ronny of koen heten
laat de clanvorming (moet er zijn) voor het belgisch kampioenschap
en laten we onze jongens naar een B finale schreeuwen
ben ik helemaal mee eens
Een goed idee maar dan zeker geen belgen die tegen Duval zijn en die staan te supporteren voor Kuipers .
Zoals daarstraks .
Zouden ons Belgische rijders dat ook beter es niet doen, zoals in Zweden, die komen zelfs met dezelfde t-shirts voor iedere rijder uit. Als dat geen samenhang is naar de buitenwereld toe. Zo kom je ook beter naar de media en sponsors en supporters over en wordt de sport er enkel maar sterker van. En dan is het als Belg nog gelijk voor wie je supporterd.......... .
Jochen
de fansite van Patrick
www.patrickvanmechelen.be
Tijdens het europees, kunnen alle belgen op mijn steun rekenen, behalve Kenis. Wat hij vandaag weer heeft laten zien, is het laagste van het laagste. Ik zou beschaamd geweest zijn moest ik daar vandaag voor gesupporterd hebben.
castoral tkt hem in eerste bocht rond.
laat zich dubbelen en geeft dan op zijn beurt
castoral een zetje en ook rond.
redelijk onsportief heeft dat in het begin van het jaar ook met iemand gedaan in mm.toen hij met 3 reeks beemer reed.
na de aankomst reed hij er ook op in.
idd dat in mm weet ik nog dat gebeurde toen net waar wij stonden te kijken
Zou toch wel erg saai zijn... We zijn toch zeker geen Fransmannen? Voor mij maakt het niet uit welke nationaliteit er wint, als de race maar fair en goed was!