Pagina 2 van 21 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 205

Discussie: rally van Madeira

  1. #11
    Senior Member Juha's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Landen
    Berichten
    1.961

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaCo Bekijk bericht
    Ik verschiet ervan dat er een aantal mensen de trip maken om slechts naar S2000 en N4 geweld te gaan zien, moest ik de middelen hebben, ik zou het allesinds ook doen!
    Als het nu eens WRC's zouden zijn he... Er is dat weekend ook nog Finland, mét WRC's.

  2. #12
    Senior Member Dragu's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Zoutleeuw
    Berichten
    2.709

    Standaard

    Ik zou ook willen gaan , maar dan met de bende mee , maar t gaat niet , ben dan juist uit verlof ( bouwverlof ) .
    Del Bosque , daarentegen gaat erheen voor Bernd Casier .

    Maar de Barum zijn we er wel bij he Del Bosque

  3. #13
    Senior Member HaCo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    5.392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juha Bekijk bericht
    Als het nu eens WRC's zouden zijn he... Er is dat weekend ook nog Finland, mét WRC's.
    Mja, echt boeiend kan je het huidige WRC toch niet noemen...
    Rallystopwatch for Android: post your splits online.

    Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.

  4. #14
    Senior Member Juha's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Landen
    Berichten
    1.961

    Standaard

    Dat zie je toch niet als ze daar langsvliegen.

  5. #15
    Senior Member Racing Piet's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 April 2007
    Locatie
    Diksmuide
    Berichten
    334

    Standaard

    Heeft er iemand een deelnemerslijst voor de rally van Madeira? Of enkel grote namen?Op de site ralli do vinho Madeira zijn ze nog niet te rap met het update van de gegevens... Tis weer op z'n Portugees... take it easy.

  6. #16
    Senior Member Wim's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    2.263

    Standaard

    De inschrijvingen worden pas afgesloten op maandag 16 juli, daarvoor hoeven we geen deelnemerslijst te verwachten.

    De belangrijkste bevestigde deelnames tot nu toe, behoudens eventuele forfaits uiteraard:
    Fiat Punto Super 2000: Andrea Navarra (I), Umberto Scandola (I), Volkan Isik (TR), Freddy Loix (B), Vitor Sa (P), Michal Solowow (PL), José Pedro Fontes (P) en Tomasz Czopik (PL).
    Peugeot 207 Super 2000: Bernd Casier (B), Marco Cavigioli (I), Nicolas Vouilloz (F), Enrique Garcia Ojeda (E), Bruno Magalhaes (P), Gilles Panizzi (F)
    Volkswagen Polo Super 2000: Alberto Hevia Muniz (E)
    Citroën C2 Super 1600: Simon Jean-Joseph (F), Aécio Anjo (P)
    Peugeot 206 Super 1600: Alexandre Camacho (P)
    Renault Clio Super 1600: Filipe Freitas (P)
    Mitsubishi Lancer Evo 9: Bernardo Sousa (P), Rui Fernandes (P), Dimitar Iliev (BG)
    Honda Civic Type-R: Daniel Sola (E), Luca Betti (I)

    De geruchten gaan nog dat Jimmy Joge wil starten met een Peugeot 207 Super 2000. Corrado Fontana zou wel in de Barum rijden, maar niet in Madeira.
    Laatst gewijzigd door Wim; 13 July 2007 om 10:20

  7. #17
    Senior Member Quicks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Wervik
    Berichten
    1.862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Racing Piet Bekijk bericht
    Heeft er iemand een deelnemerslijst voor de rally van Madeira? Of enkel grote namen?Op de site ralli do vinho Madeira zijn ze nog niet te rap met het update van de gegevens... Tis weer op z'n Portugees... take it easy.
    Je mag op je twee oren slapen. Traditioneel komt de hele Europese (EK - IRC) + de van mooi materiaal voorziene Portugese top daar aan de start + misschien nog één of andere uitschieter. Laat ons zeggen dat het deelnemersveld dat van Ieper zeker zal evenaren.

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dragu Bekijk bericht
    Ik zou ook willen gaan , maar dan met de bende mee , maar t gaat niet , ben dan juist uit verlof ( bouwverlof ) .
    Del Bosque , daarentegen gaat erheen voor Bernd Casier .

    Maar de Barum zijn we er wel bij he Del Bosque
    We zullen daar wel eens een feestje bouwen.
    Kijk infeite immens uit naar de komende maand. Madeira en Barum staan al zeker op het programma. Zou graag voor een dag of twee naar duitsland gaan. maar jah, de dollars, hé.

  9. #19
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    [quote=Wim;24193]De inschrijvingen worden pas afgesloten op maandag 16 juli, daarvoor hoeven we geen deelnemerslijst te verwachten.

    De belangrijkste bevestigde deelnames tot nu toe, behoudens eventuele forfaits uiteraard:
    Peugeot 207 Super 2000: Bernd Casier (B), Marco Cavigioli (I), Nicolas Vouilloz (F), Enrique Garcia Ojeda (E), Bruno Magalhaes (P), Gilles Panizzi (F)
    quote]

    Is het niet in San Remo dat Gilles Panizzi gaat rijden met een Peugeot 207 S2000 ?
    (www.pitstoptv.be)

  10. #20
    Member Rally Action's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 June 2007
    Berichten
    64

    Standaard

    Ik ben er al een keer of 16-17 geweest denk ik

    Dit jaar gaan we opnieuw en rijd ik weer met een cameraman rond.
    Kweet er tamelijk wat mooie tot zeer mooie punten zijn maar over het algemeen moet je wel ver stappen, en het is niet zoals hier in het belgenlandje mooi vlak maar soms echt steile hellingen.
    Als ik eens wat tijd heb de komende weken zal ik proberen wat punten aan te duiden op een kaart die de moeite zijn (als er kaarten van de kp's op internet te vinden zijn natuurlijk)

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •