uitleg van het systeem visgraat: http://www.altena-vzw.be/Documents/VISGRAAT.pdf
De nieuwe opgave: voor de verandering beginnen we met een stukje visgraat, zodat iedereen dat kan leren kennen. De bedoeling is dat je van de start via de visgraat naar het beginpunt van de punten/pijlenrit rijdt. Vandaar uit rij je via de punten/pijlen naar de STOP. Antwoorden voor het einde van de maand via pm. VRAGEN WORDEN ENKEL BEANTWOORD VIA PM!
regels visgraat:
- doodlopende wegen werden niet getekend (wegen die naar de rand van de kaart vertrekken werden WEL getekend.)
- de te gebruiken wegen: ENKEL ROOD EN ROOD/WITTE BAANTJES
regels pijlen/puntenrit:
- alle punten en pijlen in nummervolgorde berijden
- kortste weg tussen pijlen/punten
- pijlen/punten berijden in volgorde
- je mag pijlen/punten meerdere keren berijden
- tegenrichting rijden op je geconstrueerde route mag, maar niet op de pijlen
- enkel de controleletters die rechts staan opschrijven
- kaarttekens blokkeren de weg niet
- de te gebruiken wegen: ENKEL ROOD EN ROOD/WITTE BAANTJES
uitleg van het systeem visgraat: http://www.altena-vzw.be/Documents/VISGRAAT.pdf
heb mijn oplossing al doorgestuurd mss een beetje snel maar ja hopen he en zal het wel zien na mijn verlof.
groeten en aan iedereen een fijne vakantie( ale diegene die er nemen natuurlijk).
oplossing is ook binnen. Zal weer wachten zijn in spanning.
Iedereen langs mijn kant ook een goede vakantie toegewenst !!
zopas ook weer mijn oplossing doorgestuurd en nu gaan genieten van een reisje richting zuiden
trouwens aan iedereen een prettig verlof toegewenst
Ik vertrek vrijdag ook op reis. De uitslag kan ik hier dus pas plaatsen rond 16 augustus. Je kan nog insturen tot 1 Augustus.
De Gele RS is weeral foutloos gebleven, waardoor hij de gratis start wint voor de kompasrit 2009. Ik geef hem dan ook de eer om hier de juiste oplossing te plaatsen en uitleg te geven over de valletjes! Ook anderen mogen hier natuurlijk hun oplossing geven, want er waren nog mensen foutloos.
Tot 16 augustus!