Iemand al één kalender tegen gekomen voor volgend rallyjaar (2015), het zou super handig zijn.
Kalender ASAF is al beschikbaar.
Qua BRC, hebben we al enkele datums via google (Haspengouw, Wallonie, Sezoens, Ypres en OVV).
Dag mensen, ik las dat in het nieuwste nummer van Autonews een interview met Kevin Abbring is bijgevoegd. Helaas ben ik vanuit Nederland niet in de mogelijkheid om losse exemplaren van het magazine aan te schaffen.
Ziet iemand misschien een mogelijkheid om eventueel het interview in te scannen en digitaal te sturen? Ik zou het ten zeerste waarderen.
Wil ik wel voor je doen. Stuur je me je mailadres, dan doe ik het in de komende dagen.
Bedankt, ik heb mijn adres gestuurd. Hij komt echter niet op mijn 'verzonden berichten' pagina te staan dus ik weet niet of het goed is gegaan.
Weet niet direct waar ik volgende vraag moet stellen, dus daarom maar hier he.
Wij gaan volgend jaar met 7 vrienden (venten) op weekend. Het wordt ofwel rond het Gentse, ofwel ergens bij Ieper. We zouden graag een quad/buggy tocht maken daar ergens in de regio, iemand tips voor zoiets aan die kanten?
Alle andere toptips (goei kroegen/activiteiten/festiviteiten/rally's/vakantiehuizen..) zeer welkom. Tis het weekend van 22-23-24 April 2016.
Dank u!