Foto's van de Dutch Supercar Challenge, International GT Open, Britcar, Italian Formula Renault 2.0, European F3 Open en FIA F2 Championship tijdens de Spa Euro Race. Meer op www.krisgilissen.net
En mijn eerste reportage van naast het circuit op: http://www.facebook.com/album.php?ai...6&l=482bf57bac
F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net
F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
Is die fia f2 een beetje de moeite om naar te kijken ?
Mijn foto's Spa euro races:
De rest van de foto's die online staan vind je hier
Kleine groep van foto's uit zo een 700 tal
Zeer mooi weekend gehad. Die F2 tgo ja, als je op een plaats staat waar veel gebeurd dan heb je geluk en is het plezant, voor de rest eigenlijk races met weinig spanning. Maar het is inderdaad wel een internationaal gebeuren en sowieso leuk om mee te maken. De International GT Open was ook weer helemaal top. De Clio's, F3 en FR.2.0 zorgden wel voor wat spanning, en een avondrace van de Britcar is altijd zeer leuk om naar te kijken, zeker als je op de raidillon stond waar toch twee serieuze klappers te zien waren. En ja, ik weet het, het is niet gezond om er naar uit te kijken om er eentje in de banden te zien vliegen, maar op de Raidillon is spektakel toch verzekerd. Heb er wel een stuk of vier zien crashen daar, vooral op zaterdag. De Dutch Supercar Challenge vond ik persoonlijk 1 van de hoogtepunten. Een zeer mooie mix van GT2, GT3, GT4 en tourismewagens, kortom iets waar we in belgie nog veel van kunnen leren, met alle respect voor DSMEC en BTCS, wat ook zeer mooie kampioenschappen zijn... Maar aan BGTC moet naar mijn (!)mening(!) toch dringend iets veranderen.
-----------
www.autosportnieuws.be