Pagina 4 van 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 76

Discussie: Grand Prix van Spanje 2007

  1. #31
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Wegens omstandigheden pas kunnen kijken op 't moment dat de 2e pitstop series bezig waren.
    De strijd was toen al gestreden ......

    Toch knap van Super Aguri .... 1e puntje voor dit jonge team.
    Life is a highway to hell

  2. #32
    Seniel Member Scuderio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    1.644

    Standaard

    Knappe prestatie van Super Aguri inderdaad. Ze waren weer sneller dan Honda...
    En ook van Coulthard, mooie 5de plaats voor RBR. Ook hier sneller dan hun motorleveranciers.
    En verder weer sterk gereden van Massa en Hamilton. Hamilton die weer sneller was dan Alonso, op Alonso-terrein dan nog, me like

    Al iemand ergens gelezen wat er met Kimi aan de hand was?

    Heb de kwalifs niet kunnen zien wegens toen nog in het land van oompje Sam, maar volgens de resultaten op formula1.com hebben Davidson en Liuzzi geen tijd neergezet in Q2, hadden die problemen ofzo?
    Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
    http://scuderio.fotopic.net
    BATracer - Browser Based Race Simulation

  3. #33
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Ik weet ook niet wat er aan de hand was met Liuzzi en Davindson in Q2. Ze zijn gewoon in de garage blijven staan en hebben geen tijd neergezet.
    Raar.

    Nog geen nieuws ivm Kimi. Geen idee welke pechduivel hem nu weer gekweld heeft.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  4. #34
    Seniel Member Scuderio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    1.644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Ik weet ook niet wat er aan de hand was met Liuzzi en Davindson in Q2. Ze zijn gewoon in de garage blijven staan en hebben geen tijd neergezet.
    Raar.
    Veel kans dat ze met problemen zaten dus?
    Ofwel tactisch: we kunnen toch niet beter dan 15 of 16, we zullen dan maar wat bandensetjes sparen...
    Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
    http://scuderio.fotopic.net
    BATracer - Browser Based Race Simulation

  5. #35
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Toch weer sterke race van massa en hamilton, maar ook rosberg en coulthard. Raikkonen jammer genoeg snel uit de race verdwenen. Fisichella had punten kunnen halen, maar moest nog eens binnenkomen. maar hadden die geen problemen met de tankinstallatie ofzo, want ze zeiden het tegen fisichella toen hij net buiten was gekomen...
    Massa met zijn steekvlam, even schrikken, maar vanzelf uitgegaan.
    Jammer voor quick nick, veel pech gehad. Wel geluk dat dat wiel is blijven steken totdat hij terug in de pits kwam.
    En super aguri, sato zorgt voor de eerste punten voor zijn team! sterk bezig
    Honda is zich precies wel een klein beetje aan het verbeteren...
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  6. #36
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    De meeste media reacties spreken boekdelen over de staat van de F1. Alonso nam zogezegd te veel risico's

    Inderdaad een inhaalpoging ondernemen wordt als onverantwoord bekeken. Op Sepang werd Massa nog tot de grond afgebroken omdat hij ook iets probeerde.

    Ik ben een McLaren fan en beide piloten staan 1 en 2 in de stand maar dit trek echt nergens meer op........niks maar dan ook niks te zien. Er is eindelijk wat strijd tussen verschillende piloten maar de strijd is gewoon een wiskunde duel in punten optellen.

    Alonso neemt een betere start en gaat er mooi rond maar dan nog kan je niet inhalen. De verdediger mag toch doen wat hij wil dus inhalen kan enkel indien een piloot super hofelijk is.

    Allez, de volgende is Monaco....das gelukkig wel leuk op zijn eigen.

  7. #37
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Dat geval alonso-massa in de eerste ronde, dat is voor mij racen op het scherpst van de snee. En al bij al is er niets ernstig gebeurd. Mogen van mij wel meer van die pogingen tot inhalen zijn. Maar heb de indruk dat de auto's fragieler dan vroeger zijn, en tegen niks meer kunnen. En wordt er niets meer geriskeerd, wordt de strategie belangrijker en wordt het inderdaad gwoon wiskundig...

    Kan niet wachten tot de tractiecontrole volgend jaar verdwijnt, en dan hopelijk komt er dan meer spektakel.
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  8. #38
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    De reactie van Alonso:

    Alonso: “Ik remde zeer laat. Ik vind dat ik voor hem zat in de bocht. Maar hij ziet het anders. Het was best wel gevaarlijk. In de meeste gevallen is het daar voor beide rijders afgelopen.”

    Hij vindt, hij vindt... vroeger zouden de coureurs hun reactie toch net iets anders geweest zijn... alé denk ik toch!
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  9. #39
    Senior Member senna's kingdom's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    608

    Standaard

    Mja, wat hij zegt klopt toch .
    Bij het aanremmen zat hij bijna een halve lengte voor massa.
    Massa gaat eerder van het gas af waardoor Alonso niet naar de binnenkant kan.

  10. #40
    Seniel Member Scuderio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    1.644

    Standaard

    Alonso-Massa was racen zoals racen moet zijn (een paar seconden kopie van die filmkes van vroeger met oa Villeneuve sr.)
    Als ge als coureur daarover zaagt, moet ge maar gaan bridgen met uw grootmoeder. Zo'n dingen maken het racen toch juist leuk, zowel voor coureur als toeschouwers?
    Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
    http://scuderio.fotopic.net
    BATracer - Browser Based Race Simulation

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •