Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 81

Discussie: VTM en andere zenders

  1. #11
    Senior Member david's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 March 2007
    Locatie
    poperinge
    Berichten
    2.319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Ik vraag me het volgende nu af ..... is het niet omdat jullie de slachtoffers kennen als er een zware sortie in een Belgische rally gebeurt dat jullie zo reageren op de nieuwsuitzendingen van vtm en vrt ?

    Als ze in de nieuwsuitzendingen beelden laten zien van een (dodelijk) accident op de E17 .....
    Als ze in de nieuwsuitzendingen beelden laten zien van die gasramp in de Walen een paar jaar geleden ....
    Als ze in de nieuwsuitzendingen beelden laten zien van de neerstortende Concorde een paar jaar geleden ....
    Als ze in de nieuwsuitzendingen talloze beelden lieten zien van de Tsunami in Thailand een paar jaar geleden .....
    De lijst is lang .......
    Als ze in 1985 het Heizeldrama "live" in beeld brachten ....
    Als de aanslagen van 11 september in New York "live" in beeld brachten ....

    Dan werd er toch zo niet gereageerd op de nieuwsuitzendingen door vrt en vtm.


    Ik herinner me nog een paar jaar geleden, was toen nog op het oude pitstop-forum van PB dat er in een rally in Tsjechie of Polen ook eens een zwaar accident gebeurt was .... toen vroegen forummers waar er beelden van te zien waren, personen die nu hier ook actief zijn.


    Vandaar mijn bedenking ....
    de grootste frustratie bij de rallyliefhebber is dat er op VTM nooit beelden tezien zijn van de rallysport als dusdanig
    enkel bij ongevallen vinden ze het de moeite om uitzendtijd te besteden

    alle kranten die ik al onder ogen heb gekregen brengen de feiten sereen en met respect ( ook de kranten die anders niet weten dat er rally is )

  2. #12
    Senior Member DUVEL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    brecht
    Berichten
    1.388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door david Bekijk bericht
    de grootste frustratie bij de rallyliefhebber is dat er op VTM nooit beelden tezien zijn van de rallysport als dusdanig
    enkel bij ongevallen vinden ze het de moeite om uitzendtijd te besteden

    alle kranten die ik al onder ogen heb gekregen brengen de feiten sereen en met respect ( ook de kranten die anders niet weten dat er rally is )
    Inderdaad da is wat mij ook stoort aan VTM, enkel bij een zware klapper hebben ze aandacht voor rallysport.

  3. #13
    autofreak dupanton's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 September 2008
    Locatie
    Oostkamp
    Berichten
    3.683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DUVEL Bekijk bericht
    Inderdaad da is wat mij ook stoort aan VTM, enkel bij een zware klapper hebben ze aandacht voor rallysport.
    Zo weten de mensen enkel dat er rally is als er een ongeluk is. Daardoor denken veel mensen waarschijnlijk dat er slechts 2-3 rally's per jaar zijn in België en dat er dus iedere keer iets gebeurd.

  4. #14
    Senior Member geert59's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 May 2009
    Locatie
    blankenberge
    Berichten
    837

    Standaard

    ben volledig akkoord dat de "rally" meestal enkel genoemd wordt bij incidenten..
    maar tot voor een paar jaar toonde enkel vtm sporadisch wat rallybeelden (o.a door toedoen van peter baert)..enkel nadat vrt het monopolie op voetbal verloor , is men begonnen met motorcross (everts ) en sporadisch wat andere beelden..
    alle zenders proberen op één of andere wijze publiek aan zich te binden..
    ik ben zeker geen vtm-fanaat..eerder zelfs vrt-kijker...ook de wijze waarop de items voorgesteld worden ("weeral een rallydode") laat soms te wensen over..maar...kan onafhankelijke, onpartijdige nieuws nog...of moet men mee met de geest der tijd..sensatie, ongevallen, enz...liefst nog met wat bloed erbij ??
    denk dat dit ons "rally"fanaten eigenlijk niet zou moeten storen..anders vervallen we gewoon in "hun" manier van werken..

  5. #15
    http://www.mbrallyfoto.tk Kuzaj's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 August 2008
    Locatie
    Oostnieuwkerke
    Berichten
    751

    Standaard

    Vtm suckt!!!!!!

  6. #16
    Senior Member daelko's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 June 2007
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    836

    Standaard

    Ik hb het laatavondnieuws van VRT gezen , daar hoor ik niemand over zeggen dat ze daar ook beelden laen zien hebben van de wagen , voorkant , zijkant , achterkant enz ... . Dat ze niks anders uitzenden is denk ik omdat ze niet echt autosport ( rally ) gezind zijn ( te weinig kijkcijfers ) .

  7. #17
    Kim Colson Kimson's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westerlo
    Berichten
    111

    Standaard

    Ik heb na Bocholt ook eens via mail om uitleg gevraagd bij VTM, net als een paar maten van mij maar geen reactie gehad.

    Ik hoop dat ze daar al veel van die mails gehad hebben dan weten ze tenminste toch al wat we er van vinden...

  8. #18
    Junior Member
    Geregistreerd
    6 May 2009
    Berichten
    23

    Standaard

    'T is inderdaad zonde dat rally enkel aan bod komt bij een ongeval. Al lijkt het mij vrij onwaarschijnlijk dat er op VTM een videoverslag zou komen van bijvoorbeeld de 12 Uren van Wervik, in tegenstelling tot BK rally dat volgens mij veel meer aandacht zou moeten krijgen (Met alle respect voor VRT). Maar het is nu eenmaal zo dat het die mensen hun job is om over ongevallen verslag uit te brengen, zonder media zouden we het misschien zelf ook niet te weten zijn gekomen. Sinds ik zelf als redacteur bij Autosportnieuws.be werk, dwingt de pers meer en meer respect van me af, al ben ik het soms ook niet eens met een zender zoals VTM wat betreft autosport. Ik kan mij ook ergeren aan bijvoorbeeld HLN.be waar ook uitgebreid over ongevallen wordt verslaan en daar ook soms nog eens zielige reacties opkomen van mensen die niets van autosport kennen ...

  9. #19
    Rally Oldtimer Brother John's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Småland -Zweden
    Berichten
    1.991

    Question

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Ik vraag me het volgende nu af ..... is het niet omdat jullie de slachtoffers kennen als er een zware sortie in een Belgische rally gebeurt dat jullie zo reageren op de nieuwsuitzendingen van vtm en vrt ?
    Vandaar mijn bedenking ....
    Gelijk heb je Dead_Man. In alle landen zit het nieuws er vol van om dit soort media te laten zien.
    Wie gaat dit tegenhouden? Niemand!
    Trouwens heb ik geen probleem als ze een rally ongeval laten zien, het is een nieuwsfeit en spijtig genoeg voor de rally liefhebbers heel negatief
    Je kan nu wel zeuren over VTM maar toch kijken we allemaal naar ongeval beelden op youtube van nu en uit het verleden!!!

  10. #20
    Senior Member sartro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 October 2008
    Locatie
    Wevelgem
    Berichten
    1.972

    Standaard

    tis zoals sublover in post 2 zei! tis maar hoe ze de feiten weergeven! 3/4 van het nieuws is ook slechtnieuws.
    Van mij mogen er gerust enkele beelden komen, maar met een correct commentaar erbij! En ook niet enkel de accidenten maar ook wat extra info over winnaar e.d.
    Ik kijk ook nooit naar VTM! ik pik er meestal wel één programma uit omdat sommige dingen echt wel te hilarisch zijn!
    op Brussel vlaams hebben ze idd ook beelden getoond maar je voelt dat er daar meer respect is voor de getroffen en dat het ook correcter is. Bij VTM moesten er alweer snelheden bij komen, zo van "140km/u: Langs uw deur é"
    Maarja, veranderen zal het niet en niet kijken naar VTM lijkt me idd de beste optie voor 2 redenen: dan kijken er gewoon meer naar VRT + VRT zal VTM niet moeten gaan na-apen om de kijkers bij hen te houden!
    sandropov.wordpress.com

Soortgelijke discussies

  1. oude roadboeken en andere
    By impreza_freak in forum Rally binnenland
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 30 March 2017, 07:10
  2. Rally team Kaarten en andere Memorabilia
    By Ferry in forum Kopen en verkopen
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 21 October 2013, 00:26
  3. GP2 en andere sporten live internet
    By senna's kingdom in forum Formule 1
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 12 September 2008, 11:52
  4. WTCC Manager en andere Manager games
    By opperknots in forum Games
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 25 February 2008, 18:54
  5. Reacties: 7
    Laatste bericht: 24 December 2007, 12:17

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •