Ale , mooi zo .
Maak maar een afdeling sfeerbeelden , zoals vroeger op de site stond .
Ik zal er wel geven van de Barum , want ik ga ook mee erheen .
Eindelijk de weg gevonden naar het vroegere forum.
Bij deze wil ik jullie melden dat de nieuwe website van Bernd en Fred online staat.
Het adres werd vroeger al eens vermeld door rallyfan 72, nl. www.berndcasier.com.
We zullen proberen om jullie op geregelde tijdstippen nieuws over Bernd en Fred te bezorgen.
Breng ons alvast een bezoekje.
Het is momenteel een beetje rustig rond hen, maar we zijn ervan overtuigd dat we jullie de komende weken enkele zaken zullen kunnen meedelen.
Groeten
Ale , mooi zo .
Maak maar een afdeling sfeerbeelden , zoals vroeger op de site stond .
Ik zal er wel geven van de Barum , want ik ga ook mee erheen .
Wij zullen er ook zijn.
Aan iedereen, laat zeker niet na om opmerkingen te geven.
Wij zijn nog leken op gebied van bouwen van websites.
Daar heb je inderdaad gelijk in:
We hebben momenteel voor een paar redenen gekozen om geen forum of gastenboek te plaatsen:
1/ zoals ik al zei zijn wij leken op gebied van websites. Heb onlangs een zestal lessen gevolgd om websites te leren bouwen. Dus weten ik nog niet helemaal hoe dat moet.
2/ we wilden in eerste instantie de site zelf in orde krijgen, daar dit de laatste jaren een probleem was, doordat Peter jammer genoeg geen tijd meer had. Hij deed dit nochtans schitterend.
3/ Momenteel zijn er tevens een aantal forums actief, hier op de site van Ieper enz...
4/ Een volgende prioriteit is de site in het frans en engels te vertalen. Dus we zullen nog werk aan de winkel hebben.
Maar laat de ideeën maar komen. Het is altijd interessant om mening van een derde te krijgen.
Bij deze:
1. Een mooie flash-banner kan bijdragen tot de attractiviteit van de site.
2. Lay-out wat meer afwerken.
3. Forums genoeg inderdaad
Voor een 'leek' ziet dat er -op technisch vlak- om te beginnen niet slecht uit.
Doe zo verder!