Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 70

Discussie: Formula 1 grand prix de monaco 2009

  1. #61
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Wou Button op 't einde iets nieuws introduceren in de F1 ? De laatste halve kilometer al lopend afleggen ?
    Vond het wel een belachelijk zicht ... ene die daar loopt in een maagdelijk wit pakske met nen grote gele helm op ... en maar zwaaien naar 't publiek, 't was precies de paus.

    Hij wou gauw nog wat trainen voor de marathon van Monaco of wat ?
    Kunnen ze hem daar niet voor uitsluiten
    Het was inderdaad nogal belachelijk,maar hij was blijkbaar toch nog redelijk fris

  2. #62
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Belachelijk? Bwa, kwee niet of je dat belachelijk kunt noemen.

    Ik weet ook niet wat ze op de vrt gezegd hebben daarover. OP de BBC hielden ze het op de enige fout die Button maakte dit weekend.
    Hij reed naar het verkeerde parc fermé. De top 3 in Monaco moet na de uitloopronde terugkeren naar de startfinishlijn en al de rest moet de pitlane binnenrijden.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  3. #63
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.425

    Standaard

    Ik heb ook naar de bbc gekeken

  4. #64
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Belachelijk? Bwa, kwee niet of je dat belachelijk kunt noemen.

    Ik weet ook niet wat ze op de vrt gezegd hebben daarover. OP de BBC hielden ze het op de enige fout die Button maakte dit weekend.
    Hij reed naar het verkeerde parc fermé. De top 3 in Monaco moet na de uitloopronde terugkeren naar de startfinishlijn en al de rest moet de pitlane binnenrijden.
    Ik heb niet gezegt dat ik het belachelijk vond .... ik vond het een belachelijk zicht hoe hij daar liep .... in zijn maagdelijk wit pakske en zijne grote gele helm. Hij had op zijn minst toch zijne helm kunnen afzetten.

    Wat men erover zei op Sporza ..... toen hij de pits inreed zeiden ze direct dat Button verkeerd reed.
    Zoals ik al zei .... ze hebben zéér weinig foutjes gemaakt
    Life is a highway to hell

  5. #65
    Back from the future Schumi-fan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 April 2009
    Locatie
    West-Europa
    Berichten
    394

    Standaard

    Monaco...het blijft een magische race. Als was er weinig magie aan deze keer. Al na 1/3 van de race lag alles in de plooi en wisten we met een zeer waarschijnlijke zekerheid dat Button ging winnen als hij de vernis niet van zijne bolide zou rijden. En zo geschiede het...

    Voor alle duidelijkheid, ik heb ook naar de BBC gekeken, zoals gewoonlijk. Dead_man, als ge blijft naar VRT kijken gaat ge tegen het einde van het seizoen de helft minder over F1 weten dan ons, BBC-kijkers
    Al was het maar om Martin Brundle bezig te zien en te horen. Het dichtste dat ik ooit bij die kerel gestaan heb was toen hij met zijn McLaren in de vangrail knalde tijden de GP van België in 1993. Ik heb nog drie weken nadien de splinters van zijn bolide uit mijn gat gehaald. Zo dicht stond ik. Maar, een toffe peer die Brundle. Zijn gridwalks zijn fantastisch. Hij klampt iedereen aan en kent blijkbaar iedereen ook. Vandaag heeft hij weer een paar mensen bij hun nekvel gepakt en voor zijne micro gesleurd.
    John Button, Prins Micheal of Kent(who the fuck that may be), ex-spurtkanon Michael Johnson, Ecclestone en Geri Haliwell. Brundle dacht zelfs eerst dat Ecclestone daar stond met zijn dochter. Mis, het was ginger spice. Oh, en de Jacques was daar ook. Villeneuve he. En wat een nieuws had die vent te vertellen. Hij liet uitschijnen dat hij wel een comeback in de F1 ambieert. Niet met zoveel woorden maar wij kunnen tussen de regels lezen. Nu zijn aardsvijand Schumacher er niet meer bij is. En you never know, met die nieuwe teams misschien volgend jaar...USF1??? Het zou wat zijn he, Newtown?!

    De start dan. Ik heb mijn gelijk gehaald, Raikkonen zijn KERS knopje heeft geen zak uitgehaald. Button als eerste door de bocht. De race was toen al gedaan. Maar omdat het toch zo'n geweldig goed weer was heeft Charlie Whiting dan maar beslist om de rest van de race uit te rijden

    Ik heb geweldig gelachen met Piquet. Niet omdat hij eraf geknald werd door dien ene daar...allee, hij is een Zwitser, ziet eruit als een figurant uit Slumdog Millionaire en woont in Bahrein...Buemi juist ja. Maar gewoon met Piquet gelachen omdat hij achteraf tegen die schoon interviewster van de BBC, Leigh dinges, zei dat hij niet begrijpt dat die 'jonge gasten' in de F1 zo'n dingen uitspoken. Alsof hij zo'n ervaren ouwe zak is en al jaren meedraait. Ge vergist u met uw vader Nelsinho. In alle geval, nog één race joeng en daarna terug naar (*)Braziiiiiiiiilll, lalalala la la lalaaaaa...

    Ik heb heel het weekend links en rechts opgevangen dat Ferrari terug is van weggeweest. Ik zou daar toch nog niet zo zeker van zijn, ongeacht Raikkonen's 3de plaats vandaag. Iedereen weet dan Monaco geen normaal circuit is. Hier kunnen zelfs de teams die tot dan minder gepresteerd hebben plots als het ware opstaan uit de dood. Ik noem dat een fata morgana. Een schoon voorbeeld daarvan was dus Panis met zijn Ligier in '96, en vandaag nog maar eens bewezen, Fisichella op een 9de plaats met zijn Force India die op een 'normaal' circuit met de rode vlag rondrijd zodat iedereen weet als die voorbij is gereden ge terug met uwen hond de straat moogt oversteken. Dus, wees niet te snel om Ferrari al terug te verwelkomen in het land der levenden. Ge gaat waarschijnlijk bedrogen uitkomen. We zullen het pas echt weten na de GP van Silverstone.

    En Fisichella zet hier vandaag de beste prestatie van een Force India ooit neer. En wat zien we? VJ Malija is niet eens aanwezig in het prinsdom. Hij zit in Zuid-Afrika voor wat? Iets met voetbal was het? Ik snap dat niet. En team principal die niet aanwezig is in Monaco. Het zegt veel over de motivatie van het team vind ik.

    Massa die aan het zwembad tot twee maal toe met vier wielen over de curbs vliegt en zodus een stukje minder asfalt moet rijden. De stewards geven hem een waarschuwing in de vorm van een 'gele kaart'. Ok, het mag niet. Maar een gele kaart? Zijn we aan het sjotten ofzo? Als ze nu niet willen dat de piloten daar per ongeluk of niet een stuk circuit afsnijden, dan hadden ze verdomme die vangrail daar niet moeten weghalen enkele jaren geleden. Toen was dat nog een uitdagende bocht, nu is het een flutbocht geworden en dan krijg je dat sommige piloten op en over de rand van het toelaatbare gaan rijden. De FIA heeft het zelf gezocht.

    Barrichello heeft zijn race verkloot door zijn ruwe rijstijl. Hoe kan je nu als je vlak achter Button de eerste bocht in gaat, na halfweg koers ineens 16 seconden achterliggen? Leg me dat eens uit? Kalm aan man, zo win je nooit races. Kijk naar Button, die rijdt precies op een treinspoor, veel minder schadelijk voor de banden.

    En de regisseur was inderdaad wéér een homo. Pas op, niks tegen homo's. Maar ze mogen geen F1 wedstrijd regisseren want dan zien wij geen bikiniwijven. Mocht ge mij laten regisseren dan zou je achteraf op internet moeten kijken om te weten wie de race gewonnen heeft.

    (*) Two Man Sound
    Laatst gewijzigd door Schumi-fan; 25 May 2009 om 01:44 Reden: De race gezien vanachter mijn zak chips...

  6. #66
    Seniel Member Scuderio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    1.644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GeDi Bekijk bericht
    Wat een geknoei van Bridgestone met die banden Banden wat het met moeite 15 rondjes kunnen uithouden heeft niet veel met veiligheid of besparing te maken.
    Bwa... ze hielden het geen 15 ronden uit als ge er de race mee startte en de baan dus nog heel ruw was, zonder rubber, tenzij ge Button heette en zacht met uw banden omging
    Eens de race halfweg was en er wat meer rubber op de baan lag, hield die band het wel goed uit, kijk maar naar al die 1-stoppers die de laatste 25-35 ronden hebben gereden op die extra zachte banden zonder slijtageproblemen.
    Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
    http://scuderio.fotopic.net
    BATracer - Browser Based Race Simulation

  7. #67
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schumi-fan Bekijk bericht
    ...
    Totally agree! (en toch iemand die de Braaazzzziiilll mop kent blijkbaar )

    Piquet kwam inderdaad nogal belachelijk en aan de "superieure vorm" van Ferrari twijfel ik ook nogal.

    Op naar de volgende GP

  8. #68
    Sneller dan het licht ! Phil69's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Waregem
    Berichten
    509

    Standaard

    Ik kan alleen maar zeggen , hoed af voor Brawn en zn team en uiteraard ook voor Jenson, t'sta gewoon geen maat op dit jaar.

    D'andere teams in hun strijd om bij te benen, geraken lijk meer achteruit dan vooruit, zie bvb naar Bmw en Toyota, maar ook Redbull was ondermaats in Monaco
    Nu zeggen ze da Ferrari aan t'naderen is en volgend GP in Turkije word als Ferrari circuit genoemd , maar t'zal weer niks zijn.

    Waar blijven de big guns zegt Brawn, maar die is er gewoon mee aan t'lachen

  9. #69
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phil69 Bekijk bericht
    Ik kan alleen maar zeggen , hoed af voor Brawn en zn team en uiteraard ook voor Jenson, t'sta gewoon geen maat op dit jaar.

    D'andere teams in hun strijd om bij te benen, geraken lijk meer achteruit dan vooruit, zie bvb naar Bmw en Toyota, maar ook Redbull was ondermaats in Monaco
    Nu zeggen ze da Ferrari aan t'naderen is en volgend GP in Turkije word als Ferrari circuit genoemd , maar t'zal weer niks zijn.

    Waar blijven de big guns zegt Brawn, maar die is er gewoon mee aan t'lachen
    dat de RBR niet presteerde in Monaco, was redelijk logisch hé... langste wielbasis van't veld, kon daar alleen maar problemen geven.

  10. #70
    Senior Member sartro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 October 2008
    Locatie
    Wevelgem
    Berichten
    1.972

    Standaard

    niet presteerde? Vettel op P4 op de pole en bleef op die positie tot hij crashte! en Webber zit toch ook weer mooi in de punten. (zelfs bijna best of the rest)
    sandropov.wordpress.com

Soortgelijke discussies

  1. [Prono] Grand Prix van Monaco 2009
    By Grungie in forum Formule 1
    Reacties: 60
    Laatste bericht: 25 May 2009, 20:48
  2. 2009 formula 1 gulf air bahrain grand prix
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 34
    Laatste bericht: 27 April 2009, 17:21
  3. 2009 formula 1 chinese grand prix
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 51
    Laatste bericht: 20 April 2009, 07:00
  4. 2009 formula 1 petronas malaysian grand prix
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 102
    Laatste bericht: 8 April 2009, 16:46
  5. 2009 formula 1 ing australian grand prix
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 177
    Laatste bericht: 3 April 2009, 12:24

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •