Mja, het is nu nog om het even wat.. Maar het zou toch leuk zijn dat we elkaar op de één of andere manier kunnen herkennen op een rally..
Mja, het is nu nog om het even wat.. Maar het zou toch leuk zijn dat we elkaar op de één of andere manier kunnen herkennen op een rally..
Mja, gewoon iets dat je dan weet wie er van het forum is, dat praat ook makkelijker.. Tmag natuurlijk ook niet kinderachtig overkomen é
binnenkort zal ik wel rondlopen met t-shirt met forum naam erop
zonet contact opgenomen met de organisatie om te horen of we niks via hen iets kunnen regelen ivm met een bijeenkomst van forumleden en voor t-shirts
Ik heb net het voorstel binnengekregen van WRCKE.
Als jullie het goed vinden maken wij badges voor alle leden van dit forum! Deze kunnen jullie vanaf een af te spreken moment afhalen in de tent op de Grote Markt te Ieper.
Ik weet niet welke plannen jullie hebben. Hou je het bij één avond, doe je iets speciaals, ... ?
Laat maar weten!
Zouden we dan korting kunnen krijgen op ons ingangsticket?
Dat zou nogal eens interessant zijn!
En van die petjes en t-shirts: er wordt inderdaad veel van gesproken, maar heel weinig gedaan ... . Bagdes zouden ook wel goed zijn.
Vind ik een pracht van een initiatief.
Heb er zeker geen probleem mee om bijvoorbeeld 10 euro te betalen voor een polo of t-shirt.
Kben best benieuwd om jullie eens tegen het lijf te lopen
Laatst gewijzigd door Skodaracer; 2 May 2007 om 11:57