je hebt een pm even bekijken als je wilt
Hallo, ik ben in het bezit gekomen van een hele reeks oude roadbooks ( jaren 90 en begin de jaren 2000 ) Alsook uitslagen, reglementen, timingen etc. van zowel regionaal als nationaal. ( D1 en D2 ). Ook zit er een hele verzameling nl, fr en eng. talige autosport magazines tussen ( flying finish, echapment, auto en sport, autokrant, auto hebdo, turbo, etc. ) idem van de jaren 90.
Als er mensen zijn die hier intresse in hebben mogen mij steeds contacteren. Je kan ze eventueel ophalen tijden de monteberg.
grts
vernieuwde site http://www.rallyzone.be
je hebt een pm even bekijken als je wilt
van welke wedstrijden ???
greets
www.freesoul-art.net
In dat lot documentatie, zou er iets in zetten over de rally van Ieper en de R S van de Monteberg
Groetjes Gerard
Ik ben op zoek naar alle mogelijke docu over de 6u van kortrijk
ik heb nog een oude affiche van in de jaren 1980 van de 6u van Kortrijk die weg mag. Anders heb ik niets van de rally. Ik zoek wel roadbooks, pressbooks, rallyplaten, gedenkplaatjes van de rally van Ieper.
Als er nog iemand iet liggen heeft mag je gerust een mailtje sturen naar carlos.ossieur1@telenet.be
Alvast bedankt
Iemand oude zaken liggen van TAC rally?
Leeuwenrit 4/03/2018 - TAC Rally 7/04/2018 - Molenclassic 2/06/2018 - East Belgian Rally 29/09/2018