Pagina 380 van 470 EersteEerste ... 280330370378379380381382390430 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.791 t/m 3.800 van 4695

Discussie: Foto's Belgische Int. Rally's 1980 tm 1986

  1. #3791
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 July 2008
    Berichten
    255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hans vermeer Bekijk bericht
    Dank voor je steun in deze, Ton
    Hans
    Ik volg je volledig Hans, heb hier reeds in het begin van deze topic een opmerking over gemaakt. Er wordt de dag van vandaag al te gemakkelijk omgesprongen met copyrights. check maar eens de sofam tarrieven wat het je kan kosten bij schending ervan...

  2. #3792
    Senior Member duco243's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 April 2009
    Berichten
    1.595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han Bekijk bericht
    @Guido, kan je je houden aan een maximum van 5 foto's per post? Dit om het laden van de pagina vlotter te laten verlopen. Bedankt!

    Han, kun je mij een plezier doen en deze topic van het forum verwijderen?
    Of anders al mijn berichten wissen
    Laatst gewijzigd door duco243; 6 February 2010 om 12:36

  3. #3793
    Senior Member quattro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 March 2008
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duco243 Bekijk bericht
    Han, kun je mij een plezier doen en deze topic van het forum verwijderen?
    Of anders al mijn berichten wissen
    Zou zonde zijn van de mooiste en meest beken topic

  4. #3794
    Junior Member
    Geregistreerd
    18 January 2010
    Locatie
    Lunteren
    Berichten
    16

    Standaard

    Ik denk niet dat er iemand mee gediend is om alle foto's weg te halen. Het is/was een mooi forum. Jammer dat er zo vreemd met de auteursrechten wordt omgesprongen. Ik heb het met veel plezier bekeken en het lijkt me een beter idee er gewoon mee door te gaan, maar dan met bronvermelding. Ere wie de ere toekomt.

  5. #3795
    Member
    Geregistreerd
    28 April 2007
    Berichten
    73

    Standaard

    De foto's worden toch niet gebruikt om profijt te maken. Als je de bron kent kun je ze natuurlijk beter vermelden. Ik denk niet dat er hier iemand zich van kwaad bewust is.

  6. #3796
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 July 2009
    Berichten
    121

    Standaard

    @ hans vermeer
    dat duc hier in de fout gaat ok.
    maar zo reageren met fotos eraf te halen vind ik flauw.
    probeer dit als vowassen mannen op te lossen.
    ik volg dit topic van den beginne en ben fan van de eerste tot laatste foto.
    weet niet wie ge zijt maar als ge een prof fotograaf zijt wees blij dat u werk hier op
    prijs gesteld word.
    wie zou die fotos nog kopen of opvragen.
    thuis in uw kast of op pc heeft ook niemand er iets aan.
    ge maakt u alleen niet geliefd hier.dat is mijn mening hé.

  7. #3797
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 August 2007
    Berichten
    241

    Standaard

    duduke

    Ik denk dat je voorbij gaat aan het feit dat duco234 foto's van anderen gebruikt zonder daar op z'n minst toestemming voor te vragen. Na wat onderzoek mijnerzijds blijkt hij de afgelopen tijd op andere fora foto's weg te halen die voorzien zijn van een beeld- of watermerk. Die watermerken zijn dan plots weggepoetst. Als de eigenaren van die foto's daarover reclameren................., is dat dan flauw? Wat imho flauw is, is dat iemand blijkbaar de indruk wil wekken dat het zijn foto's zijn.


    Het zou inderdaad zonde zijn als deze verzameling foto's van het internet zou verdwijnen, maar op z'n minst een bronvermelding van de foto's lijkt me niet meer dan fatsoenlijk.

    I rest my case

  8. #3798
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 July 2009
    Berichten
    121

    Standaard

    [QUOTE=Ton;176198]duduke

    Ik denk dat je voorbij gaat aan het feit dat duco234 foto's van anderen gebruikt zonder daar op z'n minst toestemming voor te vragen. Na wat onderzoek mijnerzijds blijkt hij de afgelopen tijd op andere fora foto's weg te halen die voorzien zijn van een beeld- of watermerk. Die watermerken zijn dan plots weggepoetst. Als de eigenaren van die foto's daarover reclameren................., is dat dan flauw? Wat imho flauw is, is dat iemand blijkbaar de indruk wil wekken dat het zijn foto's zijn.


    Het zou inderdaad zonde zijn als deze verzameling foto's van het internet zou verdwijnen, maar op z'n minst een bronvermelding van de foto's lijkt me niet meer dan fatsoenlijk.

    ik weet indd niet waar die fotos van komen maar dat de heer vermeer ze
    dan zelf post.als ze toch op andere forums staan.
    velen zullen hem dankbaar zijn.

  9. #3799
    Junior Member hans vermeer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 February 2010
    Berichten
    22

    Standaard

    [QUOTE=duduke;176199]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk bericht
    duduke

    Ik denk dat je voorbij gaat aan het feit dat duco234 foto's van anderen gebruikt zonder daar op z'n minst toestemming voor te vragen. Na wat onderzoek mijnerzijds blijkt hij de afgelopen tijd op andere fora foto's weg te halen die voorzien zijn van een beeld- of watermerk. Die watermerken zijn dan plots weggepoetst. Als de eigenaren van die foto's daarover reclameren................., is dat dan flauw? Wat imho flauw is, is dat iemand blijkbaar de indruk wil wekken dat het zijn foto's zijn.


    Het zou inderdaad zonde zijn als deze verzameling foto's van het internet zou verdwijnen, maar op z'n minst een bronvermelding van de foto's lijkt me niet meer dan fatsoenlijk.

    ik weet indd niet waar die fotos van komen maar dat de heer vermeer ze
    dan zelf post.als ze toch op andere forums staan.
    velen zullen hem dankbaar zijn.
    Hallo Duduke,
    Het is tijd dat ik ook reageer.
    Ik heb in eerste instantie via dit topic een reactie geplaatst aan Duco met de vraag of hij mijn foto's van mijn naam zou willen voorzien. Hierop heeft hij niet gereageerd. Ik weet net zo goed als ieder ander dat het beschermen van je eigen materiaal op het www erg moeilijk is. Het enige dat ik en andere fotografen op zijn minst verwachten is dat er met ons contact wordt opgenomen mbt de vraag of deze foto's elders geplaatst mogen worden. Ik snap niet dat dat soms al te veel gevraagd is. Ik ben niet de beroerste, dus als jullie dit topic in stand willen houden dan hebben jullie mijn zegen en zal ik zelf, als daar prijs op wordt gesteld, hier mijn foto's plaatsen.

    Groet,
    Hans

  10. #3800
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 July 2008
    Berichten
    255

    Standaard

    De foto's hoeven voor mij ook niet te verdwijnen hoor. Maar idd bron vermelding en en simpele vraag aan de auteur zal veel problemen oplossen. Of er nu een watermerk of een copyright teken op de foto staat of geheel niets doet niet ter zake. Er is iets als auteursrecht en dat moet gerespecteerd worden. Niemand kan daar iets aan wijzigen. Vergeet niet dat sommige mensen onder ons daar hun boterham mee verdienen. Muziek illegaal downloaden is ook strafbaar. Voor je copy / paste moet je eerst eens goed nadenken... Ik heb hier reeds bv meerdere outakes uit films zien passeren, films die zeker auteurs rechterlijk beschermd zijn. Als iemand hier klacht neerlegt (zal zeker ik niet zijn) kan dit nare gevolgen hebben voor de poster of diegene die de site runnen... Een verwittigd man is er..... my two cents...

Soortgelijke discussies

  1. Veiligheid tijdens Rally's
    By david in forum Rally binnenland
    Reacties: 216
    Laatste bericht: 7 August 2017, 10:32
  2. belgische rally scene heeft jullie nodig
    By LRT in forum Rally binnenland
    Reacties: 83
    Laatste bericht: 17 October 2008, 16:39
  3. de belgische rallyscene heeft jullie nodig
    By LRT in forum Rally buitenland
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 16 October 2008, 16:12
  4. WK Rally's bekijken.
    By tommeke_B in forum Rally buitenland
    Reacties: 119
    Laatste bericht: 24 July 2008, 12:26
  5. Historische rally's
    By FOCUSWRC in forum Rally buitenland
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 5 September 2007, 21:20

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •