Pagina 65 van 214 EersteEerste ... 1555636465666775115165 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 641 t/m 650 van 2132

Discussie: Voetbal

  1. #641
    Seniel Member Scuderio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    1.644

    Standaard

    jaja, da snap ik Maar "je weet toch wie er aandeelhouder is van Standard en Marseille" leek alsof er iets speciaal aan de hand is met die mannen zelf.
    Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
    http://scuderio.fotopic.net
    BATracer - Browser Based Race Simulation

  2. #642
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scuderio Bekijk bericht
    jaja, da snap ik Maar "je weet toch wie er aandeelhouder is van Standard en Marseille" leek alsof er iets speciaal aan de hand is met die mannen zelf.
    Wel die Luciano D'Onofrio is toch wel een felbesproken man wegens de fraude zaak van een voetbalclub die jawel "Marseille" noemt.

  3. #643
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mousti Bekijk bericht
    Wel die Luciano D'Onofrio is toch wel een felbesproken man wegens de fraude zaak van een voetbalclub die jawel "Marseille" noemt.
    Inderdaad ..... een fraudezaak ten tijd dat Dreyfus voorzitter was van Marseille
    Life is a highway to hell

  4. #644
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Nu maak je in mijn ogen dezelfde fout die veel trainers maken

    Diene Fred. speelt een slechte wedstrijd waar Standard punten in verliest en jij hoopt al dat hij niet meer mag meedoen. Hoe kan diene jongen nu terug vertrouwen krijgen in zijn spel als ie na een slechte match niet meer mag spelen?


    Frederic Dupre is ook zo'n geval ..... vorig jaar een sterkhouder en nu, na een verloren wedstrijd tegen Braga waar hij in de slotfase een beslissende tegenpenalty veroorzaakt mag hij nog amper op de bank plaatsnemen, spelen doet hij niet meer. Nu, tegen Charleroi zit ie op de bank wegens een paar geschorsten in de verdediging.
    Vermoedeljk zal hij tijdens de winterstop Standard verlaten.

    Ook Jovanovic zal hoogstwaarschijnlijk Standard verlaten tijdens de winterstop .... Eric Gerets wil hem graag bij Marseille
    En ge weet wie aandeelhouder is van Standard en Marseille hé
    Normaal gezien ging Fred ook niet meer in de kern zitten van Standard was verwezen naar de B-kern. Maar door de langdurige kwetsuren van Mulemo en Phibel. Is hij toch weer opgerakeld geweest uit de B-kern. Maar de manier waarop hij zich 2 maal op dezelfde manier liet ringeloren tegen Mechelen was echt kinderlijk. Daarom zeg ik ook zo iemand moet je niet gaan halen uit Brazilië. Een jongen uit de eigen jeugd zal het heus niet slechter doen is mijn redenering dan. Fred mocht wanneer hij in de B-kern zat, een proef doen op Sint-Truiden op een eventuele transfer naar STVV. Na de proefperiode was hij weer in Luik te vinden...

    Over Frederic Dupré, hij heeft momenteel de pech dat Marcos op zijn positie uitmuntend aan het spelen is. En hij zal zoals je zegt meer dan waarschijnlijk aan de winterstop Standard verlaten. Er is interesse van Gent, Lokeren en Sint-Tuiden.

    Over Jovanovic, ik zie hem Standard niet verlaten tijdens de winterstop. Om even Luciano D'Onofrio te citeren " Standard en Marseille hebben niks met elkaar te maken. Het enige gemeenschappelijke dat beide clubs hebben, is aandeelhouder Louis-Dreyfus. Voor het overige hangen wij niet af van Marseille." Dus als Marseille Jovanovic wil, dan zal het de volle pot moeten betalen.

  5. #645
    Senior Member Dragu's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Zoutleeuw
    Berichten
    2.709

    Standaard

    ter info :

    Eric Gerets wil Jovanovic bij Marseille
    Eric Gerets wil tijdens de winterstop Milan Jovanovic naar Olympique Marseille halen. De trainer van l'OM heeft daar nog eens bij zijn bestuur op aangedrongen. De vormcrisis van de 26-jarige spits van Standard zal Gerets niet weerhouden om door te duwen. Robert Louis-Dreyfus, de steenrijke aandeelhouder van Marseille en Standard, kan geen rol spelen in een eventuele overgang.
    'Standard en Marseille hebben niks met elkaar te maken', aldus Luciano D'Onofrio, ondervoorzitter en sterke man bij Standard. 'Het enige gemeenschappelijke dat beide clubs hebben, is aandeelhouder Louis-Dreyfus. Voor het overige hangen wij niet af van Marseille.' De Zuid-Franse club zal dus aan Standard de volle pot moeten betalen voor Jovanovic.

  6. #646
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dragu Bekijk bericht
    ter info :

    Eric Gerets wil Jovanovic bij Marseille
    Eric Gerets wil tijdens de winterstop Milan Jovanovic naar Olympique Marseille halen. De trainer van l'OM heeft daar nog eens bij zijn bestuur op aangedrongen. De vormcrisis van de 26-jarige spits van Standard zal Gerets niet weerhouden om door te duwen. Robert Louis-Dreyfus, de steenrijke aandeelhouder van Marseille en Standard, kan geen rol spelen in een eventuele overgang.
    'Standard en Marseille hebben niks met elkaar te maken', aldus Luciano D'Onofrio, ondervoorzitter en sterke man bij Standard. 'Het enige gemeenschappelijke dat beide clubs hebben, is aandeelhouder Louis-Dreyfus. Voor het overige hangen wij niet af van Marseille.' De Zuid-Franse club zal dus aan Standard de volle pot moeten betalen voor Jovanovic.
    Ik zie hem niet vertekken tijdens de winterstop. Jij wel Dragu?

  7. #647
    Senior Member Dragu's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Zoutleeuw
    Berichten
    2.709

    Standaard

    je was me voor Tom !


    Net terug van een schitterende match in Luik .
    Volgende week naar Dender , en dan terug volle bak tegen de smurfen .

    Wat zijn die pipo's bezig op de bond , weer op maandag om 20u45 tegen Genk spelen voor de beker .
    We zullen es naar brussel moeten gaan ervoor

  8. #648
    Senior Member Dragu's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Zoutleeuw
    Berichten
    2.709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
    Ik zie hem niet vertekken tijdens de winterstop. Jij wel Dragu?

    Neen , hij gaat blijven !

  9. #649
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dragu Bekijk bericht
    je was me voor Tom !


    Net terug van een schitterende match in Luik .
    Volgende week naar Dender , en dan terug volle bak tegen de smurfen .

    Wat zijn die pipo's bezig op de bond , weer op maandag om 20u45 tegen Genk spelen voor de beker .
    We zullen es naar brussel moeten gaan ervoor
    Heb de wedstrijd gevolgd op Belgacomtv. Weer een prachtige sfeer! Volgende week naar Dender en daar schuilt het gevaar juist. Een bruisend Sclessin met om en bij de 30000man. En dan de week erop naar Dender voor om en bij de 5000man. De beleving is anders hopelijk laten ze er zich niet aan vangen. Want bij winst kan het een leuk weekend worden met Club Brugge-Anderlecht op zondagmiddag.

  10. #650
    Senior Member Dragu's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Zoutleeuw
    Berichten
    2.709

    Standaard

    mwa anderlecht verliest op st-truiden zondag , en Roeselare wint van club .
    de week erna gun ik zowel anderlecht als club een punt

    En dan thuis tegen de Smurfen de herfsttitel vieren

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •