Pagina 64 van 214 EersteEerste ... 1454626364656674114164 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 631 t/m 640 van 2132

Discussie: Voetbal

  1. #631
    CELOPI Racing CPWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Lembeke
    Berichten
    2.960

    Standaard

    Ben geen fan van Anderlecht, maar natuurlijk ben ik nog steeds meer voor een Belgische ploeg dan een buitenlandse. Deze avond heeft Anderlecht volgens mij écht geen geluk gehad met de arbitrage. Jammer, ze verdienden te winnen.
    Grtz Christophe

    Visit
    CELOPI Racing

  2. #632
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
    <..> En dan maar klagen dat onze nationale ploeg het niet goed doet. Moeten Belgische jongeren voor dit soort buitenlanders zonder meerwaarde plaats maken?
    Da's nu iets dat ik al jàren zeg.

    Van al de buitenlanders in de Belgische competitie is er hoop en al 1/3 die een meerwaarde kunnen geven aan de ploeg ..... de andere 2/3 loopt er maar bij om den hoop te vergroten

    Na het "Bosman-arrest" is het veel goedkoper voor de clubs om nen buitenlander aan te trekken in plaats van te investeren in eigen jeugd.
    Vroeger kon een club nog iets verdienen aan een eigen jeugdspeler als deze getranfereerd werd ..... nu gaat en staat de speler waar ie goesting in heeft.
    Zie maar de zaak Dufour - Genk-Standard .... Debeule - Lokeren-Gent
    Speler kan meer verdienen bij een andere club ..... club wil hem niet laten gaan ..... speler dreigt wat met de wet van '77 (toch ergens in die buurt) en club moet speler laten gaan.

    Er moet op dit vlak dringend iets gebeuren qua mentaliteit bij de spelers.

    Zo ken ik een verhaal, me verteld door een bestuurslid van Lokeren een 10tal jaar geleden.
    Jeugdspeler van 17 .... geen toptalent maar toch gene slechte
    Moest bij de voorzitter komen om te praten over een semi-prof contract.
    Diene gast komt samen met nen raadsman .... eist dat hij zoveel per maand wil verdienen of dat ie anders op een ander gaat sjotten.
    Kennen gulder de voorzitter van Lokeren ....
    Hij heeft gene second nog gespeeld bij Lokeren .... of bij een andere club in 1e of 2e.
    Is bij een 1e provincialer gaan spelen.
    Life is a highway to hell

  3. #633
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Straks de wedstrijd Standard-Charleroi. Standard met 2 geschorsten in de verdediging, Sarr en Dante, meer dan waarschijnlijk zal één van de vervangers Fred zijn. Al hoop ik van niet want die lag aan de basis van de 2 verloren punten thuis tegen Mechelen. Door zich 2 maal op dezelfde manier te laten ringeloren bij de tegendoelpunten. Dat soort voetballers moet je niet gaan halen in Brazilië. Er lopen hier toch betere spelers rond in de eigen jeugd! Bij Charleroi is hun topschutter Akpala geschorst.

  4. #634
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Nu maak je in mijn ogen dezelfde fout die veel trainers maken

    Diene Fred. speelt een slechte wedstrijd waar Standard punten in verliest en jij hoopt al dat hij niet meer mag meedoen. Hoe kan diene jongen nu terug vertrouwen krijgen in zijn spel als ie na een slechte match niet meer mag spelen?


    Frederic Dupre is ook zo'n geval ..... vorig jaar een sterkhouder en nu, na een verloren wedstrijd tegen Braga waar hij in de slotfase een beslissende tegenpenalty veroorzaakt mag hij nog amper op de bank plaatsnemen, spelen doet hij niet meer. Nu, tegen Charleroi zit ie op de bank wegens een paar geschorsten in de verdediging.
    Vermoedeljk zal hij tijdens de winterstop Standard verlaten.

    Ook Jovanovic zal hoogstwaarschijnlijk Standard verlaten tijdens de winterstop .... Eric Gerets wil hem graag bij Marseille
    En ge weet wie aandeelhouder is van Standard en Marseille hé
    Life is a highway to hell

  5. #635
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Nee, dat weet ik niet.
    Wie is er aandeelhouder van Standard en Marseille?
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  6. #636
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Nee, dat weet ik niet.
    Wie is er aandeelhouder van Standard en Marseille?
    Luciano D'Onofrio

  7. #637
    Seniel Member Scuderio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    1.644

    Standaard

    en wie's da?
    buiten aandeelhouder van standard en marseille natuurlijk
    Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
    http://scuderio.fotopic.net
    BATracer - Browser Based Race Simulation

  8. #638
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    D'Onofrio is idd aandeelhouder bij beide clubs maar ik had het over Robert Dreyfus.
    Hoofdaandeelhouder bij Marseille ... en hij zit ook in de raad van beheer van Standard.
    Life is a highway to hell

  9. #639
    Seniel Member Scuderio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    1.644

    Standaard

    en wat wilt dat dan zeggen?
    Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
    http://scuderio.fotopic.net
    BATracer - Browser Based Race Simulation

  10. #640
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    toch simpel ....

    Jovanovic is speler van Standard
    Gerits is trainer van Marseille en hij zou graag Jovanovic bij Marseille hebben.

    2 heren die inspraak hebben bij 't beleid bij Marseille hebben ook inspraak bij 't beleid bij Standard.

    Dus, als Marseille echt Jovanovic wil .... dan zullen deze 2 heren er wel voor zorgen dat Jovanovic naar Marseille gaat.
    Life is a highway to hell

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •