Maertens zou plaats moeten maken voor nen Paraguyaan ?
Typisch Brugge tegenwoordig .... nen 2e of 3e rangs buitenlander binnen en nen Belg kan opzij gaan .... een paar goei jongeren zwieren ze buiten zoals o.a. Roelandts (bij Beerschot nu) , op Lokeren loopt er ook ene van Brugge rond.
Vandelanoitte (of zoiets) moet ook weg .... evenals De Cock
2 top eigen jeugd moeten oprotten voor een paar buitenlanders.
Over De Cock heb ik nu wel mijn twijfels want Matthijsen wou hem graag naar Charleroi krijgen.
Eens grote kuis houden zou zeker geen kwaad kunnen .... Vermant, Englebert en een paar buitenlanders mogen gerust in de uitstalraam gezet worden
En wat betreft Balaban
HOUDEN GODVERDOMME .... diene mogen ze nooit wegdoen of de'r moet een iemand een bod doen van boven de 10 miljoen euro natuurlijk maar anders moeten ze diene houden.
Is nen speler die in zijn eentje het verschil kan maken maar nen dweil als Ferrera kon diene niet onder concentratie houden .... gegarandeerd dat ie onder Matthijsen wel gefocust op 't plein zal rondlopen. Onder Matthijsen zal ie nie zeggen dat ie op de bank nie wil zitten want dan zal ie Matthijsen eens leren kennen.
Evenals Blondel .... diene moeten ze ook zeker houden.
Zelfde verhaal als Balaban .... puur de schuld van Ferrera dat het de fout is gegaan met diene jongen.
Nooit begrepen wat men in Belgie ziet in diene Ferrera en heb nooit begrepen waarom iemand als De Gryse bij Brugge de buitenlandse toer optrekt en als het nu nen buitenlander was die iets kan bijbrengen aan de ploeg tot daaraantoe maar diene heb ik bij Brugge nie gezien.
Iemand als Ceh kon vertrekken, diene buitenzwieren was de grootste blunder van de laatste jaren van Brugge samen met Ferrera natuurlijk.