Tegenzet van Telenet ??
Er wat euro's per maand bijlappen zekers ..... ik heb Prime Sport maar als er ene eurocent bijkomt zal ik gene Prime Sport meer hebben.
Ik zal den Engelse voetbal wel missen maar ik betaal gene eurocent meer voor die zogenaamde 3 topwedstijden per weekend uit de belgische competitie.
Life is a highway to hell
STVV - Anderlecht is al jàren één van de leukste wedstrijden van 't jaar .... veelal veel aangenamer en spannender om volgen dan de zogenaamde topmatchen en klassiekers.
Ben al nieuwsgierig welke criteria Telenet gaan hanteren om te bepalen welke wedstrijd een "topper" word.
Elk weekend een wedstrijd van Anderlecht, Club, Genk of Standard en in 't beste geval een ploeg die na 5 speeldagen er ongeluk bovenaan staat ?
Life is a highway to hell
STVV-Anderlecht is misschien leuk maar Anderlecht-STVV?
De criteria zal inderdaad zo iets zijn zoals je zegt. Vorig seizoen ging dat dus de topploegen zijn met Lokeren en Mechelen.
Ben eens aan het zien wat dat maandelijks kost om Telenet te nemen. Huur decoder 8€ en een abonnement op Prime 15€. Voor 23€ heb ik dan het voetbal op Telenet of heb ik het mis?
Bij Belgacom moest je vroeger een abonnement nemen om al het voetbal te zien dat was 20€ maar nu dus gratis. Dus als je beiden neemt dan is het een meerkost van 3€ te maand in vergelijking met vroeger.
Neem gewoon Telenet Goldshake Fibernet+Telefoon+HD Digicorder ipv al die Belgacom briel
Tenzij ge meer dan 1 tv in huis hebt, want dat kunnen de meeste Belgacom lijnen niet aan, dus voor die tweede tv hebt ge dan sowieso toch uwe kabel nodig.
Net zoals het bij Belgacom ook van je verbinding afhangt of je tegelijkertijd naar een programma kan kijken en een ander opnemen. De nieuwe telenet digicorder heeft 3 tuners en je kan dus naar een programma kijken en tegelijkertijd 2 andere opnemen.
Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
http://scuderio.fotopic.net
BATracer - Browser Based Race Simulation