Pagina 203 van 214 EersteEerste ... 103153193201202203204205213 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.021 t/m 2.030 van 2132

Discussie: Voetbal

  1. #2021
    Senior Member stijne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 March 2007
    Berichten
    788

    Standaard Hazard

    Volgens mij verdiende Hazard om op de bank te zitten.
    Inzet = 0, Chadli had inzet maar stelde ook niets voor.
    Mertens en Kompany waren de beste spelers op het veld.
    Ontgoochelend is het!
    Eerst de blunder van Van Buyten in Duitsland, dan in Turkije nog eens en die 4-4 tegen Oostenrijk!

  2. #2022
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stijne Bekijk bericht
    Ontgoochelend is het!
    Eerst de blunder van Van Buyten in Duitsland, dan in Turkije nog eens en die 4-4 tegen Oostenrijk!
    Inderdaad ontgoochelend! Maar 2 op 9 thuis tegen Duitsland, Oostenrijk en Turkijke is te weinig als je je wil kwalificeren voor het EK. We konden ze alle 3 gewonnen hebben maar winnen er geen één van. Je kan natuurlijk altijd wat pech hebben, maar 3 keer? Volgens mij ligt de oorzaak dan nog ergens anders.

  3. #2023
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Een gelijkspel tegen Turkije.
    Er was nog niet zolang geleden een tijd dat men met een gelijkspel tegen de Turken zeer tevreden was ..... waarom nu dan niet ?

    Omdat de media gans den boel weer heeft opgeblazen en nog doet.
    Zie maar naar het zogenoemde incident met de vervanging van Hazard ..... de media is da weer aan 't opblazen dat het gene naam heeft.
    Nen speler die vervangen word MOET ontevreden zijn. Nen speler die content is dat hij word vervangen heeft een verkeerde ingesteldheid.

    Al bij al hebben ze niet slecht gespeeld maar echt uitgespeelde kansen waren wel schaars vond ik .... spijtig van diene penalty maar da kan gebeuren hé.


    Wat betreft het nog kunnen kwalificeren voor het EK
    Na de start met 0 op 6 geloofde ik er niet meer in en da's nog niet veranderd.
    De 2 volgende wedstrijden, uit naar Azerbeidzjan en thuis tegen Kazachstan moeten een 6 op 6 opleveren en dan hebben ze nog een waterkansje om de baragewedstrijden te halen.
    Hopelijk denkt Duitsland aan het feit wat ze ons in 40-45 hebben aangedaan en gaan ze winnen in Turkije en spelen ze tegen ons in de laatste wedstrijd met hun C-elftal.
    Life is a highway to hell

  4. #2024
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Een gelijkspel tegen Turkije.
    Er was nog niet zolang geleden een tijd dat men met een gelijkspel tegen de Turken zeer tevreden was ..... waarom nu dan niet ?
    Is inderdaad niet slecht Dead_Man maar in de situatie dat we nu zitten is het te weinig. Win je thuis tegen Duitsland en Oostenrijk dan is er nu geen vuiltje aan de lucht.

  5. #2025
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Winnen tegen Duitsland .... de bende van Guy Thys zou dat gekunnen hebben ja maar voor gans de generaties duivels van na Guy Thys is dat nen droom.
    Als ge met Duitsland in een groep zit moet ge van te voren al een 0 op 6 of als de Duitsers eens uitzonderlijk een mindere dag hebben een 1 op 6 incalculeren .... da's nu eenmaal de realiteit.

    De 3e goal van de Turken .... dat was pech.
    De 4e goal van de Oostenrijkers .... dat was een stommiteit.

    Dit zijn de 2 momenten in deze EK campagne die Belgie gaan doen thuisblijven. Vallen deze 2 goals niet dan is er nu geen vuiltje aan de lucht.
    Life is a highway to hell

  6. #2026
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Winnen tegen Duitsland .... de bende van Guy Thys zou dat gekunnen hebben ja maar voor gans de generaties duivels van na Guy Thys is dat nen droom.
    Als ge met Duitsland in een groep zit moet ge van te voren al een 0 op 6 of als de Duitsers eens uitzonderlijk een mindere dag hebben een 1 op 6 incalculeren .... da's nu eenmaal de realiteit.
    Ik weet het winnen tegen Duitsland is ver van evident. Maar neem nu zoals je zegt dat Duitsland een mindere dag heeft en Belgie een begenadigde dag heeft. Je weet wel z'on wedstrijd die je 9 op de 10 keer verliest maar toch 1 keer wint. Je moet ook eens kunnen stunten vind ik.

  7. #2027
    Senior Member Renaat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 May 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    1.040

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
    Ik weet het winnen tegen Duitsland is ver van evident. Maar neem nu zoals je zegt dat Duitsland een mindere dag heeft en Belgie een begenadigde dag heeft. Je weet wel z'on wedstrijd die je 9 op de 10 keer verliest maar toch 1 keer wint. Je moet ook eens kunnen stunten vind ik.
    Misschien gunnen de Duitsers het de Belgen wel

  8. #2028
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    De "Pro League"
    Hoe maken we het de supporters beu om naar de voetbal te kijken en geld .... da's blijkbaar de 2 dingen die deze bende bezig houd tegenwoordig.

    Het nieuwe voetbalcontract is daar het zoveelste bewijs van. Het brengt hun 55 miljoen per jaar op maar de gewone voetballiefhebber is de sigaar.

    Telenet mag elke speeldag 3 wedstrijden kiezen die ze rechtstreeks willen uitzenden , de andere 5 worden uitgezonden door Belgacom TV
    Dus, iemand die de voetbal serieus wil volgen moet een abonnement nemen op Telenet Prime sport en op Begacom TV 11 .... 2 verschillende abonnementen en 2 decoders
    Iemand die bijvoorbeeld alle wedstrijden van een bepaalde club wil zien is verplicht om 2 decoders aan te schaffen want de ene week kan die wedstrijd van zijn club uitgezonden worden op Telenet en de andere week op Belgacom.
    Ook heb ik al gelezen dat de wedstrijden van Anderlecht, Club, Standard en Genk, toch de 4 topploegen van Belgie, niet alleen op Telenet te zien zullen zijn, spelen deze ploegen op zaterdagavond zijn ze te zien op Belgacom. Enkel de wedstrijden op vrijdagavond, zondagvooravond en zondagavond komen op Telenet, de zaterdagavondwedstrijden zijn te zien op Belgacom.

    En dan gaan de samenvattingen van de VRT naar de VTM ..... dus, tussen elke wedstrijdsamenvatting en pak reclame en voor de rest de commentaar van diene irritante robin janssens.


    En dan lees ik nu dat de geldwolven van de Pro League van plan zijn om de Belgische Beker te willen boycotten omdat ze daar te weinig geld voor krijgen wat betreft de Tv-uitzendingen.
    Life is a highway to hell

  9. #2029
    Senior Member Schumi_09's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 February 2010
    Berichten
    709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    De "Pro League"
    Hoe maken we het de supporters beu om naar de voetbal te kijken en geld .... da's blijkbaar de 2 dingen die deze bende bezig houd tegenwoordig.

    Het nieuwe voetbalcontract is daar het zoveelste bewijs van. Het brengt hun 55 miljoen per jaar op maar de gewone voetballiefhebber is de sigaar.

    Telenet mag elke speeldag 3 wedstrijden kiezen die ze rechtstreeks willen uitzenden , de andere 5 worden uitgezonden door Belgacom TV
    Dus, iemand die de voetbal serieus wil volgen moet een abonnement nemen op Telenet Prime sport en op Begacom TV 11 .... 2 verschillende abonnementen en 2 decoders
    Iemand die bijvoorbeeld alle wedstrijden van een bepaalde club wil zien is verplicht om 2 decoders aan te schaffen want de ene week kan die wedstrijd van zijn club uitgezonden worden op Telenet en de andere week op Belgacom.
    Ook heb ik al gelezen dat de wedstrijden van Anderlecht, Club, Standard en Genk, toch de 4 topploegen van Belgie, niet alleen op Telenet te zien zullen zijn, spelen deze ploegen op zaterdagavond zijn ze te zien op Belgacom. Enkel de wedstrijden op vrijdagavond, zondagvooravond en zondagavond komen op Telenet, de zaterdagavondwedstrijden zijn te zien op Belgacom.

    En dan gaan de samenvattingen van de VRT naar de VTM ..... dus, tussen elke wedstrijdsamenvatting en pak reclame en voor de rest de commentaar van diene irritante robin janssens.


    En dan lees ik nu dat de geldwolven van de Pro League van plan zijn om de Belgische Beker te willen boycotten omdat ze daar te weinig geld voor krijgen wat betreft de Tv-uitzendingen.
    Nieuwe stunt van Belgacom: Alle matchen gratis!
    #GetWellSoonMichael #KeepFightingSchumi #Win92

  10. #2030
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 July 2007
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    1.976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    En dan gaan de samenvattingen van de VRT naar de VTM ..... dus, tussen elke wedstrijdsamenvatting en pak reclame en voor de rest de commentaar van diene irritante robin janssens.
    Oke Robin Janssens heeft nogal wat show maar een echte fan van Frank Raes was ik nu ook niet. Een vraag van Raes naar Bolat onlangs in extra time. Is de eerste keeper van de Turkse nationale ploeg (Demirel) nog altijd samen met Miss België?

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •