Pagina 194 van 214 EersteEerste ... 94144184192193194195196204 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.931 t/m 1.940 van 2132

Discussie: Voetbal

  1. #1931
    Senior Member GioRallyReport's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 March 2007
    Berichten
    3.702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dragu Bekijk bericht
    en daarkomen en nog nikske zien zekers ?
    ja kwa resultaat is t de laatste weken al niks zien !

    Kga zondag be ne lekkere Leffe , warm in de cafe op tv zien zijn en erna t veldrijden kijkken zijn
    Ik geef u groot gelijk en laat die Leffe smaken !!!
    Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, . but rather to skid in sideways, totally worn out,shouting..... . "holy crap, what a ride!"

    GioRallyReport


  2. #1932
    Senior Member Holkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Voorschoten (nl)
    Berichten
    1.562

    Standaard

    Woehoe !!! 0-3 in België!!!

    Tralalalalalala...
    Vice allround prono kampioen 2009 en 2010 na herberekening Grungie..., Formule 1 manager team kampioen 2010 (samen met Juha)

  3. #1933
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Holkers Bekijk bericht
    Woehoe !!! 0-3 in België!!!

    Tralalalalalala...
    en dat zijn geen overdreven cijfers hé
    en ik vond Ajax niet overdreven sterk ..... wil véél zeggen over de zwakte van Anderlecht.

    Den tijd dat de Belgische ploegen iets voorstelde in Europa is al lang verleden tijd.
    Aan een CL meedoen is een droom .... en in de Europa League de poules overleven kan nog nipt.
    Life is a highway to hell

  4. #1934
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Is er nog iemand de soep van de pro league aan 't volgen .... en snapt er iemand nog iets van ?

    Eerst stemt een 2/3 meederheid voor afschaffing van de play-offs en terug 18 ploegen in 1e klasse.
    11 ploegen zijn voor terug 18, enkel Standard wenst 16 ploegen zonder play-offs en de zogenaamde grote 4 zijn hier vierkant tegen.
    Waarom ze zich de grote 4 noemen is me wel een raadsel ..... Anderlecht en Club : akkoord, Genk tot daarentoe maar Gent Wat hebben die al bewezen ?

    Nu zouden een deel van de kleine 11 bereid zijn voor 16 + play-offs te stemmen nadat ze geld zijn aangeborden door de grote 4.

    En nu gaan ze het degradatie naar 2 klasse ook hervormen
    Overal ter wereld, in alle competities degradeerd de laatste naar een klasse lager.
    De soepkiekens hier in Belgie gaan dat nu laten afhangen van de resultaten van de laatste 3 jaar en de ploeg die degradeerd krijgt nog een beloning van 1 miljoen euro

    Zo zou het kunnen zijn dat een bepaalde ploeg 2 seizoenen 14e eindigd en dit seizoen 10e toch nog degradeerd en de ploeg die dit seizoen laatste eindigd in 1e klasse mag blijven.

    Ik vind de play-off formule al iets belachelijk ..... maar die degradatie-formule is te zot om woorden, zoiets kan alleen in Belgie.

    Heb altijd al geweten dat ik in een apeland woon.
    Laatst gewijzigd door Dead_Man; 24 February 2011 om 19:06
    Life is a highway to hell

  5. #1935
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Toen ik het deze week in mijn gazet las heb ik toch ook effe mijn haar moeten krabben.

    volgens een poll onder 'jan-modaal-de-voetbalkijker' is de grote meerderheid tegen de play-offs omdat je na een minder seizoen toch nog europees kan spelen. (of zelfs kampioen worden) Zo was Genk vorig seizoen pas 11e na de reguliere competitie maar haalden ze uiteindelijk nog en Europees ticket binnen.
    Persoonlijk vind ik dit nu wel kunnen want dit is nu net de essentie van play-offs. En als het kan in andere sporten (basket, volley, handbal,.....) dan moet het ook kunnen in het voetbal.

    Maar dit terzijde.
    Hoe ga je diezelfde 'jan-modaal-de-voetballiefhebber' nu wijsmaken dat je pakwag 10 of 11 kun finishen in de competitie en och nog degraderen? Dat de ploeg die laatste eindigt niet noodzakelijk degradeerd? Dat is al altijd zo geweest...
    En dan krijgt diegene die degradeert nog eens een bonus van 1 miljoen euro'kes. Straks gaan ze nog express verliezen om die premie binnen te halen....

    Maar wat ik mij dan afvraag... hoe gaan ze dat dan doen met ploegen die nog maar 1 of 2 seizoenen in eerste klasse hebben gespeeld?
    Zullen clubs die promoveren uit 2e wel een eerlijke kans krijgen om in eerste te blijven?


    We leven inderdaad in een apenland, Dead_Man. We hebben geen regering, de priesters kunnen niet van de klein mannen afblijven, de flikken maken een zootje van elk onderzoek en gedetineerden kunnen gewoon met wat beddenlakens uit het cachot ontsnappen.
    Vind je het dan echt zo abnormaal dat ze er bij de voetbalbond zo'n zootje van maken?
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  6. #1936
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Hoe ga je diezelfde 'jan-modaal-de-voetballiefhebber' nu wijsmaken dat je pakwag 10 of 11 kun finishen in de competitie en och nog degraderen? Dat de ploeg die laatste eindigt niet noodzakelijk degradeerd? Dat is al altijd zo geweest...
    En dan krijgt diegene die degradeert nog eens een bonus van 1 miljoen euro'kes. Straks gaan ze nog express verliezen om die premie binnen te halen....

    Maar wat ik mij dan afvraag... hoe gaan ze dat dan doen met ploegen die nog maar 1 of 2 seizoenen in eerste klasse hebben gespeeld?
    Zullen clubs die promoveren uit 2e wel een eerlijke kans krijgen om in eerste te blijven?


    We leven inderdaad in een apenland, Dead_Man. We hebben geen regering, de priesters kunnen niet van de klein mannen afblijven, de flikken maken een zootje van elk onderzoek en gedetineerden kunnen gewoon met wat beddenlakens uit het cachot ontsnappen.
    Vind je het dan echt zo abnormaal dat ze er bij de voetbalbond zo'n zootje van maken?
    Het is een bekend feit dat véél ploegen die zakken uit 1e klasse financiele problemen krijgen het seizoen erop wegens minder inkomsten van o.a. publieke opkomst en TV rechten en die "bonus" van 1 miljoen zou dat moeten compenseren.
    Ik kan dit wel begrijpen want al véél ploegen zijn hierdoor tenonder gegaan aan de vergeetput zoals men 2e klasse ook noemt.
    Maar 1 miljoen euro extra butget in 2e klasse is iets enorm ..... wetende dat momenteel in 2e klasse maar 1 ploeg is met een seizoenbudget van iets mee dan 1 miljoen euro ....de ploeg niet meegerekend is het gemiddelde budget in 2e klasse : 515.000 euro.


    Wat betreft die ploegen die nog maar 1 of 2 seizoen meedraaien in 1e, hierover heb ik al 2 versies gelezen
    - de punten die ze verdiend hebben in 1e en een bepaald percentage van de punten die ze in 2e klasse hebben behaald.
    - andere versie zou een gemiddelde van het puntentotaal uit 1e zouden ze krijgen.


    Idd Grungie , ik verschiet daar niet van .... die van de voetbalbond zijn gewoonweg jaloers.
    Met bijna alles in Belgie word er gelachen in 't buitenland .... dus zij zijn daar jaloers op geworden, daarmee vinden ze zoiets uit.
    Life is a highway to hell

  7. #1937
    Senior Member Schumi_09's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 February 2010
    Berichten
    709

    Standaard

    It's all about the money..

    Supporters en hun mening?? Ze kunnen de pot op.

    Triestig, heel triestig!
    #GetWellSoonMichael #KeepFightingSchumi #Win92

  8. #1938
    Senior Member Holkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Voorschoten (nl)
    Berichten
    1.562

    Standaard

    Woehoe!!! ! ! tralalala!!!


    2-0 in eigen huis en Anderlecht had NIETS in te brengen! Helemaal NIETS! Er was 1 slimme speler van Anderlecht, Boufassa. Die zag de bui al hangen en heeft zich maar ziek afgemeld...


    Nu tegen Spartak Moskou... koud...
    Vice allround prono kampioen 2009 en 2010 na herberekening Grungie..., Formule 1 manager team kampioen 2010 (samen met Juha)

  9. #1939
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Holkers Bekijk bericht
    Woehoe!!! ! ! tralalala!!!


    2-0 in eigen huis en Anderlecht had NIETS in te brengen! Helemaal NIETS! Er was 1 slimme speler van Anderlecht, Boufassa. Die zag de bui al hangen en heeft zich maar ziek afgemeld...


    Nu tegen Spartak Moskou... koud...
    in feite niks om trots op te zijn hé Holkers .... maar 2-0.
    maar ik kan Ajax geen ongelijk geen ... waarom u moe maken want den tegenstander loopt er toch maar wat bij om den hoop te vergroten en ik heb eens gelezen dat Ajax de competitie belangrijker vind dat dit europees voetbal.
    Life is a highway to hell

  10. #1940
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    De pipo's van de "Pro League" hebben vandaag gestemt en besoten dat de competitie zoals we ze nu kennen nog voor de komende 3 seizoen zo gaat blijven.
    - play-off 1 : 6 ploegen met halvering van de behaalde punten.
    - play-off 2 : 8 ploegen verdeeld over 2 poules die terug vanaf 0 punten beginnen.

    Alleen het degradatieduel moet nog uitgewerkt worden.
    Wat ik vandaag heb gelezen gaat het een ingewikkeld boeltje worden maar 't komt er op neer dat de laatste uit de stand kan meedoen aan play-off 2 en dat de nummers 12 en 14 een onderling duel meten spelen van 5 wedstrijden. De verliezer hiervan zakt naar 2e en krijgt 1 miljoen euro en de winnaar moet de eindronde van 2e klasse spelen.
    Wie de 2 ploegen worden die het degradatieduel moeten spelen word bepaald door het aantal punten dat ze verdiend hebben de afgelopen 3 seizoenen.

    Nog iets nieuws .... elke ploeg die zich niet kunnen plaatsen voor play-off 1 krijgen 250.000 euro.
    Dus, een paar ploegen die het wat financieel moeilijk hebben gaan zich NIET willen plaatsen.

    Met andere woorden .... gans deze geld-constructie riekt naar competitievervalsing.
    Life is a highway to hell

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •