Pagina 154 van 214 EersteEerste ... 54104144152153154155156164204 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.531 t/m 1.540 van 2132

Discussie: Voetbal

  1. #1531
    Senior Member Dragu's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Zoutleeuw
    Berichten
    2.709

    Standaard

    Laat Zacky maar rustig bezig zijn in brugge , is goed bezig

  2. #1532
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CPWRC Bekijk bericht
    En uiteindelijk staat Club Brugge nog altijd 3e. Toch niet slecht?
    Voor die mannen wordt het gewoon tijd dat ze de knop eens omdraaien. 't Zit gewoon wat tegen. Nog een klein beetje werk aan het elftal, en dan zal het wel vanzelf komen...

    PS : Ook Standardfan!
    Voila zo is het , voor de moment zit alles gewoon tegen voor Club. Het kan een tijdje duren voor ze er weer uitgeraken en hopelijk moeten we er niet lang meer op wachten.
    Ik ben ook Club Brugge fan ik zie ook in dat het niet enkel aan de trainer ligt, het is Jacky niet die op het plein staat hé, tzijn nog altijd de spelers die het moeten waarmaken.

  3. #1533
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Tuurlijk ligt het niet volledig aan de trainer .... als de spelers niet willen of kunnen kan je als trainer weinig doen.
    Maar het valt me enorm op dat sjakie enorm veel krediet krijgt van 't bestuur ... veel meer dan zijn voorgangers.


    En Badday .... laat diene "messchien" maar weg hóór
    Ciman is gekomen op vraag van Sjakie .... kende hem van in zijne tijd bij Charleroi.
    Ook Evans is op zijn vraag gekomen alsook Geeraerts nadat ie te weten kwam dat ie weg kon bij Standard .... en als ik me niet vergis stond Simaeys ook op zijn verlanglijstje.
    Life is a highway to hell

  4. #1534
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Bij Club gebeuren toch vreemde zaken tegenwoordig ...

    (bijna) iedereen is er van overtuigd dat de verdediging van Club versterking kan gebruiken maar wat doen ze bij Club ..... ze zijn bezig met hun middenveld buiten te gooien.
    Van Heerlen mag vertrekken .... en Leko is nu ook weg, hij speelt nu voor Beerschot.

    Wat is Sjakie van plan ?
    Life is a highway to hell

  5. #1535
    Senior Member Badday's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    620

    Standaard

    Als ze 2 middenvelder kopen, is het volgens mij logisch dat er ook een paar middenvelders de club verlaten hé. Ik vermoed dat Clement een rij achteruit zal vliegen, en daar met alcaraz, simaeys, klukowski en de mets vaste verdediging zal worden.. Of toch zoiets
    F1 Manager van het jaar 2005.
    Vice-Polepositionkampioen 2005 én 2008
    Vice-Pronokampioen 2006

  6. #1536
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Berichten
    560

    Standaard

    En Badday .... laat diene "messchien" maar weg hóór
    Ciman is gekomen op vraag van Sjakie .... kende hem van in zijne tijd bij Charleroi.
    Ook Evans is op zijn vraag gekomen alsook Geeraerts nadat ie te weten kwam dat ie weg kon bij Standard .... en als ik me niet vergis stond Simaeys ook op zijn verlanglijstje.[/quote]
    Akpala ook,evens,ciman heeft alles gekregen wat die vroeg;terwijl sterke jan niets kreeg.Dan hoor je hier telkens die zever dat het nog de schuld van de tariner niet is.Jongens toch of willen jullie het niet zien.

  7. #1537
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Berichten
    560

    Standaard

    Ik vraag me dan af wiens zijn schuld het dan wel eigenlijk is.Devroe,jacky en zakkenvuller dhooghe of de toeschouwer die eens goed voetbal wil zien.Want zeg het de laatste 2 jaar hebben ze nog niets laten zien.

  8. #1538
    Senior Member Badday's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Warlord Bekijk bericht
    Ik vraag me dan af wiens zijn schuld het dan wel eigenlijk is.Devroe,jacky en zakkenvuller dhooghe of de toeschouwer die eens goed voetbal wil zien.Want zeg het de laatste 2 jaar hebben ze nog niets laten zien.
    Correctie gast, de laatste 4 jaar Ik zeg niet dat de trainer er niets kan aan doen hé, maar het is niet enkel de trainer. Volgens ik jou hoor spreken moet je gewoon jacky buitengooien en bvb Ceulemans in de plek zetten, en dan gaat Club plots swingen dat geen enkele ploeg uit België nog maar een kansje maakt om tegen Club een punt te pakken.
    F1 Manager van het jaar 2005.
    Vice-Polepositionkampioen 2005 én 2008
    Vice-Pronokampioen 2006

  9. #1539
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Berichten
    560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badday Bekijk bericht
    Correctie gast, de laatste 4 jaar Ik zeg niet dat de trainer er niets kan aan doen hé, maar het is niet enkel de trainer. Volgens ik jou hoor spreken moet je gewoon jacky buitengooien en bvb Ceulemans in de plek zetten, en dan gaat Club plots swingen dat geen enkele ploeg uit België nog maar een kansje maakt om tegen Club een punt te pakken.
    Voila,om ook maar gelijk te hebben verdraaid men helemaal de boel.Ik heb nergens gezegd dat club daar voor beter zou spelen of swingen maar slechter kan het niet.Zijn voorgangers hebben veel minder geluk gehad dan jacky en moesten al vlugger ophoepelen.Neen,maar hij heeft wel duidelijk meer kwaliteit gekregen dan zijn voorgangers.

  10. #1540
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Idd Warlord .... verdraaien of uit context trekken

    Het enige wat ik en ook Warlord willen zeggen is dat Sjakie veel meer krediet krijgt van 't bestuur dan zijn 2 voorgangers.
    PLUS
    Ceulemans en Ferrera moesten het doen met de spelers die beschikbaar werden gesteld door 't bestuur .... Sjakie heeft zijn verlanglijstje gegeven en 75% ervan gekregen.

    Wij hebben nergens gesproken over "swingend voetbal" nadat Sjakie zou buiten worden gegooid .... feit is dat Club al een jaar of 4 geen goed voetbal speelt.
    Ceulemans en Ferrera moesten hiervoor weg maar Sjakie mag blijven, ook al zijn zijn rsultaten minder dan wat zijn 2 voorgangers konden voorleggen.
    Life is a highway to hell

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •