Pagina 152 van 214 EersteEerste ... 52102142150151152153154162202 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.511 t/m 1.520 van 2132

Discussie: Voetbal

  1. #1511
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
    Het valt me op Dead_Man dat je vrij krities bent tegenover Van Holsbeeck. Niet alleen in dit bericht maar ook in eerdere berichten. Nochtans is Van Holsbeeck niet de enige die 3e rangbuitenlanders aantrekt. Brugge, Standard, Genk, Gent en bij uitbreiding de ganse competitie zit in dat zelfde potje te roeren.
    Idd Club is ook zo eentje, er zit daar een enorm goeie talentvolle middenvelder bij de beloften die zeker in de A-kern zou mogen voetballen maar nee laat maar die buitenlanders komen.

    Ik hoop dat die speler nu geen aanbiedingen meer weigert zoals hij dat enkele jaren geleden gedaan heeft met Ajax.

  2. #1512
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
    Het valt me op Dead_Man dat je vrij krities bent tegenover Van Holsbeeck. Niet alleen in dit bericht maar ook in eerdere berichten. Nochtans is Van Holsbeeck niet de enige die 3e rangbuitenlanders aantrekt. Brugge, Standard, Genk, Gent en bij uitbreiding de ganse competitie zit in dat zelfde potje te roeren.
    Idd Tom
    Andere clubs doen dit ook ..... maar voor clubs zoals o.a. Lokeren, Mechelen en noem maar op kan dit het verschil tussen dood en leven zijn. Zie maar wat Lokeren, ze halen alle jaren een pak buitenlanders naar Daknam en af en toe zit daar een goudhaantje bij. Zie maar wat ze krijgen voor Maazzou .... da's bijna de helft van hun jaarbudget dat ze voor 1 speler krijgen. In 't verleden hebben ze nen zeker Koller voor een schel hesp naar daknam gehaald en voor veel geld doorgekocht aan Anderlecht.

    Maar deze politiek van overleven van de kleintjes stoort me aan de groten .... en in 't bijzonder aan Van Holsbeek, wetende wat ie al heeft uitgestoken bij RWDM en Lierse
    Life is a highway to hell

  3. #1513
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Wat betreft Club Brugge ....

    Ik heb de indruk dat Sjakie daar een zwaar, tot in de kleinste details geregeld contract heeft.
    Ceulemans en andere voormalige club trainers werden al voor véél minder op de kasseien gezet
    Life is a highway to hell

  4. #1514
    Banned
    Geregistreerd
    24 March 2007
    Locatie
    Roeselare
    Berichten
    659

    Standaard

    Welke trainer er ook op dat veld staat te schreeuwen, het moeten nog altijd de spelers zijn die de doelpunten vermijden en maken.
    En nu gaat het idd wat slechter met club, maar kan alleen maar beteren?

  5. #1515
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Berichten
    560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alexen Bekijk bericht
    Welke trainer er ook op dat veld staat te schreeuwen, het moeten nog altijd de spelers zijn die de doelpunten vermijden en maken.
    En nu gaat het idd wat slechter met club, maar kan alleen maar beteren?
    Komaan doe effe normaal,kan alleen maar beteren.We horen dat liedje nu al 2 jaar ,de schuld ligt vooral bij de trainer .Als ge al niet kan winnen tegen roeselare en dan thuis dan short er wel degelijk iets,maar denk eerder dat de spelers het voren zeggen hebben en niemand anders.Heeft al genoeg spelers gehad en sterke jan moest voor minder gaan.

  6. #1516
    Senior Member Badday's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Warlord Bekijk bericht
    Komaan doe effe normaal,kan alleen maar beteren.We horen dat liedje nu al 2 jaar ,de schuld ligt vooral bij de trainer .Als ge al niet kan winnen tegen roeselare en dan thuis dan short er wel degelijk iets,maar denk eerder dat de spelers het voren zeggen hebben en niemand anders.Heeft al genoeg spelers gehad en sterke jan moest voor minder gaan.
    Volgens mij ligt het totaal niet aan de trainer. Zowel Ceulemans als Emilio F. hebben het geprobeerd, zonder resultaat. Nu met Jacky hetzelfde. Tgaat al jaren slecht bij Club. En dat ligt niet aan de trainer.
    F1 Manager van het jaar 2005.
    Vice-Polepositionkampioen 2005 én 2008
    Vice-Pronokampioen 2006

  7. #1517
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Berichten
    560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badday Bekijk bericht
    Volgens mij ligt het totaal niet aan de trainer. Zowel Ceulemans als Emilio F. hebben het geprobeerd, zonder resultaat. Nu met Jacky hetzelfde. Tgaat al jaren slecht bij Club. En dat ligt niet aan de trainer.
    In mijn ogen hadden zijn voorgangers niet hetzelde materiaal wat mathijsen nu wel heeft.Maar als je de beste middenvelder van brugge op de bank zet(elrio) en mag ook weg van het bestuur.Dan weet je het wel dat het een pot nat is.

  8. #1518
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alexen Bekijk bericht
    Welke trainer er ook op dat veld staat te schreeuwen, het moeten nog altijd de spelers zijn die de doelpunten vermijden en maken.
    En nu gaat het idd wat slechter met club, maar kan alleen maar beteren?
    Dat is inderdaad zo ..... de tariner mag doen wat ie wil, als de spelers nie willen lukt het nie.

    Maar ik vind het vreemd dat in 't verleden bij Club trainers zijn buitengegooid zoals club icoon Jan Ceulemans met resultaten die veel beter waren dan wat Sjakie nu kan voorleggen.

    Wat betreft het spelersmatriaal ... sjakie heeft gevraagt en gekregen
    Life is a highway to hell

  9. #1519
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Berichten
    560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Dat is inderdaad zo ..... de tariner mag doen wat ie wil, als de spelers nie willen lukt het nie.

    Maar ik vind het vreemd dat in 't verleden bij Club trainers zijn buitengegooid zoals club icoon Jan Ceulemans met resultaten die veel beter waren dan wat Sjakie nu kan voorleggen.

    Wat betreft het spelersmatriaal ... sjakie heeft gevraagt en gekregen
    Voila dead man,volledig juist.Dus schuld van de trainer.

  10. #1520
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 June 2007
    Locatie
    Roeselare-Beveren
    Berichten
    582

    Standaard

    De eerste serieuze test zal KVM zijn. Dan zijn Vadis en Kruska inzetbaar, en komen Sonck en Alcaraz (toch 2 sterkhouders) terug uit blessure.
    Met de achterlijn die tegen Roeselare speelde zou je moeite hebben om in eerste te blijven.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •