Pagina 10 van 214 EersteEerste ... 891011122060110 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 2132

Discussie: Voetbal

  1. #91
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duvalthebest Bekijk bericht
    Idd die buffer is nodig in Belgie maar kijk eens in Engeland.
    Het zijn daar nog veel ferventere supporters dan in belgie denk ik en die houden zich tenminste kalm en zitten soms op enkele meters van mekaar in het stadion zonder boel te zoeken. Dat zijn pas echte supporters !
    Idd, Engeland is een vb. van hoe het moet in een stadion. Iemand die daar iets probeert wordt door de flikken achter 't hoekse bewerkt en krijgt een serieuze boete boven het stadion verbod.

    Engeland buiten het stadion echter

  2. #92
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Tja, Engeland
    Laten we zeker niet de jaren '80 vergeten hé ...... alle weken was het ginds dikke boel in de stadions .... ook als de Engelse ploegen naar 't vasteland moesten was het altijd dikke boel met als trieste hoogtepunt den Heizel in '85.

    Maar je hebt wel 2 soorten voetbal "supporters" !!!!!!
    Diegene die naar de voetbal gaan voor de voetbal en hun ploeg ...... en ge hebt er die zich gene bal van de voetbal interesseren maar alleen uit zijn op amok maken.

    Ik was er toen bij op den Heizel in '85 ..... 'k stond bovenaan in het vak van waaruit de hooligans vak Z bestormden ..... 't eerste wat een paar Liverpoolfans naast ons zeiden was "God, not again" (woorden die ik nooit vergeet) ..... we hebben toen het den Heizel verlaten (veel geld betaald en gene voetbal gezien) en een pint gaan drinken met die gasten.

    In diene tijd zijn de Engelse ploegen voor een paar jaar verbannen uit Europa en toen heeft de Engelse regering ingegrepen .....
    Overal nieuwe stadions of renoveren en strenge straffen voor diegene die zich misdragen in het stadion .... bijvoorbeeld, het gras betreden staat gelijk aan levenslang verbod om nog in een stadion te komen.
    Nu moogt ge nen Engelsman met vanalles straffen maar de voetbal is heilig voor die gasten.
    En ge ziet .... die strenge aanpak heeft daar geholpen.
    Daar moeten ze niet meer achter de prikkeldraad zitten.

    In Nederland is 't al zo, ook veel strenger geworden en in de stadions is 't al veel rustiger.
    Het word tijd dat men in Belgie ook eens deftig begint op te treden ..... dan kan hier de prikkeldraad ook weg wat toch veel leuker is om naar da spelleke te kijken hé


    Wel is 't regelmatig nog dikke boel als de Engelsen naar 't vasteland komen, in feite niet alleen de Engelsen hé ..... ook de bende van een paar Hollandse ploegen kunnen er wat van .... maar 't zijn altijd een minderheid die amok beginnen maken ... een minderheid die zich van 't voetbal zelf niks aantrekken.
    Life is a highway to hell

  3. #93
    Senior Member Dragu's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Zoutleeuw
    Berichten
    2.709

    Standaard

    Idd Engeland is schitterend om te gaan kijkken .
    Over 2 jaar naar Chelsea gaan kijkken , gewoon prachtig .
    Hoop vlug es naar Liverpool te gaan kijkken of wel naar Rangers - Celtic .

    Kga ook regelmatig naar Feyenoord kijkken , en daar draait het regelmatig anders uit . Maar zoals het hier nog is geschreven , de meerderheid moet buigen voor enkele honderde .

  4. #94
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Ik heb al 1 keer het genoegen gehad om op Anfield Road Liverpool aan 't werk te zien tegen Tottenham
    Het moment dat de spelers 't terrein opkomen ..... wanneer de kop "you'll never walk alone" aansteekt .....

    Man man man .... stuk voor stuk "kiekevlees" momenten


    Tot een jaartje of 5 geleden gingen ik met een paar vrienden nen keer of 4 per seizoen naar Tottenham kijken.
    's morgens vertrekken .... bootje op .... treintje richting Londen .... metro .... voetbal ...... en weer naar huis.

    Onvergetelijke zaterdagen waren dat.
    Life is a highway to hell

  5. #95
    CELOPI Racing CPWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Lembeke
    Berichten
    2.960

    Standaard

    Kan't geloven .. De match op Anfield tegen Chelsea in de CL laatstleden was ook al kippevel van achter uwe tv!
    Grtz Christophe

    Visit
    CELOPI Racing

  6. #96
    Member Gillio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Locatie
    Ruiselede
    Berichten
    66

    Standaard

    Kleine prono voor woensdag ...

    Liverpool of AC Milan ...

    Ik gok op de itialanen: 1-2
    Want volgens mij komen ze dit moment iets
    sterker voor de dag.
    uw makelaar - de beste verzekering !

  7. #97
    Man Myth Legend riddler's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Tongeren
    Berichten
    2.057

    Standaard

    Ik denk ook dat Milan de sterkste ploeg is, maar Liverpool kan op karakter wel winnen. Dus hopelijk een goede wedstrijd met veel kijkplezier!
    F1 Prono- en pronocriteriumkampioen 2006, 3e plaats F1 Prono 2008, F1 Pronokampioen 2011, 2e plaats Pronocriterium 2011
    foto's & video's autosport @ www.krisgilissen.net

  8. #98
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    295

    Standaard

    Ik gok op Liverpool, vooral omdat ik ook wil dat Liverpool wint. Milan heeft volgens mij wel de betere ploeg maar in een champions league finale kan het alle kanten uit, kijk maar naar de finale in het seizoen 2004-2005 tussen beide ploegen. Als het weer zo een finale wordt, dan mogen we niet klagen.

  9. #99
    Senior Member Skodaracer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Wervik
    Berichten
    615

    Standaard

    Milan zal wel geleerd zijn na het verlies tegen Liverpool in een vorige finale dus:

    1-0 (doelpunt Kaka' in de 42ste minuut)

  10. #100
    Senior Member SKJEF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    3.338

    Standaard

    hopelijk wordt het Liverpool !
    Die strijden tenminste als leeuwen !
    Hou niet van het voetbal van Milan, hopelijk scoort Liverpool eerst, anders halen de spaghettifretters hun gevreesde uitgekookt catenacciovoetbal boven met veel tirlantijntjes, vallen, tijdrekken, comedia del arte enz.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •