Oorspronkelijk geplaatst door
Tom
Veel leesplezier Dead Man
We hebben ook geen z'on brede kern als Anderlecht en Brugge. Als je ziet wat Anderlecht nog op de bank en in de tribunes zitten heeft. Dat hebben wij niet. Als er iemand uitvalt in de verdediging dan moet meestal Fred depaneren maar die is met alle respect gewoon niet goed genoeg. Gelukkig hebben we Goreux ontdekt anders was de bank nog dunner.
Toama zijn laatste match die hij heeft gestart als titularis was thuis tegen STVV, speeldag 25 ( 7/3/2008 ).
Dufer heeft tijdens die wedstrijd een blessure opgelopen, het waren zijn eerste minuten gisteren.
Dembele zijn laatste titularisplek was tegen Roeselare, speeldag 21 ( 9/2/2008 ).
Fred heeft 4x aan de aftrap gekomen tot nu toe.
Het toont aan dat ze meer bezig waren met zondag dan met de beker. Dat is een keuze van Preud'homme. Is het een garantie op winst zondag? Nee, zeker niet al is een draw ook goed zondag. De bekerfinale halen is mooi maar hem winnen is nog iets anders.
Wat die geschorsten en langdurige geblesseerden betreft. Dat heb je zelf wat in de hand. Een speler als Frutos die altijd iets heeft daar kun je niet op bouwen. Ik zou die vlug van de hand doen. Hetzelfde met van Heerden. Goeie spelers allemaal maar weinig rendement als ze om de haverklap geblesseerd zijn.
Met die kaarten van hetzelfde een speler als Blondel 6x geel en 3x rood heeft die al gehad. En als je dan leest dat Mathijssen en Devroe er hem al meermaals op attent hebben gemaakt dat hij rustiger moet worden. Maar dat hij het in de wind slaat dan zou ik hem laten vertrekken voor een zacht prijsje. Want iemand die regelmatig geschorst is daar heb je niks aan. En dat zou ik ook doen met Wasilewski van Anderlecht ( 11x geel ).