Pagina 1 van 85 1231151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 845

Discussie: Sezoens Rally (Bocholt) 19 mei

  1. #1
    rally is een passie Beamer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Ingelmunster
    Berichten
    319

    Standaard Sezoens Rally (Bocholt) 19 mei

    Ik ben benieuwd wie er in Bocholt zal starten dit jaar. Vorig jaar was er na deze rally heel wat ontrevedenheid bij bepaalde piloten i.v.m. een te zware belasting voor de wagen. Ik dacht dat oa prinzie toen vertelde dat hij niet meer wou deelnemen en dat het onverantwoord was om op zo'n proeven (onverhard) te rijden. In de laatste editie van Autonews staat nu een artikel waarin oa Prinzie en tal van andere piloten verwacht worden voor het spektakel. Bijgedraaid?
    Hopelijk wel. Misschien is de vorige (erg natte editie) al een beetje vergeten want het zou bijzonder jammer zijn als tal van piloten deze rally links zouden laten liggen.

  2. #2
    Senior Member rallyfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Beselare
    Berichten
    1.784

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bemer Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd wie er in Bocholt zal starten dit jaar. Vorig jaar was er na deze rally heel wat ontrevedenheid bij bepaalde piloten i.v.m. een te zware belasting voor de wagen. Ik dacht dat oa prinzie toen vertelde dat hij niet meer wou deelnemen en dat het onverantwoord was om op zo'n proeven (onverhard) te rijden. In de laatste editie van Autonews staat nu een artikel waarin oa Prinzie en tal van andere piloten verwacht worden voor het spektakel. Bijgedraaid?
    Hopelijk wel. Misschien is de vorige (erg natte editie) al een beetje vergeten want het zou bijzonder jammer zijn als tal van piloten deze rally links zouden laten liggen.
    Ja idd hopelijk zijn ze dat vergeten ze weten ook wel dat zo'n weer maar paar keer voorkomt op zoveel jaar é.
    Loix zou starten zeker en ook debakcere toch dusja de streekrijders anders é.

  3. #3
    rally-image.be tommeke_B's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    2.749

    Standaard

    Loix, Debackere, Cols, Snijers doen mee. Van Snijers is de wagen en co nog niet bekend, maar het budget zou ongeveer rond moeten zijn.

  4. #4
    rally is een passie Beamer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Ingelmunster
    Berichten
    319

    Standaard

    Ik ben benieuwd met wat Snijers zal starten? Starten zal hij zeker want het is zijn thuisrally hé. Voor mij persoonlijk ook altijd de moeite om naar Bocholt af te zakken.
    Laatst gewijzigd door Beamer; 26 April 2007 om 19:59

  5. #5
    Senior Member Dragu's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Zoutleeuw
    Berichten
    2.709

    Standaard

    Hopelijk Monnens met een wagen voor te winnen , en ook hopen dat Bosmans aan de start komt !!

  6. #6
    rally is een passie Beamer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Ingelmunster
    Berichten
    319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dragu Bekijk bericht
    Hopelijk Monnens met een wagen voor te winnen , en ook hopen dat Bosmans aan de start komt !!
    Das just Dragu. Bosmans is één van mijn favorieten voor het glijwerk. Sinds zijn vorige deelname aan Sezoen rally (sortie) hebben we hem niet meer gezien. Echt jammer.

  7. #7
    Senior Member Dragu's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Zoutleeuw
    Berichten
    2.709

    Standaard

    Idd , hopelijk lukt het Bert om zijn thuis rally te rijden .

  8. #8
    Member
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Berichten
    93

    Standaard

    Robby vanhees neemt plaats als co-piloot bij serge leen in de groene ford fiesta XR2i.

  9. #9
    Rally Oldtimer Brother John's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Småland -Zweden
    Berichten
    1.991

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bemer Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd wie er in Bocholt zal starten dit jaar. Vorig jaar was er na deze rally heel wat ontrevedenheid bij bepaalde piloten i.v.m. een te zware belasting voor de wagen. Ik dacht dat oa prinzie toen vertelde dat hij niet meer wou deelnemen en dat het onverantwoord was om op zo'n proeven (onverhard) te rijden. In de laatste editie van Autonews staat nu een artikel waarin oa Prinzie en tal van andere piloten verwacht worden voor het spektakel. Bijgedraaid?
    Hopelijk wel. Misschien is de vorige (erg natte editie) al een beetje vergeten want het zou bijzonder jammer zijn als tal van piloten deze rally links zouden laten liggen.
    Te zware belasting voor de wagen???????
    Was rally oorspronkelijk niet bedoeld op onverhard?????
    Dat bewijst alweer dat die moderne autos niet sterk genoeg zijn en eigenlijk op het circuit thuis horen. Te licht gebouwd met te gevoelige techniek volgens mij.

  10. #10
    Senior Member Glenn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Torhout
    Berichten
    1.952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brother John Bekijk bericht
    Te zware belasting voor de wagen???????
    Was rally oorspronkelijk niet bedoeld op onverhard?????
    Dat bewijst alweer dat die moderne autos niet sterk genoeg zijn en eigenlijk op het circuit thuis horen. Te licht gebouwd met te gevoelige techniek volgens mij.
    Idd, das dikke zever, oké, tis mss wel zwaar, maar als je aan een onverhardwedstrijd meedoet weet je da van voordien hé!!

    En te licht gebouwd, das ook weer waar, als je weet dat de auto er niet tegen kan, waarom doe je dan in godsnaam mee met die wagen

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •