Pagina 23 van 144 EersteEerste ... 1321222324253373123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 221 t/m 230 van 1433

Discussie: TAC Rally Tielt 2009

  1. #221
    Senior Member GioRallyReport's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 March 2007
    Berichten
    3.702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nonkel Rally Bekijk bericht
    Ik denk nog altijd, als er maar één lint hang dan denken er wel mensen: oei waar moeten we nu staan, 'k zal wel achter dat ééne lintje staan.

    Dus dat ééne lintje werkt als een omheining, dacht ik. En als je er weer 10 linten hang op één hoek van een kruispunt dan kijkt er iemand nog om en staan ze waar ze willen.
    Beetje vreemde redenering nonkel
    Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, . but rather to skid in sideways, totally worn out,shouting..... . "holy crap, what a ride!"

    GioRallyReport


  2. #222
    rally-image.be tommeke_B's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    2.749

    Standaard

    Probleem als er hier maar 1 lint hangt, het zou ZO ver hangen dat de mensen het niet zien. Ze hangen nu een lint tegen de baan om duidelijk te maken dat ze nog een lint moeten zoeken.

  3. #223
    Senior Member sartro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 October 2008
    Locatie
    Wevelgem
    Berichten
    1.972

    Standaard

    't wordt daar leuk in Tielt, in plaats van paaseieren zullen we paaslinten mogen zoeken!
    't is hier inderdaad vrij schandalig gesteld met die linten! vb in moorslede ook weer, ze hangen dan linten terwijl er net achter een dijk is, dan achter die dijk opnieuw en dan 10m verder nog ééns. Der zal zich toch niemand voor diene dijk zetten? echt kut voor mensen die kiekjes willen nemen! en idd in de norm was het echt heel god! 1lint en gewoon geen waar het niet nodig was! en veel strobalen, zorgt voor kortere uitloopzones waardoor het publiek ook weer wat dichter kan staan (uiteraard niet achter die strobalen é)
    sandropov.wordpress.com

  4. #224
    Senior Member Glenn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Torhout
    Berichten
    1.952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sartro Bekijk bericht
    't wordt daar leuk in Tielt, in plaats van paaseieren zullen we paaslinten mogen zoeken!
    't is hier inderdaad vrij schandalig gesteld met die linten! vb in moorslede ook weer, ze hangen dan linten terwijl er net achter een dijk is, dan achter die dijk opnieuw en dan 10m verder nog ééns. Der zal zich toch niemand voor diene dijk zetten? echt kut voor mensen die kiekjes willen nemen! en idd in de norm was het echt heel god! 1lint en gewoon geen waar het niet nodig was! en veel strobalen, zorgt voor kortere uitloopzones waardoor het publiek ook weer wat dichter kan staan (uiteraard niet achter die strobalen é)

    Er zal toch niet veel aan te doen zijn, tis allemaal dankzij die reglementering hier in Vlaanderen.

  5. #225
    rally-image.be tommeke_B's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    2.749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RFR Bekijk bericht
    Er zal toch niet veel aan te doen zijn, tis allemaal dankzij die reglementering hier in Vlaanderen.
    Die wet is in heel België, in Wallonië hebben ze er blijkbaar minder problemen mee...

  6. #226
    Senior Member sartro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 October 2008
    Locatie
    Wevelgem
    Berichten
    1.972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RFR Bekijk bericht
    Er zal toch niet veel aan te doen zijn, tis allemaal dankzij die reglementering hier in Vlaanderen.
    Is er mss een wet die zegt dat ze 4 rollen lint moeten gebruiken per bocht ofzo?
    sandropov.wordpress.com

  7. #227
    rally-image.be tommeke_B's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    2.749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sartro Bekijk bericht
    Is er mss een wet die zegt dat ze 4 rollen lint moeten gebruiken per bocht ofzo?
    Wel een wet die zegt dat een verboden zone ombakend moet zijn, dus lint overal rond de verboden zone, ook tegen de baan... Dan komen er nog de stomme regeltjes bij zoals dat het 70cm hoog moest zijn, rood-wit (wie kent het proximus lint nog?) enz. Maar er zijn nog tijden geweest dat ze nog eens, speciaal voor de toeschouwers weg te jagen, een groot kruis maakten in de verboden zone...

  8. #228
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 February 2008
    Berichten
    2.810

    Standaard

    In de RDN (en ik was daar) heb ik in een bocht gestaan, van de ene agent mocht het, van de andere niet. Op enkele ongevaarlijke plaatsen hingen linten en dan op gevaarlijke weer niet. Veel volk was er niet dus het was de interpretatie van de agent(en) ter plaatse wat mocht en niet mocht. Sommige momenten lieten ze zelfs mensen de baan oversteken als de wagen al in aantocht was.(Er was er eentje vergeten schuifelen). Dus qua veiligheid zou ik me er niet over uitspreken.

  9. #229
    rallymad Millbrook's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Krombeke
    Berichten
    1.364

    Standaard

    De veiligheid in de RDN was idd niet meteen een schoolvoorbeeld.
    Op sommige plaatsen moest je belachelijk ver staan (nog verder dan in Ieper, écht waar) of bepaalde stroken waren om onduidelijke reden verboden gebied.
    Op andere plaatsen kon je dan weer ongestoord vol in de remzone staan (als je dat zou willen)....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bousse Bekijk bericht
    In de RDN (en ik was daar) heb ik in een bocht gestaan, van de ene agent mocht het, van de andere niet. Op enkele ongevaarlijke plaatsen hingen linten en dan op gevaarlijke weer niet. Veel volk was er niet dus het was de interpretatie van de agent(en) ter plaatse wat mocht en niet mocht. Sommige momenten lieten ze zelfs mensen de baan oversteken als de wagen al in aantocht was.(Er was er eentje vergeten schuifelen). Dus qua veiligheid zou ik me er niet over uitspreken.

  10. #230
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 March 2008
    Berichten
    391

    Standaard

    We gaan hier toch niet weer beginnen met dezelfde zever over die linten é... Tis simpel, geen linten gespannen volgens de wet, geen starttoelating. En de wet zegt: een zone moet volledig afgebakend zijn. Vroeger MOEST er zelfs een kruis in gemaakt worden, dat is nu niet meer nodig. Als organisatie proberen we zoveel mogelijk erop te letten dat de linten vanvoor tegen de grond hangen, enne de Walen, das hier niet é...En idd Bjorn, als er een paar onnozelaars het toch leuk vinden om tegen de stewards in, in een verboden zone te gaan staan en er gebeurd iets, dan zitten wij safe, want alles was in orde. En dit wil ik ook nog es zeggen, het is enorm frustrerend om te zien dat mensen de richtlijnen nog altijd aan hun botten lappen en altijd maar kakken op organisaties. Ik neem ettelijke dagen verlof om niet betaald technische post te zijn op TAC, Omloop, Ieper ( dagen linten spannen, TK's, starter,...) en als wij er niet meer zijn, dan zijn er nog altijd de kooklessen van de KWB...als jullie begrijpen wat ik bedoel En zijt er maar zeker van, het wordt moeilijker om nog gemotiveerde mensen te vinden die dit willen doen, en dit komt mede door 'supporters' die de boel verkloten...Voila!

Soortgelijke discussies

  1. Ypres Rally 2009
    By GioRallyReport in forum Rally binnenland
    Reacties: 3629
    Laatste bericht: 2 July 2009, 09:31
  2. ORC Canal Rally 2009
    By LCRacing in forum Rally binnenland
    Reacties: 325
    Laatste bericht: 11 June 2009, 19:31
  3. Rally van Hannuit 2009
    By Julle in forum Rally binnenland
    Reacties: 379
    Laatste bericht: 21 March 2009, 23:23
  4. Rally Ireland 2009
    By Pegasus in forum Rally buitenland
    Reacties: 248
    Laatste bericht: 2 February 2009, 23:01
  5. TAC Rally Tielt 2007
    By tommeke_B in forum Rally binnenland
    Reacties: 1270
    Laatste bericht: 24 April 2007, 19:08

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •