Ok, kheb het spel ook.
Welke is een goeie mod om wat te driften?
EDIT: telkens als ik een mod instaleer wil hij deze niet draaien... Hij geeft een foutmelding. Ik zie de auto's wel bij de selectie staan, maar hij geeft foutmeldingen enz ... Iemand een oplossing?
Laatst gewijzigd door feysn; 13 February 2010 om 20:52
// - WouterFJ - \\
Bert Coene - G&V - supporter
niemand die een oplossing weet op mijn 'probleem'?
Kwil der wel graag mods en tracks (Nordschleife vooral) invoegen maar 't lukt me niet ...
// - WouterFJ - \\
Volgens mij plaats je uw files niet onder de juiste mappen...
wat je zegt
Der stond in de map nog een map met dezelde naam en ik moest deze nemen!
Het lukt me dus ondertussen!
Nu leren rijden, tegen dat je die parcours wat kent zeg Nordschleife is echt wel dik in orde gemaakt. Is deze ook wat realistisch nagemaakt (heuveltjes, bochten, ... e.d.)?
// - WouterFJ - \\
wat doen jullie het meeste basis aan een set-up voor jullie wagens?
Ik rijd momenteel met de BMW M3, en heb daar langs achter een camber van -6 op gezet om hem toch een beetje minder te laten spinnen... Ook ingesteld (dat balkje bij de wagensettings) helemaal op understeer en toch blijft hij nog lichtjes uitbreken... Iemand tips?
// - WouterFJ - \\
Ben sinds gisteren ook legale eigenaar van rFactor
Welke circuits moet je downloaden zodat je wat safe zit voor online te racen?
Rallystopwatch for Android: post your splits online.
Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.
Wat rijden jullie van tijden op Nordschleife (op welk één van de drie Nordschleifes; 24/h, bezoekers, of de andere nog)? En met welke mod?
En welke tijden rijden jullie in Spa met welke mod?
Ik rijd momenteel vooral met de BMW M3 GTR.
// - WouterFJ - \\
De meeste servers online gebruiken de standaard circuit´s, zoals Toban, Mills Metropark ...
Weet iemand waar ik het circuit van Zolder kan vinden voor rFactor? Want ik vind enkel oude versies, ik wil graag het circuit van 2005 of als het kan zelf moderner ...