Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 50

Discussie: Voor de gefrusteerden onder ons

  1. #31
    rally-image.be tommeke_B's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    2.749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vasco Bekijk bericht
    De wet schrijft het volgende de zone moet volledig afgebakend zijn dat wil zeggen dat de zone rondom rond met lint moet bespannen zijn.
    Er hangen toch ook geen linten over de weg ?

  2. #32
    RallyOnline.Be 555's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Landen
    Berichten
    341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FOCUSWRC Bekijk bericht
    Dit probleem is hier op het forum reeds meerder malen aangekaart, met wat beleefdheid en vriendelijkheid ben ik er vorige week tot tweemaal in geslaagd dergelijke linten lager te laten hangen en dit door de stewards zelf.

    Maar het is wet, er moet dus een lint geplaatst worden aan de straatrand, er is voor zover ik weet geen hoogte vastgelegd noch een voorziene breedte van het lint?? Enkele KP verantwoordelijken doen hun best om het fotoschietveld zo vrij mogelijk te houden.

    Maar ik herhaal het nog eens, met de gepaste wijze van aanspreken kan men veelbereiken,sommigen onder ons beginnen op ongepaste wijze opmerkingen te maken en verschieten er dan van als er geen medewerking is van de stewards.

    Dus een goede raad, wees beleefd en steun de stewards, zo kan je de volgende keer wel op wat medewerking rekenen.


    Is het zelfde principe als vrouwen versieren. Gebruik je charmes en ze bezwijken...



  3. #33
    Senior Member Dragu's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Zoutleeuw
    Berichten
    2.709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 555 Bekijk bericht
    Is het zelfde principe als vrouwen versieren. Gebruik je charmes en ze bezwijken...



    naar de les geweest , mij die gast met zen Corsa ?

  4. #34
    Bleu Patrol GR Blackbird's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    600

    Standaard

    Als medeorganisator van de ORC-rally , zou ik graag hebben dat jullie eens wat regels schrijven , voor een goede verstandhouding tussen ons en de persfotograven .

    Wat zou je graag zien op de Fotopersplaatsen ??

    Een hoge aanhangwagen of iets dergelijks , zeg het ons en ik zal proberen iets te verwezelijken voor jullie , ik zeg wel proberen , beloven doe ik niet , gezien ik mij ook aan regels moet houden .

    Greets .
    Rally Events Simply The Best

    Bovenstaande post is mijn persoonlijke mening , maar gezien ik behoor tot het "MensDom" kan ik het Autosportforum niet verantwoordelijk stellen voor mijn fouten !!

  5. #35
    Senior Member scoobyfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Roeselare, Belgium
    Berichten
    3.629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blackbird Bekijk bericht
    Als medeorganisator van de ORC-rally , zou ik graag hebben dat jullie eens wat regels schrijven , voor een goede verstandhouding tussen ons en de persfotograven .

    Wat zou je graag zien op de Fotopersplaatsen ??

    Een hoge aanhangwagen of iets dergelijks , zeg het ons en ik zal proberen iets te verwezelijken voor jullie , ik zeg wel proberen , beloven doe ik niet , gezien ik mij ook aan regels moet houden .

    Greets .
    gratis drank en een paar pitspoezen

    zolang ze niet in mijne weg staan is het goed

  6. #36
    Senior Member wizaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Deerlijk
    Berichten
    187

    Standaard

    Mooie gebaar van je Blackbird , maar als het wet is zoals reeds vermeld werd zal daar denk ik niet veel aan gedaan kunnen worden, tevens die persplaatsen zoals je aanhaalt hebben reeds aangetoond (Ieper) dat die eigenlijk geen nut hebben daar deze door niemand gebruikt werden, tja die plaatsen waren slecht gekozen ook, dit wil niet zeggen dat Jij geen beter inzicht hebt welke hoek een fotograaf verkiest om mooie foto's te maken, voor mij is het louter hobby dus bezit ik geen perspasje.

  7. #37
    rally-image.be tommeke_B's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    2.749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blackbird Bekijk bericht
    Als medeorganisator van de ORC-rally , zou ik graag hebben dat jullie eens wat regels schrijven , voor een goede verstandhouding tussen ons en de persfotograven .

    Wat zou je graag zien op de Fotopersplaatsen ??

    Een hoge aanhangwagen of iets dergelijks , zeg het ons en ik zal proberen iets te verwezelijken voor jullie , ik zeg wel proberen , beloven doe ik niet , gezien ik mij ook aan regels moet houden .

    Greets .
    Het enige wat ik vraag is dat de linten aan de weg tegen de grond hangen, dan storen ze niet, of toch minder. De linten zijn er, ze storen minder, iedereen content, hoop ik...

  8. #38
    Senior Member rallyfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Beselare
    Berichten
    1.784

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blackbird Bekijk bericht
    Als medeorganisator van de ORC-rally , zou ik graag hebben dat jullie eens wat regels schrijven , voor een goede verstandhouding tussen ons en de persfotograven .

    Wat zou je graag zien op de Fotopersplaatsen ??

    Een hoge aanhangwagen of iets dergelijks , zeg het ons en ik zal proberen iets te verwezelijken voor jullie , ik zeg wel proberen , beloven doe ik niet , gezien ik mij ook aan regels moet houden .

    Greets .
    Een perszone vind ik allesbehalve.
    In Tielt was dat ook zo voor 1 iemand die er dan stond te filmen met perskaart was er een heel stuk afgezet.
    Als je dan begint met aanhangwagens staat die meestal in de weg om mooie beelden te maken van de auto's en ze te volgen.

  9. #39
    rallymad Millbrook's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Krombeke
    Berichten
    1.364

    Standaard

    Ja, en dat terwijl het eigenlijk niet mocht van de Jean-Pierre.

    Wat ik me afvraag, in Komen was er welgeteld één lintje aan toeschouwerskant, en niks aan de straatkant - toch op die plaatsen waar ik ben geweest - kortom, zoals het hoort. Geldt die wetgeving daar dan niet?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FOCUSWRC Bekijk bericht
    met wat beleefdheid en vriendelijkheid ben ik er vorige week tot tweemaal in geslaagd dergelijke linten lager te laten hangen en dit door de stewards zelf.

  10. #40
    Senior Member Glenn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Torhout
    Berichten
    1.952

    Standaard

    Die geldt daar normaal ook, maar ze vegen hun voeten eraan ...

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •