Koen Wauters is zeker geen prof.
Maar zeg mij eens welke piloot in de Belcar (Belgian GT) dat wel is?
Trouwens, de reglementen (pro - am, remember) verbieden dat 2 profs in de Belgian GT samen op dezelfde wagen rijden.
Als je het zo bekijkt niet.
Maar je kan hem zeker geen prof noemen hé. Van Hooydonck is naar mijn inzien beter af met een meer profesionele piloot. Maar ja, het is de media aandacht en sponsorbelangen hé.
Koen Wauters is zeker geen prof.
Maar zeg mij eens welke piloot in de Belcar (Belgian GT) dat wel is?
Trouwens, de reglementen (pro - am, remember) verbieden dat 2 profs in de Belgian GT samen op dezelfde wagen rijden.
WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015
Ik lees juist dat het WTCC - circus op 20 juni 2010 in Zolder zal kamperen.
Life is a highway to hell
Dan weten we al waar we naartoe moeten gaan volgend jaar![]()
James Thompson volgend jaar in een Lada? Het team van Lada was gisteren aan het testen op zolder. Van lagen was er incl James..![]()
Dit weekend was het een klucht met de WTCC.
Larini beukt Van Lagen in de eerste race van de baan.
Van Lagen had de eerste punten in handen voor Lada terwijl Larinin hem de zandbak instuurde.
Van Lagen had dus ook voor race 2 op de 2de startrij moeten starten.
Maar Larini werd nog niet bestraft en start dus op de 2de rij.
Nu de races afgelopen zijn valt de wedstrijding hun euro dat ze toch een straf geven aan Larini. Enkel voor race 1 30 seconden straf.
Waarom niet meteen na race 1 aangezien Larini dan niet eens mag starten van de 2de startrij???
Ik had Jaap Woensdag nog gesproken, hij was erg blij dat hij met de nieuwe Lada mocht rijden. Op mijn vraag over het testen op Circuit Zolder kon hij mij goed antwoord geven. Hij wist niet of hij, in het jaar dat er een wedstrijd verreden wordt, op hetzelfde circuit mag gaan testen.
![]()
Ik heb de 2 races volledig gezien en het leek nergens op. Ten eerste is er die dwaze regel dat de top 8 van race 1 omgekeerd de startgrid van race 2 bepaald. Want wie gaat er nu nog in de eerste race strijden om een extra plaatsje te winnen als je met een achtste plaats op pole staat...
In theorie allemaal goed en wel dat er in race 2 meer inhaalacties zouden zijn omdat de minder snelle rijders vooraan starten. Maar als ik dan zie hoe gemakkelijk zowat alle independents zich door merkgenoten van de fabriek laten passeren...
En als de 2 topteams met 4-5 fabriekswagens aan de start staan kan je daar ook moeilijk echte onderlinge strijd verwachten. Zelfs een doorgewinterde specialist als Tarquini laat zich zonder slag of stoot een plaats afnemen door Priaulx, er zijn tijden geweest dat dit wel eens anders was...