das geen goed nieuws zelleeee
De East Belgian Rally wordt in 2009 niet georganiseerd. De openingsproef van het BK rally, die half maart geprogrammeerd was, kon niet op de steun rekenen van Circuit Spa-Francorchamps en wordt geschrapt. Zo meteen meer.
bron http://www.pitstoptv.be/
das geen goed nieuws zelleeee
Dat is héél slecht nieuws... Zeer mooie rally, prachtig parcours...
Wat zei ik 2 dagen geleden? Dat er meer zullen volgen!!!
Het begin van het einde!
F**k !!
Qua parcours met voorsprong de mooiste rally van het BK
Heel jammer!!
Behalve dat die bepaalde rally waar het toen over ging niet geschrapt is
Maar het is inderdaad zeer spijtig dat de ebr niet zal doorgaan
Maar dat heeft blijkbaar niets met de huidige financiele toestand te maken,vermits het al de vorige 2 edities verlieslatend was.
Inderdaad zéér slecht nieuws
Niet alleen voor de organisator en de deelnemers, maar ook voor het verloop van het BK. Het is toch een van de mooiste parcours van het land.
Echt spijtig, want ik (en nog vele anderen) had me al verheugd op de wedstrijd, doch wetende van de financieel slechte situatie van de organisatie, verwonderd het mij niet echt.
Ik heb echter een vermoeden dat er binnenkort nog andere slechte nieuwtjes zullen volgen. Ik weet met zekerheid dat de huidige crisis zijn zware invloed zal hebben volgend jaar op onze sport (ook andere hoor) zowel voor wedstrijden als voor deelnemers.
Das heel jammer.
Een van de mooiste rally's in het bk die verdwijnt, zeker qua parcours.
Hopelijk vinden ze nog een vervanger voor de openingsmanche maar ik vrees ervoor...