Pagina 61 van 947 EersteEerste ... 1151596061626371111161561 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 601 t/m 610 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #601
    Senior Member kezzel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Westerlo
    Berichten
    1.466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mac Bekijk bericht
    Dat forummer MAC een MDK verslaving heeft wisten we al, maar dat hier plots allerhande nieuwe forummannen opduiken (MILO, Number 108) om hem te verdedigen is toch wel vreemd

    ik ben momenteel in behandeling voor mijn verslaving.MAAR.......
    zolang MDK zo goed blijft presteren zowel EK als circuit is er
    verre van BETERSCHAP !!!!

    Groetjes vanuit UZ Leuven
    veel beterschap gewenst

  2. #602
    Senior Member Mac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kezzel Bekijk bericht
    veel beterschap gewenst
    IMG]http://i27.photobucket.com/albums/c158/rallycross_mac/w.jpg[/IMG]

  3. #603
    Senior Member Mac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    661

    Standaard


  4. #604
    Senior Member Mac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    661

    Standaard

    Kezzel

    Bedankt voor de morele steun

  5. #605
    Senior Member julles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Berichten
    251

    Red face freak heeft al 100

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freak Bekijk bericht
    MDK hadden ze nooit mogen laten starten op zondag, dan was al de rest ook niet nodig geweest. Door iemand te laten starten vanaf de 2e manche creëer je al een precedent en daardoor bereik je alleen maar vrevel ... MDK is iemand die zich altijd meer permiteerd dan een standaard piloot, dat heeft hij in 2005 ook al laten zien met zijn Honda.

    Dat forummer MAC een MDK verslaving heeft wisten we al, maar dat hier plots allerhande nieuwe forummannen opduiken (MILO, Number 108) om hem te verdedigen is toch wel vreemd ...

    DISCUSSIE CLOSED??


    Mag het ook over iets interessants gaan? Proficiat aan Andreas Erikson met zijn eerste divisie 1 zege !! Meer dan verdient na zo een opmerkelijk sterke start van het seizoen ! De cartoon op zijn helm wordt werkelijkheid en daar ben ik niet rouwig om !!

    Andreas al mooi op een derde plek in de stand. Goed ook voor het kampioenschap dat Hansen niet voor Jernberg eindigde !! Erg jammer natuurlijk voor Pauwels die door Hansen wel de B-finale miste. Erg sterk gereden en denk dat hij in het 2 e deel van het ERCmooie dingen zal laten zien.
    het gebeurt wel meer dat je van zondag kan of mag starten...kijk maar naar hansen die reed het frans en ek in 1 weekend maja die mag da zeker he maar mdk neenee die mag dat niet!!hij heeft straf gekregen voor die leugen dus,het was betalen of dit jaar niet meer rijden(licentie werd ingetrokken)tot hij het betaald had! en denk er aan mijn beste freak er zijn altijd mensen die meer hebben kunnen en mogen dat is nu het leven....moest jij of iemand anders het kunnen zou je het ook doen punt!!!!!

  6. #606
    Senior Member julles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Berichten
    251

    Thumbs up geen discussie!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janneman Bekijk bericht
    Ik snap je punt en in theorie heb je ook gelijk. Maar vertel dan eens hoe je in de praktijk wil voorkomen dat vele zwarte vlaggen ter discussie worden gesteld tijdens wedstrijden?

    Volgens mij een heilloze weg. Beter te zeggen zwart=zwart en ja, dan is er soms iemand de dupe.

    Beter is dan te zorgen dat het hele EK 1 wedstrijdleider krijgt zodat in ieder geval alles over 1 kam wordt geschoren. De meeste plaatselijke wedstrijdleiders zijn niet berekent op de taak om dat voor een EK te doen (en dat kun je ze niet eens kwalijk nemen).


    Groetjes,
    Jan
    hij had nu de beelden en heeft ze gebruikt...het was zooooooooo duidelijk dat er geen discussie was en dat ze een fout hebben gemaakt dus ze konden niet anders dan toegeven aan mdkde wedstrijdleider moet zijn zoontje maar geen voorang geven...en dat is gewetten dat hij de oostenrijkers voorang geeft,ze zijn al 2 jaar bezig om hem weg te krijgen maja lukt ni goe...en hoe zou dat nu komen??? geld,geld en nog is geld!!

  7. #607
    Senior Member Mac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    661

    Standaard

    Ik zal maar niets zeggen hé Julles,want anders zeggen
    ze weer dat mijn ontwenning geen nut heeft

    PS .Ik vindt het wel spijtig dat de grootste tegenkamp ( i.v.m. MDK )
    kwam van notabene een BELGISCH TEAM......

  8. #608
    Member
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Berichten
    93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mac Bekijk bericht

    Ik wist niet dat jij een oudere man waard, enne UZ leuven is vernieuwd dus al zeeeeeeer oude foto ;-)

  9. #609
    Senior Member Mac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    661

    Standaard


  10. #610
    Member number108's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 May 2007
    Berichten
    69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mac Bekijk bericht
    Ik zal maar niets zeggen hé Julles,want anders zeggen
    ze weer dat mijn ontwenning geen nut heeft

    PS .Ik vindt het wel spijtig dat de grootste tegenkamp ( i.v.m. MDK )
    kwam van notabene een BELGISCH TEAM......

    groot gelijk MAC ik heb daar mensen gezien van een belgisch team (we gaan hier geen namen noemen) ik hoop dat de mensen wel weten over wie het hier gaat, zo hard zien roepen en tieren naar MDK en crew dat ze bijna zelf achterover vielen
    eigenlijk als ik er zo over nadenk het was eigenlijk wel lachwekkend om te zien dat kleine gestalte dat loopt als een piguin zo achteruit zien te springen als een matezer die staat te blaffen, met alle respect voor het hondje natuurlijk

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •