Pagina 50 van 947 EersteEerste ... 40484950515260100150550 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 491 t/m 500 van 9461

Discussie: rallycross freaks

  1. #491
    Member
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rstke Bekijk bericht
    Welke auto gaat het worden? Via welke bron heb je dit gehoord?
    Want hij verkoopt alle wagens die hij thuis heeft staan.

    groetjes
    welke auto het gaat worden heeft men niet verteld maar het kwam wel uit het de clan van hunzelf dus maar afwachten of het inderdaad iets word.

    wel mooie foto's van Grundau!!!

  2. #492
    corsa bijna klaar... rallycross-mini.com's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 May 2007
    Locatie
    zoelmond city
    Berichten
    13

    Standaard

    Heb mij ook eens aangemeld hier ,

    ik zag Kolijn ingeschreven voor 24 juni,
    Ga je het redden maxi megane?

  3. #493
    Junior Member
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Locatie
    Hoogstraten
    Berichten
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lionel Bekijk bericht
    welke auto het gaat worden heeft men niet verteld maar het kwam wel uit het de clan van hunzelf dus maar afwachten of het inderdaad iets word.

    wel mooie foto's van Grundau!!!

    Ja dat zal inderdaad afwachten zijn want vind het raar dat ik er dan niets van weet omdat ik daar familie van ben. Al de auto's dat Denbeuk heeft staan te koop op Rpower. dusja

    groetjes

  4. #494
    Senior Member vts'ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    567

    Cool Den Beuk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rstke Bekijk bericht
    Ja dat zal inderdaad afwachten zijn want vind het raar dat ik er dan niets van weet omdat ik daar familie van ben. Al de auto's dat Denbeuk heeft staan te koop op Rpower. dusja

    groetjes
    Van uw familie moet ge 't hebben

  5. #495
    Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Berichten
    34

    Exclamation Reaktie Op Erc24 Intervieuw Met P.van Mechelen

    We willen wel rechtzetten dat we de samenwerking met
    Jos Boon Racing niet hebben stopgezet en zijn dat ook niet
    van plan ! Rudy Leblon is wel aangesproken om een motor te
    bouwen en een versnellingsbak, de service op de wedstrijd
    wordt verder geleverd door Jos Boon Racing !

  6. #496
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    313

    Standaard

    Het artikel op erc24 is aangepast, dit zou dan de juiste versie van de feiten moeten zijn.

  7. #497
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Berichten
    157

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rally-Racing.NL Bekijk bericht
    Nu ook meer dan 300 foto's vanuit Gründau op www.rally-racing.nl
    Toch efkes zeggen dat je erg goed bezig bent Lars !

    Je site staat er ondertussen en je foto's zijn echt knap werk. Een mooi geheel zo!

    De verslaggeving van de wedstrijden vind ik ondertussen ook best kunnen. Dit kost veel tijd en moeite om alles zo bij te houden dus proficiat !! Doe zo verder ...

    Dankzij je snelheid van updaten sta je bovenaan mijn favorieten !

  8. #498
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Oostmalle
    Berichten
    200

    Standaard reactie grundau

    ik ben zondag naar grundau afgereisd... en ik heb het gevoel dat de reis voor niets was... Op de finales na leek het daar allesbehalve op rallycross... Het circuit is totaal onoverzichtelijk (je moet kiezen tussen de 1e bocht of de rest van het circuit, dat dan ook nog niet eens half zichtbaar was...), levensgevaarlijk (geen uitloopstroken, op sommige plaatsen geen afwatering, geen bescherming voor toeschouwers...) en saai (even interessant om te zien als oval-racing: no offence voor liefhebbers daarvan, maar ik ga naar rallycross zien om actie te zien...) De organisatie stelde ook niet veel voor (de kortste wachttijd tussen finish en start was 5 minuten, maar vaak was het een veelvoud hiervan... Ook wist de helft van de baanposten hun functie niet, en laten doorrijden met enkele cm water op een hellende baan van nieuw asfalt is zelfs onverantwoord...) De duitse reglementen tenslotte, die eruit bestaan dat bij heats de divisies gemengd worden (waardoor er enkel rechtstreekse duels in de finales zijn...) zorgen ervoor dat je ipv 4 spannende reeksen je nu 3 saaie reeksen en 1 spannende reeks krijgt...) zorgen ervoor dat het gebeuren zelfs niet van ver op rallycross trekt... Ik heb echt spijt van de 870km en de 12 euro inkom...

    greetz Jelle

  9. #499
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Berichten
    157

    Standaard

    @ Jelle,
    da kan eens deugd doen natuurlijk ... zo die frustraties neertypen op't forum

    toen ik wist dat er geen onverhard lag, stond mijn besluit vast ...
    daar ga ik niet kijken! Van zo een regelgeving krijg ik nu werkelijk de slappe lach http://www.erc24.com/Default.asp?Show=News&c=0&ID=388

    Als je dan nu hoort dat ze de divisies gewoon dooréén mixen, dan stelt dit echt weinig voor. Is dat de manier om het belgisch kampioenschap aantrekkelijk te maken?

    Denk dat ze beter eens een uitstapje richting Noord Frankrijk zouden maken Lunneville?

  10. #500
    Member
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Berichten
    96

    Standaard

    zou de bora het wel zien zitten om een circuit in Frankrijk af te huren voor een race? Een wedstrijd samen met de Fransen is immers quasi onhaalbaar, eerst en vooral al door het aantal deelnemers aan het Frans kampioenschap (vooral in d3 en d4), en bovendien omdat enkel de Belgische d1a daar een zuiver pendant heeft (past in de d4).
    En bovendien zitten ze in Luneville-Chenevières ook met organisatorische problemen, en sinds het circuit begin vorig jaar (als ik me niet vergis) van eigenaar veranderde, is de hoofdbezigheid ook daar een slipschool en o.a. een kartingcircuit (maar in tegenstelling tot Gründau is er wel nog onverhard, al weet ik niet in hoeverre dat met de gedeeltelijke heraanleg van het terrein - ook lichtelijk van het rallycrosscircuit - door de nieuwe eigenaar nog echt onverhard is gebleven dan wel een weinig zand op asfalt is geworden zoals in Mayenne en zoals sinds dit jaar in Essay).

    Ben wel akkoord met het feit dat de veiligheid te wensen overliet, evenals de zichtbaarheid. Wedstrijdleider Bernd Körner heeft wel meegedeeld daar tegen de volgende race iets aan te zullen doen door op z'n minst al de bomen tussen de paddock en het circuit te laten snoeien zodat je van die kant uit toch al iets meer ziet, maar dat zijn wel vijgen na pasen natuurlijk.
    En dat het volledig verhard is: ik had het ook liever anders gezien (en een heel aantal Duitsers met wie ik daar gesproken heb trouwens ook), maar eigenlijk: op hoeveel circuits is het niet zo dat je na de eerste reeks in de zogezegd onverharde stroken op de goeie lijn ook al over de hele lengte op het asfalt zit? (denk dan in de eerste plaats aan een aantal Franse circuits als Essay en Mayenne)
    Laatst gewijzigd door steven; 29 May 2007 om 13:18 Reden: onverstaanbare zinsconstructie gebruikt

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •